Perfecte service

Wat een ideale manier om te verhuizen. Enorm klantvriendelijk bedrijf. Ze denken echt mee om de beste oplossing te vinden. Bedankt

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Super oplossing met geweldige service!

Top service, ze denken met je mee bij Mobox!

Fantastische service

Tijdelijke opslag ivm het wachten op de oplevering van de nieuwbouwwoning. Één telefoontje en de box werd een week later op afgesproken dag en tijd weer bezorgd. Altijd goed bereikbaar, snelle reactie, denken mee. Iedereen die ik sprak telefonisch, per mail of bij aflevering even klantvriendelijk. Echt opvallend!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Uitstekende en zeer vriendelijke klantenservice alsmede perfect product

Box wordt door deskundig personeel keurig afgeleverd inclusief steekwagens en dekens voor een zeer aantrekkelijk tarief.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Flexible, zeer nette behandeling, accuraat en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Een meer dan goede ervaring en kan deze aan iedereen aanbevelen. Stipt op tijd zakelijk en toch amicaal. Voldoende opslagruimte en thuis te gebruiken waardoor ik niet hoefde te slepen met spullen. Bijgeleverd, een trolly, dekens en spanbanden. Vollediger kan niet.

Mobox is "the Box"!!!

Weinig meegemaakt, dit bedrijf verdient een vette 10. Om te beginnen, vriendelijk personeel, geen verrassingen, doen wat zij zeggen! Niet alleen dat, zij gaan nog verder, nette waterdichte boxen, geen borg, netjes en snel geregeld op afspraak. Ben nog niet klaar, niet alleen de box word geleverd, maar ook nog eens een bescherm-pakket, steekwagen en meubel-trolley en meubelhondjes, plus dekens en vastzetbanden. I.v.m. met zeer zwaar meubel, extra meubelhondjes gevraagd, ook geen probleem, niets voor hoeven te betalen. Nee, dit soort bedrijven kom je vandaag de dag niet veel tegen, en zal zeker de volgende keer bij of verhuizing/verbouwing bij Mobox aankloppen!

Uitmuntende service

Van begin tot eind een perfecte ervaring dankzij de service & vriendelijkheid van het Mobox-personeel. Veel dank aan allen. Geen 10 maar een 9,5 omdat de box de spullen niet vochtvrij houdt.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Excellent from beginning to the end

The whole team at Mobox are very helpful knowledgeable and gave excellent advice. They were always quick to respond via a phone call or email. I would definitely recommend them and use the again in the future.

Zeer goede service

Wij hebben de box gebruikt om meubels voor de deur in op te slaan. Het heeft heel hard geregend maar alles was perfect droog ! Wat ik heel bijzonder vind is dat iedereen die wij gesproken hebben, offerte, box brengen en ophalen, en via app zo vriendelijk was, dat is tegenwoordig heel bijzonder, helaas. Maar bij deze, onze complimenten!

Fantastisch!

Mobox is echt een geweldige uitvinding. Ideaal om je spullen op te slaan. Ook super flexibel qua teruglevering. Ik heb twee keer de datum helaas door omstandigheden moeten verschuiven maar dit was geen enkel probleem. Ik zou Mobox iedereen aanraden

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Perfecte oplossing voor tijdelijke opslag

Handig dat wij onze spullen meteen in de container voor onze deur konden plaatsen. Daarna werd alles opgehaald, waardoor ons enorm veel tijd is bespaard. Waarom geen 5 sterren? In ons geval lagen sommige spullen overhoop, waardoor e.e.a. beschadigd is geraakt en niet meer kan worden gebruikt. Denk dat tijdens het transport spullen zijn verschoven.

Goed geregeld

Goed geregeld , aardige mensen

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Alles was snel en efficiënt geregeld

Formulier invullen, offerte gekregen, afspraak gemaakt. Het ging super snel. Hele aardige chauffeur die met gemak de box zet waar jij hem maar wilt hebben. Ophalen als het jou uitkomt en je hoeft er niet voor thuis te blijven.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Zeer persoonlijk en flexibel bedrijf!

