Dit bedrijf ademt passie voor auto’s tot in detail

Wrap laten glascoaten in oostvoorne bij Tom en zijn medewerkers, wat is deze try-out voor mijn goed bevallen. Tom en zijn team hebben zich uitgesloofd om mijn pickup de ultieme bescherming en levensverlengende behandeling te geven, zodat de wrap langer meegaat en hij makkelijkker schoon te houden is. Ik heb het contact en de afhandeling ervan als zeer prettig ervaren, ik hoop dan ook in de toekomst samen nog veel meer projecten te mogen realiseren!

• Type auto Dodge Ram Rebel

Super goed

Mercedes A klasse hier gebracht ivm hologrammen in de lak. Eindresultaat na de fase 2 behandeling was perfect, de auto is weer als nieuw. Ik kom hier zeker terug.

• Type auto Mercedes

Onwijs tevreden

Voor de Tweede keer een auto gebracht naar Tom en wederom super tevreden over de kwaliteit die ze hebben afgeleverd, ditmaal mijn Volvo s60 een full Detailing behandeling laten geven en hij is weer als nieuw. Alsof die net uit de fabriek komt

• Type auto Volvo s60

Prefect eindresultaat!

Een professioneel bedrijf met een super nette uitstraling, zoals je kan verwachten van een echte detailer. Tom is een vakman die weet waar hij over praat, fijn in omgang en staat altijd klaar voor persoonlijk advies. Bij aflevering van de auto netjes een toelichting gekregen over de uitgevoerde werkzaamheden en advies gehad over het juist onderhouden van interieur en exterieur. Kortom een zeer tevreden klant die ik bij iedereen zou aanbevelen!

• Type auto XC40-Recharge

Vakmanschap is meesterschap

Auto keurig gepoetst, showroomwaardig na oplevering!

• Type auto Skoda fabia combi

Super werk afgeleverd!

Super gedaan! Niks op aan te merken, auto is perfect!

• Type auto Audi RS5

Eindresultaat was nog mooier dan verwacht

Communicatie was heel prettig, je wordt bij elke verandering in meegenomen super leuk en zeker een aanrader. De volgende poetsbeurt met coating en interieur reiniging zal zeker weer bij hun zijn.

• Type auto Porsche

Ik ga mijn auto nooit meer ergens anders brengen!

Recent heb ik mijn nieuwe i4 naar het team van Tom gebracht voor een new-car treatment - inclusief polijsten/coatings en alles wat daarbij kwam kijken. Daarnaast heb ik mijn voor- en achterlichten laten tinten. op basis van verhalen uit mijn netwerk had ik al hoge verwachtingen - maar die zijn alsnog overtroffen. De professionaliteit, liefde voor auto's en de klant centraal hebben spat ervan af. De service van Wash & Shine zou ik aan iedereen aanbevelen. Dit zijn zijn de mannen die je aan je auto wilt laten werken, zelfs (of beter gezegd: zeker) als je er extreem zuinig op bent.

• Type auto BMW i4 M50

Super goed !

Ik ben enorm tevreden ! Je krijgt goede uitleg over de mogelijkheden en afspraken worden nagekomen . Je krijgt dagelijks foto's en updates van de voortgang en word betrokken in het proces.mijn bmw 545i van 17 jaar oud is weer nieuw !!! Dus voor kwaliteit..duidelijkheid en prettige omgang moet je hier zeker zijn !

• Type auto BMW e60 545i

Complete speciaalzaak, vriendelijk, vakkundig en behulpzaam

Wash & Shine Detailing is een uiterst professionele zaak met heel vriendelijke mensen. Het resultaat wat ze hebben behaald met de full Detailing behandeling op mijn bmw uit 2013 is echt weergaloos. Je word overal netjes van op de hoogte gehouden en ze doen niets zonder jou goedkeuring. Ik ben echt super tevreden en het is elke euro waard geweest. Top zaak

• Type auto Bmw m135i

Ziet eruit als nieuw

Auto ziet er grandioos uit. Het is net of die zojuist uit de showroom is gekomen. En dat blijft zo. Coating zit er nu iets meer dan een jaar op en hij ziet er nog steeds geweldig uit, alsof de coating net is aangebracht.

• Type auto Mercedes CLA

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk

Auto had schade aan bumper, besloten de hele auto te laten behandelen door Tom. Stage 3 plus glascoating 5 jaar garantie. Auto glimt als een spiegel, krassen weg. Super!

• Type auto Fiat 500sport

Fijn bedrijf werken met passie

Inmiddels al diverse werkzaamheden aan verschillende aantal auto’s laten doen. Werken vlot en netjes tegen een goede prijs!

• Type auto Audi RS6

Uitstekend!

