super service!

snel, optijd, en goede prijs kwaliteit!

Top Service !!

In eerste telefonisch contact gehad met Carla. Bijzonder vriendelijk en direct meedenken met onze situatie tijdens de verbouwing. Alle afspraken tijdig nagekomen en een prima communicatie. Kortom: een aanrader !!

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Mobox zien rijden door de straten van Hoofddorp. Informatie gezocht via internet. Telfonisch contact gehad met Mobox. Service uitstekend,behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Wij hebben een hele goede ervaring met Mobox gehad. Box werd voor de deur afgeleverd om in te pakken en werd maanden later op ons nieuwe adres weer geleverd.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Excellent service, accurate time, super friendly people, top! strongly recommended. I will definitely use MOBOX again for the next renovation phase to store my furniture.

Transparant, goede communicatie en hele goede service

Gebruik gemaakt van de verhuisbox op locatie tijdens de verbouwing voor een klant. Na een overzichtelijke offerte te hebben gekregen en akkoord gegeven te hebben is de box snel geleverd. De chauffeur belde netjes van te voren op en heeft heel goed meegedacht over het plaatsen. De box werd netjes schoon afgeleverd inclusief steekwagen en dekens. Door de twee grote deuren en lage instap is in- en uitladen gemakkelijk. Box werd weer netjes afgehaald na doorgeven. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima, goede service

Box werd keurig volgens afspraak afgeleverd en weer opgehaald. Werd goed meegedacht. Alles aanwezig om je spullen goed en netjes vast te zetten.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

De ideale oplossing voor tijdelijke opslag!

Aangezien wij tijdens onze verhuizing onze spullen tijdelijk moesten opslaan, kwamen we bij Mobox uit en wat een goede keuze is dit gebleken. De container werd door een vriendelijke chauffeur op de door ons gewenste tijd en plaatst afgeleverd en we kregen een duidelijke uitleg over de werking van de sloten. De container was van alle gemakken voorzien, zoals voldoende dekens, spanbanden, 2 hondjes en een stevige steekwagen, Nadat wij de container gevuld hadden, werd deze de volgende dag opgehaald. Wij hebben de container een maand later weer laten neerzetten bij onze nieuwe woning en de volgende dag werd deze weer opgehaald door de vriendelijke medewerker van Mobox. Wij kunnen Mobox iedereen aanraden! Vriendelijke chauffeurs en telefoniste, brengen en halen van de Mobox op elke gewenste dag en plaats en een stevige opslagbox met alle benodigdheden. Kortom, van ons krijgt Mobox een dikke 10!

Alles volgens afspraak

Makkelijk te bereiken, bellen altijd terug, flexibel en werken exact volgens afspraak

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Prima bedrijf met aardig personeel.

Al vanaf het eerste contact waren de medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Denken goed met je mee en komen met ideeën. Ook tussendoor even iets uit de opslag boxen halen was geen probleem. Heel fijn geregeld, alle spullen in een mobox die opgehaald en weer terug gebracht wordt!

Vriendelijk en servicegericht

De mensen van Mobox staan echt voor je klaar. Van de chauffeur Jeroen, Carla en Anneke aan de service telefoon. Zeer vriendelijk en bereid om al je wensen en andere verzoeken te realiseren. Meer dan genoeg paardendekens, slotje met sleuteltje. Goede tekst en uitleg over hoe je de box opent en afsluit. De 8 m3 box kan zeer eenvoudig geplaatst worden dichtbij huis. Het brengen en halen is zo gepiept. De concurrent liet me in de steek… de mensen van Mobox schoten mij zo enige problemen te hulp. Echt waar. Top bedrijf met top service!

Super service!

Erg blij met de keuze voor mobox om onze meubels op te laten slaan. Snel en netjes zijn onze meubels opgehaald en weer thuis gebracht. De mogelijkheid om de box leeg te halen en direct weer mee te nemen vonden wij erg prettig! Wij zouden een volgende keer zeker weer voor mobox kiezen.

Meedenkend

Goede dag, Ik had een locatiebox aangevraagd maar die was helaas niet voorradig. Echter dankzij de inspanningen van Mobox toch enkele dagen later toch nog er 1 kunnen krijgen. Telefonisch contact was goed, en de plaatsing en ophalen van de box was uitstekend. Ik had de box 2 weken eerder ingeleverd dan was beraamd, een dag na het ophalen meteen een creditnota. Zeer tevreden over Mobox dus.

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

De communicatie gaat goed. Ze zijn vriendelijk en goed bereikbaar. Je kunt kiezen uit twee verschillende formaten boxen . Het was makkelijk te plaatsen voor onze deur. Heb je iets te overbruggen of moet er tijdelijk wat spullen uit je huis, dan is dit een handige oplossing.

Super!!!

Wij vonden het erg fijn dat we een box konden huren die voor de deur kon blijven staan. Mega handig bij een verbouwing waarbij je wel bij je spullen moet kunnen. De box werd ook geleverd en gehaald door een hele aardige en vriendelijke man. Daarnaast werd de box geleverd inclusief slot, steek karretje, dekens en verhuisbanden.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Prima service! En snel ook!

Ik kan het iedereen aanbevelen, of je nu voor een korte of langere periode je spulletjes wil opslaan, neem vooral contact op met Mobox! Snelle en goede maar vooral ook vriendelijke service!

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Erg goed geholpen en fijne communicatie!

Wij hadden snel opslag nodig vanwege een verbouwing, dit was geen probleem bij MOBOX. Allemaal vriendelijke en meedenkende mensen. We zijn helemaal tevreden!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Super bedrijf en zeer klantvriendelijk

Zeer vriendelijke personeel goed nagekomen afspraken

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Heel positief, hele fijne communicatie en er wordt heel goed meegedacht.

Super ervaring. Heel makkelijk omdat box voor de deur wordt gezet. Heel klantvriendelijk en meedenkend personeel, grote aanrader!

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Prettige communicatie en snelle afhandeling

Mijn eerste ervaring met Mobox was super. Hele duidelijke en prettige communicatie, flexibele dienstverlening en snelle service en afhandeling.

Pefecte sevice en opslag

Ik heb mijn huisraad meerdere jaren in opslag gehad zonder de box te openen. Alles kwam terug in perfecte staat. Helemaal top!

• Hoe heb je ons gevonden? Weet ik niet meer

..Alles perfect geregeld

Voor de eerste keer mobox besteld. Goede, duidelijke uitleg wordt er gegeven aan de telefoon of in de mail. Chauffeurs ook vriendelijk en mee denkend. Mobox zelf: goed geregeld met code en sleutel die je zelf houdt tijdelijk. Enig min puntje vonden wij dat de bak binnenin een stukje hoger was. Dat maakt het wat lastiger inladen. Maar waarschijnlijk moet dat vanwege anders water naar binnen bij regen.Maar voor de rest zijn wij prima tevreden, goed ook de karretjes erbij, sjorbanden en dekens. Wij zeggen Top!! Ga zo door!!

Gieterij 53 2211WC Noordwijkerhout

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de mobiele opslag box in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 12 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten de mobiele opslag box met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan! Wij bezorgen de box weer bij jou voor de deur.