Filters

10

Menselijk!

Menselijk en wordt geluisterd naar je situatie en een gepaste oplossing gezocht! Op deze manier kom je op een passende manier ook aan je geld. Kunnen velen een voorbeeld aannemen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht bedrijf

De communicatie gaat erg slecht via dit bedrijf. Je belt en dan moet je wachten dat je wordt terug gebeld of een nieuwe mail ontvangt met uitleg. Echter gebeurt dit niet en lopen de kosten alleen maar op. Uiteindelijk maar betaald, ondanks de rare mails en telefoontjes. Ik zou terug horen van een manager, maar in plaats daarvan krijg ik een mail met dat ze verdere gaan stappen zetten omdat ze geen contact met me kunnen opnemen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Fraudeurs

Willen dat je je schulden behoud & oploop . Zodat jij voor de extra kosten opdraai . Dan kan je hun salaris en bureau betalen . Reageren niet via mail . Pas als je ze aankaart met : internationale Jodendom . Laten ze het weer mooi afweten .

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jerge, Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren. We proberen ons uiterste best te doen om je zo goed mogelijk te helpen. We hebben gekeken naar je dossier en zien dat er inderdaad een aantal dingen niet goed zijn gegaan binnen het schuldhulptraject. Je krijgt binnen twee dagen van ons meer informatie om dit voort te zetten. Met de betaalregeling zien wij dat alles goed gaat, dus je hoeft niet bang te zijn voor extra kosten. Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van de e-mail dan horen wij dat graag. Groet Team Faircasso

10

Goede service

Goed geholpen via de telefoon. En de brief zat vol goede informatie over samenwerken aan een oplossing. Dit heeft mij echt geholpen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Bibi, Wat fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Wij waarderen het enorm dat je een review achter hebt gelaten. Groet, Team Faircasso

10

Coulant, meedenkend en vriendelijk

Dit was tot dusverre mijn positiefste ervaring met een incassobureau. Het maandelijkse bedrag werd in overleg besproken en was bijzonder schappelijk, maar toen ik de betaling alsnog één keer miste werd er alsnog vriendelijk gereageerd en werd er een simpele oplossing gevonden. Het zou fijn zijn als alle incassobureaus hun voorbeeld volgden ipv te zaak te escaleren.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Niko, Wat fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Wij waarderen het enorm dat je een review achter hebt gelaten. Groet, Team Faircasso

3

Slechte communicatie

Ik heb meerdere malen via de mail verzocht om te achterhalen waar dit bedrag vandaan kwam, telkens moest ik zelf weer opnieuw contact opnemen. De brieven bleven binnenstromen terwijl er was gezegd dat ik niets hoefde te ondernemen zolang ze uit gingen zoeken waar en wat er aan de hand was. Opnieuw niks gehoord dus weer gemaild en gebeld om vervolgens een deurwaarder aan de deur gehad te hebben die een bedrag van 127 euro aan de voordeur plakt ipv gewoon door de brievenbus!!! Niet erg netjes voor zo'n bedrag! Oh ja, en natuurlijk een dreiging erbij met 250 euro boete als ik nog steeds niet betaal. Uit ellende maar betaald om hogere kosten te vermijden, maar ik weet tot op heden nog steeds niet waar dat bedrag vandaan komt. Vreselijk dat er zo met mensen om word gegaan!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Gonny, Dank voor uw beoordeling. Helaas is er in uw dossier inderdaad sprake geweest van een miscommunicatie. Hier bieden wij onze excuses voor aan. Wij gaan onderzoek doen hoe wij dit soort fouten in de toekomst kunnen voorkomen. Ons doel is namelijk om mensen minder stress te geven, niet meer. Mocht u verder nog vragen hebben of hierover gebeld willen worden dan kunt u een e-mail sturen aan [email protected] en dan gaan we u binnen 1 werkdag bellen. Met vriendelijke groet, Team Faircasso

10

Geweldig

Luisteren naar je en samen een betalingsregeling treffen. Geweldig deed iedereen maar zo.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Manu, Wat fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Wij waarderen het enorm dat je een review achter hebt gelaten. Groet, Team Faircasso

10

Super blij mee

Dankije wel voor de regeling

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Heel erg bedankt voor deze review, wij zijn blij dat we je konden helpen! Met vriendelijke groet, Team Faircasso

10

Zeer vriendelijk, humaan en redelijk

Lange tijd geleden dat ik in aanraking ben gekomen met een incasso bureau. Helaas was deze rekening tussen de betalingen door geglipt en uit het oog verloren. Omdat de rekening gelukkig niet hoog was en ik er een stuk beter bij zit dan een paar jaren geleden, kon ik hem in 1x betalen. Maar na even op de website gedoken te zijn kon ik zien dat er wel eventuele mogelijkheden waren om op een redelijke manier de betalingen te voldoen. Zeer vriendelijke website en duidelijke uitleg over wat het bedrijf anders maakt dan de reguliere incassobureaus. Nogmaals, zeer humaan, redelijk en vriendelijk. Mocht ik ooit weer eens in aanraking komen met een incassobureau, dan hoop ik dat ik dit bedrijf tegen kom.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Tino, Heel erg bedankt voor de review en de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Team Faircasso

1

Zeeeeeer slecht

Maak een betaal afspraak zodat de loonbeslag niet door zou gaan. Uiteindelijk toch de loonbeslag gedaan omdat jullie niet even iets hebben laten weten aan de bedrijfsadministratie. Ik heb zelfs een mail gekregen waarin deze afspraak bevestigd was. Maar de telefonist deed eerst alsof ik dom was, en daarna speelde hij dom. Heel ernstig allemaal.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Leon, Dank voor je bericht. Wij hebben inmiddels contact met jou gehad over deze klacht. Onze deurwaarder zal de klacht verder onderzoeken. Zodra zij antwoord hebben zullen zij dit aan jou terugkoppelen. Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Dit kan per e-mail ([email protected]) of telefoon - 010 7900 633. Met vriendelijke groet, Team Faircasso

10

Zeer goed

Fijne mensen denken met je mee en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Esther, Heel erg bedankt voor de review! Deze verhalen horen we graag. Met vriendelijke groet, Team Faircasso

10

Lieve geduldige mensen

Ze zijn heel begripvol Bieden je hulp aan..