Hele goede ervaringen met dit bedrijf. Komen afspraken tot op de puntjes na. Hele goede service en communicatie!!

• Type auto Mercedes C63s AMG

Professioneel en klantvriendelijk

Na een spillage van kalk is mijn auto weer als nieuw na een behandeling (polijsten) bij Wash & Shine Detailing. Keurige werkplaats en erg klantvriendelijk.

• Type auto Bmw 3 serie touring

Erg goede service en advies.

Mijn Audi S3 hier laten detailen en gecoat/PPF. Je wordt hier erg goed en vriendelijk geholpen. Ook als je vragen hebt, kun je altijd langs komen voor uitleg en advies. Als je je auto wilt laten detailen zou ik zeker langs komen bij Wash & Shine!!

• Type auto Audi S3

Toppe kwantiteit & kwaliteit

Zeer netjes, duidelijk, correct & toppe kwantiteit & kwaliteit. Erg klantvriendelijk vanaf het begin, t/m het einde, de aflevering en zelfs er na. Dus het is echt een serieus goed & net bedrijf enz. Professionaliteit erg hoog. Toppp!!!

• Type auto Bmw 2 serie grand coupe

Zo wil je dat je auto en jezelf worden behandeld. Vriendelijk, duidelijk en correct.

Op onze Polo een stage 3 behandeling laten uitvoeren. Was nodig en het resultaat is fantastisch. Buiten het geweldige resultaat is de klantvriendelijkheid en open communicatie met Tom een verademing. Ons motto "Alleen een tevreden klant keert weer" is dan wel ouderwets maar door de manier van werken en communiceren door Tom en zijn Team zorgt hij ervoor dat je wel bij hen terugkomt.

• Type auto Polo

Goede service en goed werk geleverd

De auto is stage 3 behandeld en ziet er weer fabrieksnieuw uit. Wash & shine gaf vanuit expertise nog een aantal tips om de auto nog meer fabrieksnieuw te krijgen. Goede service, goede communicatie en prachtig werk.

Top. Auto is weer in nieuwstaat.

Tom en zijn team zijn perfectionisten. Vakmanschap en hoge kwaliteit leveren een top resultaat.

Vakwerk geleverd

Via mijn zoon ( die ook zijn auto heeft laten behandelen door Wash&Shine ) heb ik een afspraak voor mijn Arteon gemaakt bij Tom , ik wist dat het goed zat omdat de auto van mijn zoon (RS5) ook uitstekend behandeld was. Ik ging voor de stage 3 behandeling , glascoatings van het lakwerk , kunstof, velgen en ramen , motor ook gereinigd , en ik had een lelijke put in het portier , ook die is er uit gehaald , Tom heeft mij update,s gegeven over het verloop er van ( via filmpje dat gemaakt wordt) vanmorgen auto opgehaald , en wat een verschil de auto is nog mooier geworden dan hij was ,ik ben erg erg blij mee , ik zal het bedrijf zeker aanraden bij vrienden en collega,s . Top bedrijf en uistekende service. Tom ga zo door , en wie weet tot ziens

'n Jong bedrijf, maar nu al van grote klasse!!!

Sluit mij geheel aan bij de beschrijving ....... 'Over W&SD'. Zeer vriendelijk, behulpzaam en bekwaam! Maken, ondanks 'n volle agenda, binnen zeer korte tijd 'n afspraak. Auto is na behandeling nog (veel) mooier dan na aflevering bij de dealer! Zijn de gemaakte kosten méér dan waard! Dit bedrijf verdient- en wens ik 'n mooie toekomst!

Een zeer goede ervaring en aanrader.

De service is en was prima geregeld, leenauto en je wordt op de hoogte gehouden over de status van de auto voorzien van foto's Job wel done!

Auto als nieuw, naast vakwerk een goede service

Auto is hier in prima handen. Wat een vaklui, dit is autocleanen 3.0. Nemen de tijd om een auto van ruim 10 jaar oud van binnen en van buiten bijna als nieuw te laten lijken.

uitstekend

Klantvriendelijk en gedreven

Over Wash & Shine Detailing

Wash & Shine Detailing is een jong bedrijf waarin kwaliteit en oog voor detail centraal staan. Detailing in onze naam staat voor het tot in de puntjes verzorgen van uw auto. Hierbij is onze missie om onze klanten te verwonderen door met passie en plezier aan uw trotse bezit te werken. Wij zijn gespecialiseerd in het verzorgen van auto’s en doen er alles aan om uw voertuig boven uw verwachtingen in af te leveren. Voor ons zijn alleen de beste producten goed genoeg. We gebruiken daarom uitsluitend topmerken voor onze gereedschappen en verbruiksartikelen.