Pefecte sevice en opslag

Ik heb mijn huisraad meerdere jaren in opslag gehad zonder de box te openen. Alles kwam terug in perfecte staat. Helemaal top!

• Hoe heb je ons gevonden? Weet ik niet meer

..Alles perfect geregeld

Voor de eerste keer mobox besteld. Goede, duidelijke uitleg wordt er gegeven aan de telefoon of in de mail. Chauffeurs ook vriendelijk en mee denkend. Mobox zelf: goed geregeld met code en sleutel die je zelf houdt tijdelijk. Enig min puntje vonden wij dat de bak binnenin een stukje hoger was. Dat maakt het wat lastiger inladen. Maar waarschijnlijk moet dat vanwege anders water naar binnen bij regen.Maar voor de rest zijn wij prima tevreden, goed ook de karretjes erbij, sjorbanden en dekens. Wij zeggen Top!! Ga zo door!!

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Zeer persoonlijk en flexibel, behulpzaam

Echt super. box wordt op trailertje thuisgebracht. In eerste instantie dacht ik wel heel klein maar uiteindelijk hebben we er zoveel spullen ingekregen. Zelfs de piano Enige minpuntje is dat de box zo hoog staat door de trailer. Wij hebben gebruik gemaakt van een zelfgemaakte oprij baan zodat alles er makkelijk uit te halen viel. Ik heb meerdere ophaaldagen moeten verschuiven wat geen enkel probleem was. Bedankt allemaal voor de persoonlijke service

ideaal

Werkelijk ideaal wanneer je je huiskamer opnieuw moet verven en een nieuw vloertje wil leggen. Alle spullen in de Mobox!

Super service!

Een mooi concept. Mag meer bekendheid genieten. Alles verliep goed en de service is echt goed!

Toppie

Heel prettig. Vriendelijke mensen , alles kan , meteen een nette afrekening

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Gewoon super geregeld en service

Mooiere service en mobiele opslagbox bestaat er niet

Geweldige oplossing voor opslag

Heb nu Mobox voor tweede keer ingeschakeld. Altijd super vriendelijk te woord gestaan, advies ontvangen en top service ontvangen. Gebruiksvriendelijke containers die gewoon op straat of op t pad kunnen staan. Eerst 3 kleine containers op straat en pad laten zetten - paar dagen de tijd gehad om de containers te beladen - voor tijdelijke opslag zijn containers naar Noordwijkerhout vervoerd (daar kan je terecht om nog iets uit de container te halen) - en na verhuizing containers Vlgs afspraak op nieuwe adres afgeleverd - ook toen weer paar dagen devotie gehad om uit te laden. Tweede keer heb ik voor verbouwing tijdelijk een container voor de deur gehad. -Moest m alleen aanmelden bij gemeente voor vrije vergunning - deze is een maand blijven staan zodat ik zo nu en dan iets eruit kon halen. Er zitten spanbanden, hondjes, steekkar en verhuisdekens bij. Kortom top!

geweldig

Meedenkend en begripvol in wat lastige verhuisomstandigheden. Uitstekende service bij enkele verhuisproblemen, waardoor alles toch goed gekomen is.

Handig en goed geregeld

Vloer laten schuren en inboedel 3 dagen moeten opslaan. Mobox was snel geregeld, duidelijke afspraken en telefonisch goed bereikbaar voor vragen. Top!

Top!!

Top!!

Een fantastisch bedrijf.

Mobox, is een bedrijf dat vanaf het eerste contact tot het laatste contact met je meedenkt en in het denken erg service gericht is. Ik kan Mobox aan iedereen zonder schroom aanraden

super

duidelijke manier van bestellen, goed telefonisch contact. goede service. ik heb al eerder klanten van mij Mobox aanbevolen. nu had ik zelf een box nodig.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Beter dan dit was niet mogelijk!

De boxen en toebehoren zijn in goede staat en heel gebruiksvriendelijk. Medewerkers zijn uiterst vriendelijk, flexibel en meedenkend. Bezorgen en ophalen allemaal netjes volgens afspraak en niet gehaast. Een aanrader!

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Alles goed verlopen, vriendelijk personeel

Prettige ervaring, alles goed gegaan!

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Prima boxen, goed geholpen, duidelijke afspraken.

Er wordt goed meegedacht en geadviseerd. Hebben de boxen ook eerst leeg mogen bekijken en waar ze worden gestald. Prijs ook scherp. Aflever- en ophaaldatum goed met bedrijf te plannen.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Goed geholpen tijdens het eerste telefoongesprek, direct een goede offerte ontvangen. Wij hebben de opslagbox een maand bij ons voor de deur gehad, en daarin alle meubels opgeslagen tijdens de verbouwing. Brengen en halen volgens afspraak, compleet afsluitbare box inclusief “verhuis materiaal”. Ik zou het iedereen aanraden.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Servicegericht bedrijf met met prima gemotiveerd personeel.

Bedrijf met prima service en personeel dat de klant voorop stelt. Normale prijzen hanteert voor opslag en afspraken nakomt.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

top service met een glimlach.

ik kan niets anders zeggen dan top service van het begin tot het einde .zeer vriendelijk en met de nodige humor aan de telefoon is het prettig reserveren . ja toch . met de zelfde vriendelijkheid word de box op het afgesproken tijd geplaatst en ook weer opgehaald . een dikke tien dus , zeer tevreden.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Vriendelijk en: afspraak is afspraak

Geweldig vriendelijke mensen bij Mobox. Super goede uitleg aan de telefoon; men neemt de tijd voor je. Duidelijke afspraken die stipt nagekomen worden.

Uitstekend!!!!

Geweldig bedrijf. Wij gingen thuis verbouwen en de woonkamer moest leeg. Ik was op zoek naar een box die genoeg opslag had maar vooraal bij mij voor de deur kon blijven. Mobox was het perfecte oplossing. Een box van 14 kuub is mijn keuz geweest. Mijn meubels hebben 3 weken in de mobox gaan staan. Alles was goed bewaart , er is geen druppel water ingekomen. Top. De levering ging ook naar wens. Een heel aardig vakkundige man heeft de mobox geplaats waar ik wilde hebben en deze is opgehaald wanneer wij niet meer nodig hadden. Zou ik die keuze weer maken? Absoluut wel. Mobox bedankt voor jullie diensten

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Super handig om een opslagbox voor de deur te hebben. Het was zeer eenvoudig om haal en breng afspraken te maken. Vriendelijk personeel die samen met jou de meest geschikte plek uitzoekt voor het plaatsen van de box.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Erg goed en we zijn zeer tevreden

De box brengen en ophalen gebeurde op de afgesproken tijdstippen. Vriendelijke service en een schone box met dekens, singels, twee hondjes en een steekwagentje. Indien nodig gaan wij zeker weer gebruik maken van Mobox.

Super service!

Wij zijn heel goed geholpen door Mobox. Vriendelijke telefoniste, chauffeur die de box kwam brengen ook erg aardig. Komen afspraken ook heel goed na en dat allemaal voor een heel goede prijs. Ik beveel Mobox daarom zeker aan aan anderen.

Super service

De medewerkers van mobox zijn zo service gericht. Alles is te bespreken en alles was top geregeld van begin tot eind.

Gieterij 53

2211WC Noordwijkerhout

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de mobiele opslag box in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 12 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten de mobiele opslag box met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan! Wij bezorgen de box weer bij jou voor de deur.