Onze verhuissituatie was alles behalve vastomlijnd. Het ene moment hadden we 4 containers nodig, toen weer 5. De verhuisdata zijn ook 3 keer veranderd van datum en adres. Iedere keer waren Alex en Jeroen heel meedenkend en zelfs op zondag stonden ze bij nood paraat. Dank voor alles heren! Wij zijn dankzij jullie iets zorgelozer verhuisd.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Best klantenservice ervaring in jaren

Elke interactie met het team was erg fijn, heel persoonlijk en altijd vrolijk, echt heerlijk om mee te maken deze tijd :)

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Goede afspraken, er wordt meegedacht en nette prijs

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Praktische oplossing en geweldige service!

I.v.m. werkzaamheden aan vloer bgg was het nodig alle meubilair tijdelijk op te slaan. Familielid met zeer goede ervaringen met MOBOX wees ons op dit bedrijf. Offerteaanvraag via mobiel ging makkelijk en snelle reactie incl telefonische uitleg gekregen aangaande opties en praktische tips voor keuze benodigde box. Flexibele breng- en ophaalafspraken en later idem terugbrengdata. Box met dekens, spanbanden, hondjes en steekwagen was zeer praktische oplossing voor ons. Heerlijke persoonlijke aandacht en service door zowel chauffeurs als personen op kantoor. Een aanrader wat ons betreft!

Supergoede service!

Wij zijn voor langere tijd op reis geweest en hebben voor die periode een opslagbox gehuurd. We konden deze bijna voor de deur vullen en ook weer leegmaken aan het einde van de huurperiode. Mobox kwam alle afspraken na en vooor ons was het een perfecte oplossing.

Top bedrijf!

Voor een verbouwing een Mobox gehuurd. Door veranderingen van onze planning 2 x de datum van brengen en ophalen veranderd. Geen probleem! Voor mevrouw Carla van mobox!!! Ook de uitleg van de chauffeur en alle dingen die er standaard instaan om het je zo makkelijk mogelijk te maken! Gewoon heel fijn. Zeker dat ik nog een keer van Mobox gebruik ga maken!!! Voor de verbouwing van maart!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Fantastische service en zeker voor herhaling

Voor onze verhuizing een MOBOX gehuurd om onze spullen over het weekend heen te verhuizen. Meest vriendelijke chauffeur kwam netjes op de afgesproken tijd de box voor de deur zetten om deze na het inladen snel weer op te halen. Zelfde geld voor het uitladen. MOBOX denkt met je mee en maakte het verhuizen een stuk eenvoudiger. Zeker aan te bevelen en wij komen terug bij een volgende verhuizing! Complimenten voor jullie service.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Hele snelle, duidelijke en vriendelijke service. Geen verborgen kosten, laste afspraken etc. Zou het iedereen aanraden!

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Geweldig concept tot in de puntjes uitgevoerd

Het concept van rustig een container kunnen vullen voor de deur. Net zo lang opslaan als nodig en voor een nieuwe deur weer uitladen is geweldig. En Mobox maakt elk aspect ervan waar.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Spullen veilig en toegankelijk opgeslagen

Ideaal om spullen (tijdelijk) elders op te slaan, mn tijdens verbouwing. Snelle levertijd en korte opzegtermijn, waardoor e.e.a. in no time is geregeld. En ook dat beetje extra aandacht in de vorm van een email, versterkt het gevoel van de korte lijntjes. Hele fijne oplossing geboden door een prima bedrijf.

Gemak en goedkoop

I.v.m verbouwing mobox gehuurd om spullen en meubels op te slaan. Super gemakkelijk te regelen. Vriendelijke mensen en alles super geregeld. Van harte aan te bevelen

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Erg handige en goede service!

Ik kreeg altijd snel antwoord en aanpassingen konden ook gemaakt worden dus erg tevreden!

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de mobiele opslag box in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 12 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten de mobiele opslag box met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan! Wij bezorgen de box weer bij jou voor de deur.