Leuk bedrijfje en uitmuntend werk geleverd

Mijn Audi S5 was te vaak door de wasstraat geweest en op de lak zaten een hoop swirls. Ton heeft de auto onder handen genomen en 99% is gewoon weg. Super resultaat ! Door de glascoating loopt het vuil en water en nu bijna vanzelf vanaf en de lak is voor 3 jaar beschermd. De wagen ziet er weer als nieuw uit, Ton heeft ook het leer aan de binnenkant behandeld wat het plaatje compleet maakt. Top werk geleverd !

Professionele service en hoge kwaliteit

Denkt goed mee en geeft vooraf passend en duidelijk advies. Flexibele opstelling is heel prettig en het resultaat schitterend. 2 auto’s in behandeling gehad.

zeer goed geholpen

Wat ze vertellen is wat je krijgt...

Mensen van het hart met een passie voor auto's.. Zeer tevreden...

Mijn ervaring was super! Een bedrijf die precies weet waar ze mee bezig zijn. Vragen werden altijd snel eerlijk en netjes beantwoord. Bij het ophalen van mijn auto kon ik mijn ogen niet geloven. Wat een resultaat! Door de coating is het wassen van mijn auto ook een fluitje van een cent geworden.

Professioneel bedrijf, levert uitstekend werk!

Mijn auto laten cleanen, polijsten en behandeling met glascoating gedaan. Ziet er weer super uit, zeer gemakkelijk schoon te maken en houden! Vriendelijk en goed advies, kwamen de auto zelfs nog thuis brengen omdat ik niet weg kon.

Goed geholpen. Aardige eigenaar

Auto keurig afgeleverd. Heeft ook nog op ons verzoek bumper met folie beplakt. Ziet er prima uit.

Zeer fijne en vlotte service

Fijn dat het ook in het weekend kon, omdat ik doordeweeks niet thuis was.

Klantvriendelijk en goed resultaat

inmiddels twee auto's in onderhoud. 1 daarvan gepoetst en velgen gereinigd . Wordt naar de wens van de klant geluisterd en het resultaat ie erg goed. Onlangs het plastic laten behandelen ...top!!

Helemaal top

Auto weer als nieuw teruggekregen

• Professionaliteit

Mijn Megané RS hier een tijd terug laten poetsen. Zeer nette service en een auto die er als nieuw uit zag, zeker een aanrader.

Beste Detailer van Zuid Holland

In 1 woord top service.

Super service en kwaliteit

Dak van mijn mini cabrio was aan een grondige schoonmaak toe. Dankzij wash en shine is het dak weer mooi zwart en ziet er super uit.

Snel, goed, netjes.

Super service

Top geholpen en mn auto is weer als nieuw

Professioneel

Vriendelijk en waar voor je geld.

Uitstekend resultaat. Doen wat ze beloven !

Vooraf heldere informatie over het te verwachten resultaat. Voldoet uitstekend aan de verwachting. Service , kwaliteit en snelheid zijn zeer goed. Aanrader !

geweldig bedrijf goede kwaliteit

super bedrijf, se eigenaar heeft er heel veel verstand van en weet wat hij doet. zal zeker nog een paar keer mijn auto hier heen brengen..

fantastisch gedaan

alles helemaal top zeer tevreden

Tom, Wash & Shine Detailing is een zeer gepassioneerde professional is z’n werk Weet waar hij het over heeft en maakt (weer) een plaatje van je auto

• Professionaliteit

Het is de zoveelste keer al dat ik hier kom. Een persoon die z’n werk goed kent!!

• Professionaliteit

Stage 2 detail laten doen met coating, na ruim 1.5 jaar is de auto nog als nieuw. Zeer professioneel en duidelijk in communicatie.

• Professionaliteit

Tom is altijd zeer punctueel, adviseert heel transparant en doet altijd dat stapje extra wat je veel mist bij conculega’s in de branch.

Over Wash & Shine Detailing

Wash & Shine Detailing is een jong bedrijf waarin kwaliteit en oog voor detail centraal staan. Detailing in onze naam staat voor het tot in de puntjes verzorgen van uw auto. Hierbij is onze missie om onze klanten te verwonderen door met passie en plezier aan uw trotse bezit te werken. Wij zijn gespecialiseerd in het verzorgen van auto’s en doen er alles aan om uw voertuig boven uw verwachtingen in af te leveren. Voor ons zijn alleen de beste producten goed genoeg. We gebruiken daarom uitsluitend topmerken voor onze gereedschappen en verbruiksartikelen.