Hele fijne samenwerking, met een heel mooi resultaat!

Vanaf het eerste contact, als zeer prettig ervaren! Ronald heeft ons uitstekend geholpen met het uitwerken van het ontwerp voor de verbouwing van ons huis. Wij zijn er erg blij mee.

Fijne samenwerking heeft geresulteerd in een ontwerp dat goed past bij ons gezin en stijl.

Ronald Swinkels heeft in goede harmonie met ons een mooi stijlvol leefbaar woonhuis voor ons gezin gecreëerd. Dit bureau heeft onze woonwensen in een mooi conceptueel ontwerp vertaald. Daarnaast hebben zij de aanbesteding begeleid. Geen overbodige luxe als je niet heel erg bekend bent met de bouwwereld. De communicatie verliep soepel, er werd goed naar onze wensen geluisterd en de samenwerking was prettig. Ook waren ze flexibel tijdens Corona en toen wij tijdens het proces onze wensen een beetje bijstelden. Hun adviezen getuigen van inzicht, ervaring en creativiteit. We zijn gedurende het gehele traject zeer goed begeleid. Het resultaat mag er zijn! Veel dank.

Zeer aanbevelingswaardig

Door een tip in aanraking gekomen met Ronald en zijn team voor het ontwerp van onze nieuwe woning. Vanaf het eerste contact hebben we de samenwerking als zeer prettig en professioneel ervaren. Ronald luistert goed naar de wensen van de klant en vertaald deze in prachtige ontwerpen waar ook zijn eigen stijl/handtekening in verwerkt zit. Vanaf het eerste ontwerp kregen we de mogelijkheid om met een VR bril levensecht door ons nieuwe toekomstige huis te lopen, we hebben dit ervaren als een grote toegevoegde waarde. We kunnen SWKLS architects zeer aanbevelen.

Van een idee en wens naar een prachtig ontwerp!

Als eerste is het prettig om samen te werken met Ronald. Hij kan goed luisteren en je goed bevragen op je wensen. Dan maakt hij een verrassende vertaalslag en creëert een helder ontwerp met eigen signatuur, dat perfect aansluit bij onze wensen. In een volgende fase wordt er geschaafd en gefinetuned en de mooie details worden duidelijk. Hij communiceert helder en neemt je mee in het gehele proces. Geeft goede adviezen en bewaakt de kostencalculatie. Blijft goed bereikbaar. Wij zullen SWKLS Architects zeker aanbevelen. Ruud en Carola,

Meedenkend en op een positieve manier zoek naar oplossingen.

We zijn onlangs op bezoek geweest bij Ronald en zijn team. Een zeer prettige ervaring. Ronald is meedenkend, oplossingsgericht en bekijkt daarbij reëel in de mogelijkheden die er zijn. Het gaf ons veel duidelijkheid, waarvoor we hem dankbaar zijn.

Onze wensen kwamen allemaal van begin af aan tot uiting in het prachtige ontwerp. Luistert goed naar de klant. Weet ook goed de kosten in kaart te brengen. Heel fijn is dat Ronald ook tijdens bouw altijd bereikbaar is en blijft voor overleg en advies. Zou Swkls altijd aanbevelen.

Personalised, professional excellent service

Swkls Architects were able to take our idea of what we wanted to extend our home; from basic ideas they developed the concepts over 3D models, helped us to create a state of the art extension, external and internal designs - intro to builders etc. We were also supported with advice on local regulations and permits. I am so happy that I found them (accidentally as an advert in my neighbourhood). We are now close to completing the build, and I have to say, it is the most well thought out use of space which we are looking forward to using.

• Would you recommend us? Yes

Creatieve architect, professionele aanpak en prettig persoonlijk contact

Wij zijn zeer tevreden met het eigentijdse en creatieve ontwerp voor de renovatie van onze 70-er jaren woning. Het goed kunnen luisteren en steeds met ons meedenken, een persoonlijke en heldere communicatie en het altijd nakomen van gemaakte afspraken zijn enkele zaken die wij tijdens het hele ontwerptraject erg prettig vonden.

