Heel fijn, behulpzaam en servicegericht geholpen

Hele goede site om je vakantiewoning/chalet te koop aan te bieden. Heel veel reacties gekregen en binnen 3 weken verkocht. Wij hebben gekozen voor zelf verkoop van ons chalet, maar hadden toch zo nu en dan wat vragen. Eric Prins nam er alle tijd voor om onze vragen te beantwoorden. Altijd een heel fijn contact en goede ondersteuning gekregen.

Zeer vriendelijk en deskundig

Zeer deskundige en uitvoerige informatie ontvangen.

Gemakkelijk en duidelijk adverteren op de site van vakantiehuistekoopi

Door het vrij adverteren op vakantiehuistekoop.nl is de verkoop van onze stacaravan en ons chalet vermoedelijk sneller verkocht naast de aankondigingen die we op de ramen gemaakt hebben van de stacaravan en chalet.

snel en goed verkocht

Ik heb mijn vakantiehuis binnenkort kunne verkopen. Ook voor een goede prijs danks de professioneele opmaak van de advertentie. Super handig is het PDF-dossier en dan kan je de advertentie en het dossier professioneel op alle social media platformen delen. Super gaaf! Ich habe mein ferienhaus in kuerzester Zeit verkaufen koennen. Auch fuer einen guten Preis dank der professionellen Aufmachung von dem Inserat. Sehr vorteilig is auch das PDF-Dokument von einem Dossier. Die Anzeige und das Dossier koennen dann anschliessend auf allen Socialmedia-Plattformen geteilt werden. Mega klasse!

makkelijk te gebruiken portaal voor verkoop

als verkopende partij was communicatie netjes geregeld de geïnteresseerde worden netjes doorverwezen en via de email krijg je alles door

Sehr gut!

Herr Prinz hat uns sehr gut betreut und war immer zuverlässig und hilfsbereit. Durch seine Hilfe haben wir unser Traum-Ferienhäuschen gefunden.

geweldig, wat een mooie presentatie

Totaal onbekend (nog) met deze website. Maar nu al enthousiast, al met al duidelijk en prettig!

Top het gehele traject samen met de makelaar snel effectief en efficient uitgevoerd.

Het traject had een langzame start begin 2018, echter van onze zijde lag er op dat moment niet grote druk erop om het snel te verkopen. Belangrijker was het aftasten van markt voor de optimale prijs en daarom gestart met een hogere prijs om uiteindelijk de best mogelijke prijs te krijgen. In die tijd was de verhuur evenals andere jaren super. Dus een fijne combinatie. Wij hebben de verkoop als heel positief ervaren. Laatste maanden heel doortastend, regelmatig overleg met de makelaar, elkaar ruimte gevend om tot een snel en een positief resultaat te komen. Kortom wij zijn zeer tevreden.

Prettige persoonlijkheid icm kennis

De aankoop van ons huis is op een prettige manier verlopen. De heer Eric Prins is een kundige makelaar die alles op een prettige manier brengt. Alles vlot verlopen.

Gedreven en kundig

Met slechts weinig vooruitzicht op een opdracht toch een gedetailleerde toelichting op mijn vragen.

Kort maar krachtig

De woning was in no-time verkocht.

Veel reacties, snel doorgestuurd en goed opgevolgd, huisje dankzij deze bron verkocht.

Prima makelaardij

De onderling doorgesproken en ingezette strategie heeft mede zorg gedragen voor het behaalde succes.

Ok

De mogelijkheid om ook in Duitsland te adverteren is zeer aan te bevelen!

Veel reacties gehad

We hebben vooral van de "Duitse link" veel reacties gehad. De site vond ik wat te uitgebreid en er konden te weinig foto's op geplaatst worden.

Sehr nette Beratung in etwas zu teurem Objekt

Wir hatten mit Herrn Prins unsere zweite Immobilienbesichtigung in Zeeland. Da das Haus nicht vermietet war, hatten wir Zeit und auch Herr Prins hat sich viel Zeit genommen. Viele Fragen wurden beantwortet und wir konnten von der Erfahrung Ihres Herrn Prins profitieren. Das Objekt selber war aus unserer Sicht etwas zu teuer.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Een vlotte en snelle service

Een eerste Telefonisch gesprek met Eric gaf alle duidelijkheid. Daarna heeft hij actie ondernomen om ons chalet te verkopen. Dit is door zijn ervaring en wetenschap snel gegaan. Bedank voor de goede service! Leo en Karin

Professionneeel, en discreet

Chalet binnen 14 dagen verkocht! Goede site

Uitstekende en meedenkende makelaar

Hele goede ervaring met de aankoop van de 2 woningen verzorgd door een uitstekende en meedenkende makelaar met goede know how over het park.

uitmuntend

Eric heeft de verkoop in de snelst mogelijke tijd mogelijk gemaakt waarbij koper en verkoper blij zijn. De ideale match!

De juiste man op de juiste plaats !

Correct, duidelijk en uitgebreide kennis van de materie.

Goede ervaring

Aardig wat reacties ontvangen waar de advertentie geplaatst werd. uiteindelijk is het chalet daardoor verkocht. Professionele advertentie uitstraling. Overzichtelijke vermelding en goed zichtbaar voor de klant!

Sehr gut !

Trotz der Corona Krise hat alles wunderbar geklappt. Wir sind sehr zufrieden, war sehr freundlich und hilfsbereit !

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Eric regelt het voor je!

In mijn intensieve contacten met Eric Prins, met als doel om een familie chalet te verkopen, hadden we aan weinig woorden genoeg. Planning en acties! Daar draaide het om. Fijn, dat je ook je eigen inbreng kwijt kon, waardoor het echt een gezamenlijke klus werd. Verder de nodige nazorg met diverse dingen die ook zonder moeite plaatsvonden. Prima hoor!!

Snel verkocht

Onze vakantiewoning snel verkocht. Goede communicatie via mail en Whatsapp.