Een echte aanrader

Zeer tevreden over de uitvoering en vakmanschap hoe mijn auto is voorzien van een nieuwe dakfolie. Bijzonder aardige jonge ondernemer die zijn vak verstaat top.

Soepel en naar verwachting

Zeer blij en tevreden

we zijn via via bij Tom terecht gekomen als mond op mond reclame, en er was geen woord gelogen over de manier van behandeling zowel voor onze auto's (full detailing) evenals de prettige manier van uitleg, afhandeling en vakkennis. Echt iemand die van zijn hobby zijn werk heeft gemaakt en de klant en zijn auto(s) 100% naar tevredenheid wil behandelen. Succes Tom en ik hoop dat je straks op je nieuwe locatie mooie opdrachten mag scoren. Tevens een was contract afgesloten om na de prachtige detailing de auto's in deze staat te houden. Chapeau Tom.

Niet normale glans

Gekozen voor een Full Detail behandeling. De auto was vol met was swirls en kleine krassen die ik erg graag weg wou hebben, ook een coating laten aanbrengen voor extra protectie. Tijdens de behandeling goed op de hoogte gehouden d.m.v. filmpjes en foto’s. Ik was al bij het bekijken van de filmpjes en foto’s verbaasd hoe erg de auto glansde, maar toen ik hem in het echt zag, was ik helemaal verbaasd met hoe goed het resultaat was geworden! De Full Detail behandeling is zeker een aanrader voor iemand die zijn auto er weer als fabrieksnieuw uit wilt laten zien.

Fijn ervaring, keurig geholpen veel zorg voor de auto dmv een hoes over de stoel, stuur en mat.

Prima ervaring

Het was een prima ervaring en alle beloftes zijn ingevuld.

Beter dan nieuw!

Bij Wash & Shine staat de liefde voor auto's voorop. Met zeer veel aandacht en precisie wordt de auto getransformeerd tot een wagen die er beter uitziet dan het moment waarop hij bij de dealer de showroom kwam uitrollen. Zeer professioneel en vriendelijke personeel en aflevering geheel volgens afspraak. Aanrader voor iedereen die van zijn of haar auto een tien plus wil maken!

Vriendelijk, netjes, maar redelijk prijzig

Je wordt netjes en vriendelijk te woord gestaan. Bij de keuze in de verschillende behandelingen wordt prima uitleg gegeven. Kon redelijk snel terecht. Echter waren ze vergeten mijn gegevens te noteren en werd daardoor niet gebeld dat mijn auto klaar was. Daarvoor excuses gehad en kon na sluitingstijd mijn auto ophalen. Auto (SUV) heeft een basis reiniging van binnen gehad en een 'stage 1' poetsen en polijsten. Hiervoor was ik €453 kwijt (1 dag werk). De auto zag er van binnen netjes uit (enkele vingerafdrukken op het middenconsole), van buiten hadden ze echt hun best gedaan. Zelfs vrij diepe krassen zijn nauwelijks meer waarneembaar, de auto glanst enorm en de metalliclak is weer goed zichtbaar. De auto heeft nog een glascoating gehad die naar ik begreep zo'n 8 maanden werkzaam blijft, dit was €181. Alhoewel het resultaat aan de buitenkant echt goed is, vind ik het relatief prijzig.

Zeer deskundig advies en prachtig eindresultaat

Al twee auto's laten doen,het eindresultaat is verbluffend,goed en deskundig advies, binnenkort gaat onze derde auto er heen voor een detailing!

professioneel

Bij Wash en Shine is u exclusieve auto in goede handen keurig zijn de gemaakte afspraken na gekomen. het eindresultaat is professioneel en kwalitatief op een hoog niveau. voor mij zeker in de toekomst weer. groet pieter Langendoen.

Mijn auto is weer als nieuw van binnen en buiten

De auto is proffesioneel gereinigd en gewaxed tot in detail.

Kwaliteit hoog in het vaandel

Eerlijk en vakkundig advies. Schone werkplaats zegt alles. Altijd bereidt om je even te woord te staan Zeer tevreden met de service en nazorg

Zondermeer heel goed

Kennis van zaken ze weten waar ze mee bezig zijn. Daarnaast goede service en klantvriendelijk. Veel bedrijven zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

Geweldige service!

Ik heb 2 auto's laten behandelen door Tom. De auto's zijn beide gepolijst en hebben een premium glascoating gekregen. Het eindresultaat was verbluffend! Tom heeft uitstekend werk geleverd! Hij is zeer attent en behulpzaam! Zeker een aanrader voor iedereen die zijn auto weer lekker wil laten shinen!

Zeer goede ervaring.

Super service, goed werk en goede kwaliteit voor een hele mooie prijs.

Kundig en klantvriendelijk. Zeer de moeite waard. De eigenaar is bevlogen van zijn werk, dit zie je helaas de laatste tijd vaak meer. De kwaliteit is van hoge klasse

Goed geholpen en mooi schoon

kundig en kennis van zaken

Heeft netjes Alloygators terbescherming van mijn velgen aan gebracht. (Watch out for his dog ha ha)

Goede professionele voorlichting met een uitstekend eindresultaat

De zwarte niet metallic lak van mijn 8 jarige Opel Ampera heeft veel sporen van de wasstraat. Gekozen voor een fase 1 behandeling middels polijsten en daarna een glascoating. De auto ziet er weer als nieuw uit.

Super vakkundig, echt de beste kwaliteit detailing, enorm tevreden.

Audi RS6 laten detailen Full Package 3 lagen Brila, en later BMW M5 echt top, super vakkundig, nauwgezet, en met passie voor hun vak,echt de beste kwaliteit detailing, ben enorm tevreden.

Heel tevreden

Mijn auto ziet er weer als nieuw uit, Van binnen en buiten

Uitstekende service en een superieur eind resultaat!

Uitstekende service en een superieur eind resultaat, echt oog voor detail!

Geweldige upgrade!

Mijn auto gebracht voor een stage 2 detailing en het resultaat was boven verwachting!

Super werk geleverd!

Netjes ontvangen en uitleg gekregen over wat de mogelijkheden waren! Erg tevreden met de resultaten.

Over Wash & Shine Detailing

Wash & Shine Detailing is een jong bedrijf waarin kwaliteit en oog voor detail centraal staan. Detailing in onze naam staat voor het tot in de puntjes verzorgen van uw auto. Hierbij is onze missie om onze klanten te verwonderen door met passie en plezier aan uw trotse bezit te werken. Wij zijn gespecialiseerd in het verzorgen van auto’s en doen er alles aan om uw voertuig boven uw verwachtingen in af te leveren. Voor ons zijn alleen de beste producten goed genoeg. We gebruiken daarom uitsluitend topmerken voor onze gereedschappen en verbruiksartikelen.