Zeer tevreden over dit bedrijf om je woonwensen te laten uitkomen

Met Ronald Swinkels in contact gekomen via mensen die er al goede ervaringen mee hadden. Na het eerste gesprek hadden we al meteen een goed gevoel en zijn we er ook snel uitgekomen qua ontwerp. Nu het bijna klaar is zijn we Ronald ook erg dankbaar voor zijn inzet.

Erg prettige samenwerking met Ronald en Jimmie

Snelle afhandeling van het hele traject Ben zeer tevreden over het ontwerp

Zeer tevreden, fijne samenwerking en prachtig eindresultaat

Voor ons jaren 30 huis heeft Ronald een ontwerp en alle benodigde tekeningen gemaakt voor een verbouwing/aanbouw. Wij zijn erg te spreken over het eindresultaat waarbij het concept van Ronald qua indeling ervoor heeft gezorgd dat het erg prettig wonen is en er mooie ruimtes zijn ontstaan. De aanbouw is naadloos met het oorspronkelijke huis geïntegreerd door het toepassen van de jaren 30 architectuur in de aanbouw (bv. hoekraam, pilaren, etc.) De communicatie en samenwerking met Swkls hebben wij als erg prettig ervaren. Er is goed naar onze wensen geluisterd en concepten zijn op een duidelijke manier toegelicht. Ook heeft Swkls ons van de nodige praktische adviezen voorzien. Kortom wij zijn erg content met het geleverde werk, met name de indeling en het oog voor detail heeft tot een schitterend eindresultaat geleid.

Super good and professional work

During the whole design process, I felt very positive how swkls team work.

• Would you recommend us? Yes

fantastisch

goede begeleiding, gemakkelijk en snel contact; ook ver buiten reguliere werktijden. Kent geen problemen, enkel uitdagingen

Uitstekende adviezen en prachtig eindresultaat

Vanaf het eerste gesprek zeer plezierige contacten, meedenkend, flexibel en uiterst klantgericht.

Afspraak is afspraak en denken met je mee.

Een snel,plezierig en effectief traject vanaf eerste contact via Website tot aan de geleverde alternatieve ontwerpoplossingen voor het geschetste probleem om onze te koop staande woning aantrekkelijker te maken voor bestaande en mogelijke nieuwe doelgroepen in de markt.

• Betrouwbaarheid

Swkls heeft ons bijgestaan en zijn vak professioneel en altijd in goed overleg fantastisch uitgevoerd teneinde een prachtig project te starten en begeleiden! Uitmuntend

• Betrouwbaarheid

Prettige en effectieve samenwerking met Ronald Swinkels. Iemand die actief meedenkt in mogelijkheden die passen binnen de wensen van onze aanbouw. De tekeningen zijn helder en duidelijk vorm gegeven. Kortom: geen spijt van het inschakelen van deze architect.

• Betrouwbaarheid

Ronald heeft ons uitstekend geadviseerd en onze ideen perfect uitgewerkt. Het eindresultaat is dan ook veel beter geworden dan we verwacht hadden.

• Betrouwbaarheid

Erg prettig als persoon waardoor je hem terrecht snel vertrouwd, goed advies, creatieve ideen en verplaatst zich goed in de klant

• Betrouwbaarheid

Het was een genoegen om met Ronald onze dromen uit te werken!

• Betrouwbaarheid

Ze luisteren naar je wensen en denken out-of-the-box. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

• Betrouwbaarheid

Plezierig contact met architect. Mooi ontwerp.

• Betrouwbaarheid

We zijn erg blij met zijn (modern) ontwerp van de aanbouw en verbouwing van ons huis. Het is echt een mooie passende meerwaarde geworden van ons huis. We zijn er superblij mee.

• Betrouwbaarheid

Snelle, fijne, goede communicatie. Leuke ideeen, goed advies en mooi resultaat.