Beste Jerge, Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren. We proberen ons uiterste best te doen om je zo goed mogelijk te helpen. We hebben gekeken naar je dossier en zien dat er inderdaad een aantal dingen niet goed zijn gegaan binnen het schuldhulptraject. Je krijgt binnen twee dagen van ons meer informatie om dit voort te zetten. Met de betaalregeling zien wij dat alles goed gaat, dus je hoeft niet bang te zijn voor extra kosten. Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van de e-mail dan horen wij dat graag. Groet Team Faircasso
Beste Bibi, Wat fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Wij waarderen het enorm dat je een review achter hebt gelaten. Groet, Team Faircasso
Beste Niko, Wat fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Wij waarderen het enorm dat je een review achter hebt gelaten. Groet, Team Faircasso
Beste Gonny, Dank voor uw beoordeling. Helaas is er in uw dossier inderdaad sprake geweest van een miscommunicatie. Hier bieden wij onze excuses voor aan. Wij gaan onderzoek doen hoe wij dit soort fouten in de toekomst kunnen voorkomen. Ons doel is namelijk om mensen minder stress te geven, niet meer. Mocht u verder nog vragen hebben of hierover gebeld willen worden dan kunt u een e-mail sturen aan [email protected] en dan gaan we u binnen 1 werkdag bellen. Met vriendelijke groet, Team Faircasso
Beste Manu, Wat fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Wij waarderen het enorm dat je een review achter hebt gelaten. Groet, Team Faircasso
Beste, Heel erg bedankt voor deze review, wij zijn blij dat we je konden helpen! Met vriendelijke groet, Team Faircasso
Beste Tino, Heel erg bedankt voor de review en de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Team Faircasso
Beste Leon, Dank voor je bericht. Wij hebben inmiddels contact met jou gehad over deze klacht. Onze deurwaarder zal de klacht verder onderzoeken. Zodra zij antwoord hebben zullen zij dit aan jou terugkoppelen. Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Dit kan per e-mail ([email protected]) of telefoon - 010 7900 633. Met vriendelijke groet, Team Faircasso
Beste Esther, Heel erg bedankt voor de review! Deze verhalen horen we graag. Met vriendelijke groet, Team Faircasso
Beste W. Bleeser, Heel erg bedankt voor de review! Deze verhalen horen we graag. Met vriendelijke groet, Team Faircasso
Geacht heer of mevrouw Fou, Graag lossen wij uw klacht op. Kunt u ons uw dossiernummer mailen naar [email protected]? Dan zoeken we z.s.m. uit wat er aan de hand is. Hartelijke groet, Faircasso
Geachte meneer of mevrouw Bas, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn erg blij dat wij u hebben kunnen helpen. Hartelijke groet, Faircasso
Beste Michel, KPN is een van onze opdrachtgevers. Voor hen voeren wij incasso-opdrachten uit. Wij vinden het vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad. We gaan graag met je in gesprek om te kijken of we dit samen kunnen oplossen. Graag willen wij je vragen om ons een e-mail te sturen met daarin het dossiernummer en de manier waarop wij met jou in contact kunnen komen. Deze mail mag je sturen aan [email protected]. Wij nemen dan binnen 1 werkdag contact met je op. Met vriendelijke groet, Faircasso
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.