deskundige architect, die goed kan luisteren maar ook zijn deskundigheid laat spreken

• Betrouwbaarheid

Ronald is erg prettig om mee samen te werken. Een deskundige adviseur die je stap voor stap aan de hand neemt in het proces om te komen van eerste conceptschets tot het definitieve ontwerp van je droomhuis. Hierbij communiceert hij helder en transparant en neemt je als opdrachtgever bij de hand in het proces. Ronald denkt met je mee, staat open voor eigen inbreng en is kritisch ten opzichte van het eindresultaat waar nodig. Ook over alle externe partijen (lichtplan, kostencalculatie en aannemer) die Ronald ons heeft aanbevolen zijn we zeer te spreken. Met andere woorden je kunt bij het realiseren van je droomhuis over veel zaken twijfelen maar doe dat vooral niet over SWKLS Architecten.

• Betrouwbaarheid

Prettige ervaring en denkt erg goed mee.

• Betrouwbaarheid

Bijzonder prettige ervaring, meedenkend en deskundig, kan geen betere partij wensen.

• Betrouwbaarheid

Wij zijn erg positief over SWKLS architects. De communicatie verloopt altijd helder en Ronald houdt zich aan zijn afspraken. Wij zouden SWKLS zeker aanbevelen als iemand ons zou vragen naar een goede architect in regio Eindhoven. Mochten we nog een keer gaan bouwen of verbouwen dan weten we waar we moeten zijn! :)

• Betrouwbaarheid

Altijd een plezierig gesprek, goed te bereiken voor vragen, luistert naar onze wensen en is deskundig en vakkundig.

• Betrouwbaarheid

Wil tzt best een commentaar plaatsen als het huis klaar is (Als daar behoefte aan is)