Goede hulp

Worst people on earth

Every lazy employees and has no empathy and respect for humans

Tijdverspilling en ergernis

Ik heb vanaf het begin er op gewezen dat T-Mobile haar administratie niet op orde had. Dit eenvoudig te controleren was geweest. Dit advies niet is opgevolgd. Was hier naar geluisterd dan was de factuur bij de juiste persoon wonende op het zelfde adres, met het betreffende tel. nummer terechtgekomen en een jaar eerder betaald. Pas toen ik de volledige gegevens ontving kon ik hem voorzien van de gegevens die hij nodig had om de rekening te voldoen. Nogmaals had T-Mobile/Faircasso hem die informatie gegeven dan had deze betaling een jaar eerder plaats gevonden.

Echt behulpzaam

Faircasso heeft mij geholpen om mijn schuld in kleine stukjes af te betalen. Met behulp van Plinkr kan ik nu ook mijn financiën bijhouden en mocht er een wisseling komen kan ik kijken of het bij mijn budget past.

Incasso wat niet terecht is

Ik moet gaan betalen terwijl ik de rekening allang betaald smerig spelletje zeggen dat ze brieven hebben gestuurd nou ik heb nooit wat ontvangen en de rekening is netjes betaald aan stichting kinderpostzegels. Aan de telefoon kunnen ze je ook niet verder helpen en ze hebben verschillende telefoon nummers dus wat klopt er niet

Luistert niet naaf de klant

Ze luisteren niet naar de klant, als je vraagt om een regeling in 3x met daarbij de kosten krijg je te horen dat je in 4x mag betalen en het zelf mag uitrekenen wat je dan betaald per maand. Zeer klantonvriendelijk

Beste Liselotte, Vervelend dat je het gevoel hebt dat we niet goed naar je luisteren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zullen je een email sturen met daarin het verschuldigde bedrag per maand als je alles in 3 maanden wilt betalen. Als je nog sneller wilt betalen mag dat natuurlijk. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we het zo voor je hebben opgelost. Vriendelijke groeten, Richard, Faircasso

Ze helpen echt! Met name ruëlla arends

Ruëlla heeft mij en mijn zoon geweldig geholpen. Samen duidelijk alles in kaart gebracht en daarna heeft ze een aantal schuldeisers gebeld en met ze onderhandeld over een betalingsregeling. Er vielen kilo's van mijn schouder.

respectvolle bedrijf

Goed luisteren met mensen en goed overleggen. Gewoon alles positief die ik had ooit best deurwaarder.

Ik vond het contact met Faircasso heel menselijk Fair. Mooie metafoor trouwens!

Zoals ik hierboven beschrijf en mijn dank nogmaals voor de menselijke benadering en de wijze van zoeken naar mogelijkheden om de zaak juist op te lossen. Bij dezen mijn dank voor uw handelswijze.

Niet fijn

Niet fijn

Totaal onbereikbaar!

Jullie steken jullie weg achter de coronacrisis om geen telefoon aan te nemen en nooit terug te bellen.

Oplossingen boven problemen!

Ik ben behandeld als een mens en faircasso heeft geduld gehad en begrip getoont bij elke situatie. Dit heeft ervoor gezorgd dat ondanks rare situaties toch netjes kon door betalen al was het 1 of 2 maanden later. Communicatie is belangrijk en vooral het luisteren naar elkaar.

Heel geduldig en begripvol

Super hulpvaardig en altijd openstaand voor de situatie van de klant

Heel erg goed, jullie hebben mij erg geholpen in een moeilijke tijd en dat heeft er voor gezorgd dat mijn leven er nu een stuk rooskleuriger uitziet.

kan niet versturen

kan niet versturen hep al betaald kl 4779350 en doss 20004277

Zeer slecht

Mijn moeder krijgt een rekening in de bus over kinderpostzegels . Maar de naam die er boven staat is wereldvreemd . Mijn moeder zou kinderzegels gekocht hebben . Dat kan niet eens want daar mogen zegels verkocht worden . Vreemde zaak . Ingesproken op het antwoordapparaat .omdat het druk was .maar nog steeds niet teruggebeld. Maar het contact toch alles zeer goed opgelost .

Klote!!

Gesproken met medewerker vd incasso. Over het niet verzonden pakketje van kinderpostzegel. Er zou vervolgens opnieuw 'n pakketje mijn kant op komen. Als deze binnen zou zijn zou ook de rekening of automatische incasso waar ik al voor had getekend plaats vinden aldus de medewerker van FAIRCASSO NIKS VAN WAAR IK KRIJG VERVOLGENS DE REKENING MET INCASSO KOSTEN HUH???? WTF??? IS NIET NORMAAL

Perfect!

Dit is de manier hoe je mensen helpt met schulden en problemen. Hier kunnen veel incassobureau’s een voorbeeld aannemen.

Slecht

Ik had niks besteld en ik moet nu betalen. Ik ga niet betalen voor die ik niks besteld had.

Beste Tarik, We zouden graag even persoonlijk contact met u willen om uit te zoeken wat er volgens u is mis gegaan. Wij zijn bereikbaar op 010-7900632 of per e-mail [email protected]. Vermeld a.u.b. uw gegevens waar we u op kunnen bereiken en bij voorkeur een dossier of relatienummer. Alvast bedankt voor uw moeite. Vriendelijk groetend, Klantenservice Faircasso

Een goede ervaring samen tot een oplossing gekomen

Ik had een kleine schuld bij xs4all die werd doorgestuurd naar Fair incasso, ik negeerde Fair maar ze waren aardig en geduldig. Desondanks dat ik niet gelijk een betalingsregeling trof, hebben zij de schuld niet doorgestuurd naar een deurwaarder. In plaats daarvan deden ze extra moeite en heb ik een regeling getroffen en voldaan.

Er wordt hier wel geluisterd naar de cliënt.

Ik heb maandenlang een probleem gehad met mijn ziektekostenverzekering. Ze bleven maar incasseren maar ik wist niet waarvan de incasso’s waren. Faircasso heeft dit keurig uitgezocht en duidelijkheid gecreëerd.

Geduldige medewerkers

Ik vind Faircasso een heel goed incassobureau, medewerkers luisteren goed en je kan hele goede afspraken maken.

Waardeloos

Geen enkele mogelijkheid om telefonisch in contact te komen. Ik word gespamd met allerlei incasso brieven voor een oude bewoner van mijn huidige woning. Uit goed fatsoen wil je dit doorgeven, maar contactfomulier na contactformulier moet ingevuld worden. Waardeloze dienstverlening. Organisaties die Faircasso als leverancier kiezen zouden dit in hun overweging mee moeten nemen.

Nette afhandeling

Nette afhandeling met vriendelijk personeel

Een incassobureau die meedenkt.

Een zeer vriendelijk incassobureau wat echt met de mensen meedenkt en geen druk uitvoert zoals heeeeeel veel wel doen. Dikke duim

Schiedamsedijk 48 3011ED Rotterdam