Positief

Super vriendelijk personeel. Snel en pijnloos geholpen. Blij met resultaat

• Vestiging: Den Haag

Fijne, professionele kliniek, erg vriendelijk personeel.

ik ga nu al sinds een aantal maanden voor laserbehandelingen naar Huidzorg kliniek in Den Haag, en wordt altijd erg goed en professioneel geholpen. Na 5 behandelingen zie ik al een aanzienlijk verschil en het personeel is erg vriendelijk. Zeker aan te raden!

Fijn

Ze doet de werk echt serieus

• Behandeling: Tatoeage verwijderen

Netjes en vriendelijk

Prettige praktijk. Vriendelijk personeel, praktijk is netjes, je wordt op tijd geholpen. Enige wat jammer is is de wachttijd, het duurde wel even voor ik terecht kon. Maar goed dat zegt misschien ook iets over de kwaliteit.

• Vestiging: Utrecht

Fijne behandeling met snel resultaat

Ik heb 3 behandelingen gehad voor een litteken in het gezicht. Super fijne behandelingen met duidelijke uitleg en snel resultaat!

• Behandeling: Littekens verwijderen
  • Vestiging: Eindhoven-Best

Pijnlijk hahaha maar goede begeleiding

Ik liet steelwratjes weghalen en dacht dat ik wel wat gewend was, poeh! Maar de begeleiding was echt perfect. Heel fijn…ondanks het nare gevoel.

Vriendelijk en professioneel

Vooraf werd goed uitgelegd hoe de behandeling zou plaatsvinden en welk resultaat je ervan kunt verwachten.

Good job!

Ik ben zee tevreden met het resultaat zover. Ik moet nog een keer terug komen. Maar het wordt pas ergens in naarjaar .

• Vestiging: Eindhoven-Best

Heel erg blij met de behandeling en het resultaat. Duidelijke uitleg over de behandeling.

• Vestiging: Eindhoven-Best

Mijn couperose op neus en wangen was erg. Bij kou blauwe neus en opmerkingen . Na 3 behandelingen al mooi resultaat. Lotte werkt heel precies en rustig. Ik ben erg tevreden

• Vestiging: Eindhoven-Best

Fijne persoonlijk advies en behandeling

Eerst een keer op gesprek geweest en toen 2 laser behandelingen. Na de eerste behandeling zo weinig resultaat dat ik twijfelde of het überhaupt wel werkte. Behandelaar was het eens en de tweede keer laseren kreeg ik gratis met het advies dat ik nog verder kon proberen met een andere laser. Die tweede keer had uit eindelijk toch nog een beetje effect dus dat was fijn! Bij het gesprek erna werd mij verder behandelen afgeraden ondanks dat het niet helemaal verdwenen is.

Excellent

Tattoo removal is extremely painful but Gitte always checks in with me to make sure I'm fine and can always give me factual answers to any questions.

• Behandeling: Tatoeage verwijderen

Na 1e behandeling zag ik resultaat

Erg blij dat ik de stap heb genomen. Inmiddels 2e keer geweest en ook mu weer meteen resultaat. Mijn zus heeft inmiddels ook een afsprask gemaakt.

• Vestiging: Eindhoven-Best

Super persoonlijk , snel, en professioneel

Bij het eerste consult werd deskundig info gegeven over de aandoening en de aanpak. De behandeling ging ook precies zoals verteld was. Er werd regelmatig naar mijn welzijn gevraagd en uitgelegd wat er ging gebeuren en waarom.

Prettig en uiterlijk vriendelijk

Ik vind het heel prettig en voel me op mijn gemak tijdens de bezoeken

Goede professionele service!

Goede professionele service voor een nette prijs.

• Vestiging: Amsterdam

Correcte en professionele behandeling!

Correcte en professionele behandeling door Pamela Jaspers. Zeer ervaren! Duidelijke communicatie! Heb de sessies als zeer prettig ervaren!

• Vestiging: Almere

Duidelijke uitleg van de behandeling en het te verwachten resultaat.

Goede ervaring, kom zeker weer terug.

• Behandeling: Huidvernieuwing

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijke en professionele medewerkers. Je voelt je op je gemak. Goede en geduldige uitleg.

• Vestiging: Eindhoven-Best

Goed geholpen door Karin in Haarlem. Ze neemt de tijd, legt goed uit en heeft verstand van zaken. Enige jammere was dat ik de eerste keer voor niks kwam omdat het laserapparaat er niet was. Dus check dit vooral even als je een afspraak maakt met het laserapparaat.

• Vestiging: Amsterdam

Top geholpen en blij met het resultaat

Het was echt nodig om de grote moedervlekken weg te halen. Ik zag er heel erg tegenop, maar de behandeling viel alles mee. Karin is heel rustig, stelde mij snel op mijn gemak en was zeer deskundig. Er moeten nog een aantal moedervlekken weggehaald worden en ik maak absoluut een nieuwe afspraak in de toekomst.

Makkelijker dan ik dacht

Direct na de intake kon ik gelijk geholpen aan mijn pigment vlekjes. Behandeling was binnen 10 minuten klaar. Fijn en professioneel geholpen. Ik mis alleen wel een soort receptie bij binnenkomst. Ik werd gelukkig snel geholpen, maar ik kan me voorstellen als je langer moet wachten het handig is dat je weet dat je verwacht wordt. (Je loopt natuurlijk niet zo de behandel kamer in) Ik werd geholpen in de nieuwe vestiging Haarlem

• Vestiging: N.v.t.

Ik ben al jaren een tevreden klant

Ik laat mijn ouderdomsvlekken weglaseren zodra ik ze heb. Na een weekje zie je helemaal niets meer van die akelige vlekken. Het komt ook niet meer terug. De behandelingen zijn proffesioneel en het gaat het ook snel. Er is nauwelijks pijn, en er wordt tijdens de behandeling goed gecommuniceerd wat er gebeurd. Het rondlopen met ouderdomsvlekken is dus niet nodig, en ik kan het iedereen die ze heeft aanbevelen. Het gezicht hoeft er van mij heus niet jonger uit te zien, maar zonder vlekken zie je er frisser uit!

Super fijne behandeling gehad

Ik heb een super fijne behandeling gehad. Alles was goed en duidelijk uitgelegd. Zelfs al resultaat na een paar weken. Top!

Goede behandeling gehad

Goede behandeling gehad, top