vriendelijk , correct en altijd bereikbaar

worden niet boos als ik wel eens te makkelijk ben en ea vergeet op tijd te regelen. wordt daarna als nog opgelost

Perfect team

Super vriendelijke mensen met hart op de juiste plaats , super kundig met de boekhouding, staan altijd voor je klaar , wij zijn een vrij nieuwe klant maar dit hebben we met de vorige boekhouders nog niet gehad , Toppers!

Betrokken gesprekspartner

Het kantoor van Hinloopen Klene is bescheiden van grootte, maar daarin ligt de kracht van het bedrijf. Er is ruimte voor een persoonlijke benadering waarbij je je als klant geen nummer voelt. Mede eigenaar Dolf luistert en denkt met je mee.

Altijd vriendelijk en de administratie is tot in de puntjes verzorgd

Bij Hinloopen & Klene krijg je meer dan waar voor je geld : Ze zijn altijd vriendelijk en geduldig. Het is laagdrempelig, geen vraag is te gek! De administratie wordt vlot en correct afgehandeld.

Vriendelijk, klantgericht en deskundig.

Je kunt met een gerust hart je zaken laten regelen door het team. Ik ontving ondersteuning en advies als ik dit wilde en tegelijk kreeg ik tips! Top.

Dankzij hen kan ik mij focussen op ondernemen

Jaren geleden werd ik geholpen om de administratie op orde te krijgen. Inmiddels hebben wij een gesmeerde samenwerking dat mij in staat stelt om vrij te ondernemen zonder de druk te ervaren van administratieve ballast. Bovendien is Hinloopen Klene in staat om strategisch mee te denken, dat heeft veel waarde gehad.

aan verwachting beantwoordend

Deskundig Communicatief, prettig contact Komen afspraken na Geen overbodige, voor ons niet relevante, informatie verstrekkend Goede prijs/kwaliteit verhouding

Een boekhouder die met je meedenkt!

Al vanaf de start van mijn bedrijf dezelfde boekhouder die mijn adminastratie verzorgt. Je kan er altijd terecht voor vragen en ze kijken altijd met je mee voor evt inversteringen aan het einde van het boekjaar.

Niet aan te bevelen voor kleine bedrijven

Een fijn team, maar helaas wordt er te weinig meegedacht met kleine bedrijven. De uren die worden gemaakt worden niet afgestemd met de opdrachtgever. Mogelijke financiële voordelen worden nauwelijks aangedragen. Ik heb een actief meedenken gemist. Het team is echt een fijn team en er is geen twijfel dat ze hun vak verstaan. Wanneer een probleem besproken wordt, wordt er actief gezocht naar een oplossing. Voor kleine bedrijven zou ik Hinloopen Klene niet aanbevelen.

Snel , betrokken bij de client , deskundig en praktisch

Zie het bovenstaande.

Geweldige zakelijke dienstverlener met oog voor de persoon

Al vanaf de start ben ik klant bij Dolf & Marc en ze hebben me in al die jaren nog nooit teleurgesteld. Mijn bedrijven zijn in zeer goede handen en ik ben zeer tevreden over de wijze waarop mijn zakelijke boekhouding wordt afgehandeld. Daarnaast kun je ook altijd bij de heren terecht wanneer je een vraag hebt en ook bij bijzondere omstandigheden (zoals tijdens de coronapandemie) bieden ze een luisterend oor, denken ze mee en merk je dat je als klant en persoon serieus wordt genomen en "niet zomaar" een klantnummer bent. Ik zou ze aan iedereen aanbevelen!

altijd een passend antwoord op je vragen

mijn ervaring is dat je direct de juiste persoon en passend antwoord krijgt voor je vragen.

Weinig contact maar indien dit wel het geval is gaat dat prima

Ik ben recent bij hun aangesloten, wegens ZZP worden. Ik had niet veel kennis over facturen en belastingzaken. Ze hebben mij goed geholpen op weg, alle administratie opstellen. Van een factuur aanmaken tot aan mijn BTW aangifte doen. Ze zijn makkelijk bereikbaar en voorbereid om uitleg te geven. Vriendelijk en service gerichte personeel.

Fijn en zakenkundig bedrijf

Ook in 1 woord Prima

Ordelijk en vriendelijk

Fijn om een partner te hebben die luistert en adviseert.

Belasting ? zo geregeld

Het hele team staat je al op te wachten met koffie. Voor alle vragen een antwoord. Aangifte betalen of terug krijgen? zo gebeurd.

Hinloopen Klene geeft altijd goed én snel advies

Fijn om met zulke professionals te kunnen werken!

vriendelijk professioneel personeel.

Wat ikzelf prettig vind is de ongedwongen sfeer, duidelijke uitleg met een grapje tussendoor. Voor mij als beginnend ZZPer erg fijn om de juiste tools te krijgen. Mooi nieuw kantoor en lekker in de buurt.

Dik tevreden

Fijn bedrijf, persoonlijke aandacht en snelle deskundige afwikkeling.

Vertrouwd

Ik word altijd goed geholpen,snelle reactie en wordt op bepaalde dingen geattendeerd. Ik ben zeer tevreden.

Persoonlijke service

Goede en professionele service, met oog voor de mens.

Behulpzaam en zeer tevreden

Bij Hinloopen en Klene werken zeer vakbekwame en professionele medewerkers. Kan dit bedrijf zeker aanraden. De belastingaangifte tot op de cent nauwkeurig berekend... laat dit nou 1 van de redenen zijn dat ik naar ze overgestapt ben. Krijg altijd goed advies. Voor de dagelijkse gang van zaken kan ik met alles bij Jenny terecht die zorgvuldig en snel te werk gaat. Fijne club mensen om mee samen te werken.

Geweldig en snelle service.

Zij staan altijd diskundig en klantvriendelijk klaar.

Goede service, vakbekwaamheid top

Eigenlijk moeilijk uit te leggen, aardige mensen, altijd bereikbaar, top advies, beetje streng maar dat heb ik nodig,

Berkelse Poort 47

2651JX Berkel en rodenrijs