geweldig bedrijf goede kwaliteit

super bedrijf, se eigenaar heeft er heel veel verstand van en weet wat hij doet. zal zeker nog een paar keer mijn auto hier heen brengen..

fantastisch gedaan

alles helemaal top zeer tevreden

Tom, Wash & Shine Detailing is een zeer gepassioneerde professional is z’n werk Weet waar hij het over heeft en maakt (weer) een plaatje van je auto

• Professionaliteit

Het is de zoveelste keer al dat ik hier kom. Een persoon die z’n werk goed kent!!

• Professionaliteit

Stage 2 detail laten doen met coating, na ruim 1.5 jaar is de auto nog als nieuw. Zeer professioneel en duidelijk in communicatie.

• Professionaliteit

Tom is altijd zeer punctueel, adviseert heel transparant en doet altijd dat stapje extra wat je veel mist bij conculega’s in de branch.

• Professionaliteit

De communicatie is snel zakelijk en duidelijk. Je krijgt een eerlijk en oprecht advies over je vragen. Ik heb zelf het koplampherstel pakket genomen. Ben daar erg tevreden over! Had nooit verwacht dat mijn auto daar zo van zou opknappen, tevens viel de prijs ook nog eens reuze mee.

• Professionaliteit

Verstaat zijn vak, perfectie tot in detail. 100% een aanrader!

• Professionaliteit

Extreem blij met het resultaat, mijn auto is weer zo goed als nieuw! Perfecte service.

• Professionaliteit

Mijn auto is altijd weer als nieuw bij ontvangst. Mega blij mee. Wash and shine detailing is een zeer professioneel bedrijf, ik kom er al een aantal maanden en zou nooit meer anders willen!

Over Wash & Shine Detailing

Wash & Shine Detailing is een jong bedrijf waarin kwaliteit en oog voor detail centraal staan. Detailing in onze naam staat voor het tot in de puntjes verzorgen van uw auto. Hierbij is onze missie om onze klanten te verwonderen door met passie en plezier aan uw trotse bezit te werken. Wij zijn gespecialiseerd in het verzorgen van auto’s en doen er alles aan om uw voertuig boven uw verwachtingen in af te leveren. Voor ons zijn alleen de beste producten goed genoeg. We gebruiken daarom uitsluitend topmerken voor onze gereedschappen en verbruiksartikelen.