Super hands-on en out-of-the-box mentaliteit

Ik heb Whisky Friday leren kennen als een kwalitatief bedrijf dat toffe websites maakt en waar verder ook mensen werken waarmee het heel fijn is om mee samen te werken. Wat ik verder nog niet wist, was dat Whisky Friday veel meer waarde toevoegt aan mijn bedrijf. Er wordt samen met mij nagedacht over wat er precies verschuilt ligt achter datgene wat ik wil bereiken en over de meest effectieve manier hoe ik dat kan bereiken. Whisky Friday geeft begeleiding op maat, zodat mijn idee uiteindelijk concreet wordt uitgewerkt tot in de details van de naam en logo met als doel om efficiënt onderscheid te maken in de markt en de kansen na te jagen die nog niet zijn benut.

Denken in concrete oplossingen

Als acteur kan je in de jungle van theater-, film- en televisieland het beste overleven als je zichtbaar blijft. Ik kreeg gelijk het briljante idee om al mijn werk op één website te gooien, zodat regisseurs en casting directors in één keer kunnen zien wat ik allemaal te bieden heb. Mijn probleem was vervolgens alleen dat ik niet wist hoe ik zoiets overzichtelijk, simpel, origineel, maar vooral ook professioneel op mijn website wilde hebben. Dankzij websites van collega-acteurs kreeg ik wel een beeld van wat ik wel of juist niet wilde op mijn website, maar het werd voor mij alleen maar moeilijker om een concreet beeld te krijgen hoe ik mijn eigen website wilde hebben. Whisky Friday wist mijn vage probleem heel snel om te schakelen in een concrete oplossing. Niet alleen is alles wat ik benoemde terug te zien in mijn website, maar daarbij wordt er ook heel fijn meegedacht aan mijn vindbaarheid. Ook heb ik een zeer makkelijk te gebruiken handleiding gekregen om de content van mijn website bij te houden. Het allerfijnste van Whisky Friday vind ik vooral de zeer snelle opvolging als er bepaalde dingen zijn waar ik zelf niet helemaal uit kom.

Ik dacht een goede website te hebben voordat ik met WF aan tafel zat. Echter konden zij mij er van overtuigen dat de website nog beter gevonden kon worden. Toch met twijfel overstag gegaan en met pijn afscheid genomen van de website die ik zelf met trots in elkaar had gezet. De 1ste maanden waren de resultaten nog niet helemaal zichtbaar maar na 3 maanden schoot mijn traffic omhoog en was ik op alle belangrijke zoektermen vindbaar zonder google adwords te gebruiken! Nu ben ik niet meer van de kop posities af te slaan. Ook de tussentijdse rapportages zijn duidelijk en waar nodig stuurt WF bij. Kortom heb je een goed product? Neem de sprong en zorg dat mensen je nog beter kunnen vinden op internet!

• Bedrijfsnaam: 2 Seasons Beach

Behulpzaam, deskundig, creatief en met oog voor detail. Zo omschrijf ik mijn ervaring bij Whisky Friday. Awsome logo guys! Thanks.

• Bedrijfsnaam: Consilium Tax Lawyers

Professioneel en deskundig bedrijf. Er wordt echt naar je geluisterd als klant. Ontwerpen zijn origineel en snel. Ik kan Whisky Friday van harte aanbevelen.

• Bedrijfsnaam: Grapefully

“Wij zijn erg enthousiast over onze samenwerking met Whisky Friday. Het team is creatief, professioneel en toegankelijk. Altijd bereid om een stapje verder te gaan en mee te denken in het creatieve proces om zo goed mogelijk de identiteit van de stichting uit te stralen op de website. In de toekomst zullen we dit team zeker weer benaderen voor een opdracht. Bedankt gasten!”

• Bedrijfsnaam: Young in Prison NL

Erg knap hoe Sergio al mijn ideeën heeft vertaald in een logo en huistijl die totaal matchen bij wat ik wil uitdragen. Ook al mijn lastminute verzoekjes (ik ben nogal een Pietje precies) werden meegenomen en het was heel prettig communiceren. Kortom ik zal Whisky Friday aan iedereen aanbevelen.

• Bedrijfsnaam: Know You Coaching

Voortreffelijke dienstverlening en uitstekende nazorg.

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Warren Fellow

De jongens van Whisky Friday denken altijd mee, zijn enthousiast en hebben passie voor hun vakgebied. voor een op maat gemaakte website het perfecte adres, maar vooral ook de service achteraf. Als startend bedrijf verandert er nog wel eens wat het eerste jaar en de website moet hier dan snel voor aangepast worden. In 1 woord tevreden!

• Bedrijfsnaam: Studio LEFF

Met onze wensen als uitgangspunt geeft Whisky Friday goede adviezen en service. Daarbij is Whisky Friday snel en flexibel. Daardoor werk ik prettig met ze samen en zijn toevoegingen en verbeteringen snel gerealiseerd.

• Bedrijfsnaam: TNO

perfect tevreden met mn nieuwe website snel en efficiënte afhandeling van mijn wensen, staan open voor feedback en pakken dit goed op

• Bedrijfsnaam: Michiel magis Architectuur & Ontwikkeling

Jos en Sergio hebben voor ons erg snel en hulpvaardig een mooie website gemaakt. Hierbij communiceren zij op prettige manier.

• Bedrijfsnaam: Dutch Optics Centre

Na slechts een paar aanpassingen gedurende het project heb ik een site gekregen met de perfecte uitstraling.

• Bedrijfsnaam: www.seoconsultgroup.com