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste W. Bleeser, Heel erg bedankt voor de review! Deze verhalen horen we graag. Met vriendelijke groet, Team Faircasso

1

site werkt niet

Registeren werkt niet aangeleverde ideal link werkt niet. Telefonisch wordt er dagelijks consistent niet opgenomen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geacht heer of mevrouw Fou, Graag lossen wij uw klacht op. Kunt u ons uw dossiernummer mailen naar [email protected]? Dan zoeken we z.s.m. uit wat er aan de hand is. Hartelijke groet, Faircasso

10

Begrip en klantvriendelijkheid!!!

Top ga zo door!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte meneer of mevrouw Bas, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn erg blij dat wij u hebben kunnen helpen. Hartelijke groet, Faircasso

5

Nette incasso, maar kan beter.

Ik was zelf niet op de hoogte dat ik een rekening open had staan, correspondentie ging blijkbaar nog naar mijn oude adres. Eigenlijk per toeval jullie incasso opdracht gezien in een oude mailbox. Misschien handig om even een belletje te doen bij een incasso opdracht ?

  • Aanbevelen? Ja
1

Oplichters

Ze werken samen met kpn en bedonderen de mensen. Malafide firma.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Michel, KPN is een van onze opdrachtgevers. Voor hen voeren wij incasso-opdrachten uit. Wij vinden het vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad. We gaan graag met je in gesprek om te kijken of we dit samen kunnen oplossen. Graag willen wij je vragen om ons een e-mail te sturen met daarin het dossiernummer en de manier waarop wij met jou in contact kunnen komen. Deze mail mag je sturen aan [email protected]. Wij nemen dan binnen 1 werkdag contact met je op. Met vriendelijke groet, Faircasso

2

Slechte communicatie

Ik heb meerdere keren te horen gekregen tt de achterstand was betaald en tog kreeg ik een maand later weer opnieuw bericht dit is zeker 4 keer gebeurd bij jlie en hierom bn ik zeer ontevreden over jullie serves

  • Aanbevelen? Ja
9

De beste!!!

Nullie zijn de Aller beste als je ff niet kunt betalen ff bellen voor 1 maandje uit te kunnen stellen. Geen domme reacties naar de klant toe die schulden heeft jullie zijn echt goed voor de mensen ik zou ook mensen naar jullie sturen.. Jullie zijn echte toppers.

  • Aanbevelen? Ja
2

Onprofessioneel

Ideal link werkt niet. Geen inloggegevens in mail.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gewoonweg top top

Ik ben zo tevreden over de afhandeling. , vooral de menselijkheid top top. Vriendelijk top top een grote 10 voor alles. Ieder ander incasso maakt van 200 euro 1000 en nog. Kosten kosten waar menssen nooit meer uitkomen . Faircasso vraagt jou niet het hemp van je lijf. Nee heel invoudig wat je kunt betalen ,zodat je geen problemen krijgt met je andere verplichtingen. Ik propagandeerd deze incasso dienst aan iederee. Met vr gr. DHR J van Susteren

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Begripvol Dank u wel voor jullie vertrouwen

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Ik bleek achterstand te hebben bij een provider. Oké ik kreeg iemand aan de lijn die mij uitlegde waarover het ging. Ze zou mij de gegevens over de achterstand via een brief toesturen. Na dagen nog niks. Wèl werd ik tot twee keer aan toe gebeld maar kreeg direkt een bandje met de woorden dat het te druk was om te bellen maar ze zouden snel terug bellen. Dagen gingen voorbij. Nu kom ik vandaag thuis van drie dagen weg zijn en ja er ligt een brief met een dreigement dat ik niet heb gereageerd op hun eerste brief en als ik niet betaal ze iemand langs sturen. Oh? Wanneer dan? Ze kunnen mij niet eens telefonisch te woord staan!! Vanmiddag gelijk gebeld en wederom de woorden: Ach het is Corona en daarom zijn er minder medewerkers. Ze bellen me binnen VIJF werkdagen terug Maar ik moet ook binnen VIJF werkdagen betalen. Inloggen via de website kan niet want heb geen code waarvan wordt beweerd dat ik die gekregen heb. Ik wil een afbetalingsregeling maar ja hoe????????????????????????? Waardeloos incassobureau!

  • Aanbevelen? Nee
2

Very unprofessional international support

In my experience, it has been really difficult to get a hold of someone who could properly speak English and help me with this issue. Luckily I do have family in the Netherlands still and they helped me with the payment. My issue involved not having an IDEAL card or a dutch bank account, I asked several times to have international options and I was given information for a NATIONAL bank transfer, which of course doesn't work unless you live in the Netherlands. In the meantime, the bill increased and when I asked again twice more I again was not helped and you provided national bank transfer details. Now the question is what to do if somebody who lives abroad doesn't have contacts anymore in the country? How can he/she be helped? I was greatly disappointed in how unfair the whole process was and how nobody cares about it.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik prijs je collega's!

bedankt voor je werk, goed gedaan, je werkt voor 10 punten

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.