Prettig contact en goede hulp

Prettig contact, duidelijke uitleg en goede tips.

duidelijke en fijne samenwerking

sinds vorig jaar klant bij hindeloopen en klene en tot zo ver, zeer tevreden, goede en duidelijke cominucatie en zodra ik vragen heb is er altijd snel antwoord.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over het kantoor Hinloopen Klene om de volgende 4 redenen : Deskundigheid op administratief en fiscaal gebied Jullie zijn bijna altijd goed bereikbaar Korte lijnen Goede prijskwaliteit verhouding

x

x

Goed georganiseerd en aardige vak mensen doen alles aan om je te helpen Ze verstaan hun vak en ze denken vanuit jouw perspectief Mijn complimenten

Goede service en eenvoudige hulpmiddelen, kortom goede dienstverlening

Ik heb een zeer goede ervaring met Dolf en zijn team. Staan klaar en voorzien je van goede adviezen

klantvriendelijk

goed geholpen

Precies wat ik nodig heb

Goede begeleiding, word gewerkt op niveau. Blij me de gang van zaken.

kennis van zaken

al jarenlang een vertrouwd en goede adviseur

Goed, betrouwbaar en meedenkend!

Een voor mij zeer goed boekhoudkantoor. Behulpzaam indien nodig.

Ik ben bijna 28 jaar geleden als ZZPér met een bouwkundig adviesbureau begonnen en al die tijd zijn zij mijn boekhouder. En nog steeds terwijl ik een eenmansbedrijf gebleven ben. en al 11 jaar gepensioneerd ben. De verstandhouding is goed. en aan te raden voor nieuwe klanten.

Zeer tevreden met de diensten!!

Heel erg professioneel hoe het team te werk gaat. Je komt niks tekort alles word zo zorgvuldig ingeleverd. De feedback die ik altijd terug krijg daar ben heel erg tevreden over!!

Helemaal tevreden

Fijn kantoor dat goed werk levert.

Fijn bedrijf om mee te werken

No-nonsense administratie- en belastingadvieskantoor

Bij Hinloopen-Klene sta je als klant op nummer 1. Ze kennen mij en mijn bedrijven goed en geven no-nonsense advies en ondersteuning. Ik kan Hinloopen-Klenen aan iedereen aanbevelen.

Vriendelijk en vakbekwaam!

Zelf ben ik al vele jaren klant bij Hinloopen Klene. Zelfs al toen het nog alleen Hinloopen was. Boekhouden is niet mijn sterkste kant, daarom ben ik juist zo blij met dit administratie kantoor!

Klantvriendelijk en online prima mee te communiceren.

Zeer zorgvuldig werkend administratiekantoor, waar je op kunt vertrouwen en die afspraken nakomt.

Hinlopen Klene ervaren wij als een zeer zorgvuldig werkend administratiekantoor, waar je op kunt vertrouwen en die afspraken nakomt. Vriendelijke en eerlijke mensen, die meedenken etc. Wij zijn zeer tevreden.

Meedenken in mogelijkheden en professioneel

Zij doen nu al een aantal jaren de boekhouding en belasting en dat bevalt prima.

Ondernemers voor ondernemers

Heb een aantal jaren bij een groter administratiekantoor gezeten, waar van alles fout ging en het dan ook nog eens pas werd opgelost nadat ik er meerdere keren achteraan moest. Hinloopen Klene is voor mij daarom een verademing. Als er iets is, wordt dat snel en vakkundig opgelost. Het zijn zelf ondernemers die meerwaarde willen leveren aan hun klanten.

Adequate ondersteuning en ontzorging.

Fijn team met korte communicatielijnen dat adequaat en professioneel de klant ontzorgd aangaande administratieve en fiscale rechten en plichten.

Snel en accuraat, vriendelijk, klantgericht

Snel en accuraat, vriendelijk, klantgericht

Reactief boekhoudkantoor, onder de maat.

Na een jaar met Hinloopen Klene te hebben samengewerkt, heb ik besloten niet verder te gaan. Er werden voor mij geen zichtbare controles uitgevoerd, en bij navraag was het antwoord dat mij geen stap voor stap uitleg zou worden verschaft. Ook bij navraag wanneer ik mijn jaarcijfers en IB tegemoet kon zien werd gezegd dat hier geen datum werd verstrekt. Uiteindelijk heb ik mijn jaarcijfers nooit ontvangen. Het enige dat ik kon krijgen was een kopietje van de cijfers uit Snelstart. Dit kan ik zelf ook. Kortom: ik heb het hele jaar zelf mijn boekhouding gedaan, en heb ruimschoots onvoldoende ondersteuning gehad. Ook de behandeling door met name dhr. Klene vond ik buitengewoon onaangenaam. Tenslotte: er wordt door dit kantoor een review gevraagd zodra de samenwerking is aangevangen. Dit is niet zo netjes, want dan ken je het kantoor nog niet en ben je geneigd om iets aardigs te zeggen. Ik ben blij dat ik een jaartje gewacht heb. Twijfel ik aan hun vaardigheden? Nee. Ik denk dat ze goed weten waar ze het over hebben. Mijn kritiek zit op de manier van samenwerken en het houden van afspraken. Buitengewoon teleurstellend.

Top service, professionaliteit en direct klantcontact

Fijn kleinschalig bedrijf, zeer professioneel en direct contact.

Aanrader !!

Ik ben zeer te vreden met mijn boekhouder/ administratiekantoor. Ze hebben mijn goed geholpen bij de opstart. Ik kan altijd terecht bij hun voor mijn vragen en krijg er snel antwoordt op. Behulpzaam, goede service en vriendelijke personeel

Berkelse Poort 47 2651JX Berkel en rodenrijs