Goede uitleg en vriendelijke behandeling

Een open en vriendelijke benadering waardoor de behandelingen goed te doen zijn.

• Vestiging: Amsterdam

Zeer vriendelijke en ervaren huidtherapeut

Fijne salon met vriendelijk en professioneel personeel. Er werd gekeken naar mijn huidconditie en wat voor mij de beste optie was qua behandeling. Hierin werd ik goed begeleid en geadviseerd om het beste resultaat te behalen. Kreeg ook goede adviezen in gebruik van producten om huidconditie te verbeteren. Ben zeer tevreden over het resultaat van behandeling.

• Behandeling: Rimpels en lijntjes verwijderen
  • Vestiging: Almere

Erg vriendelijk personeel! Ben met een tevreden gevoel weg gegaan. Heel goed geholpen bedankt!

Professionele en hygiënische behandeling

Effectieve en professionele behandeling met aardig en kundig personeel

• Vestiging: Utrecht

Vriendelijk en prima geholpen door Carmen

Vandaag ben ik voor de 2e keer geholpen door Carmen. Ze is vriendelijk en legt uit wat er gaat gebeuren (de stoel gaat draaien … u krijgt een brilletje op want … doet u daarna niet meteen uw ogen open… etc.). Ook de eerste keer was helemaal naar tevredenheid. Tijdens de intake werd verteld wat er wel en niet mogelijk was. Dus prima verwachtingsmanagement. Al met al ben ik heel erg tevreden!!!

Ontspannen en vakkundig

Ik ben prima op mijn gemak gesteld en had een uitstekende behandeling, vakkundig uitgevoerd.

Zeer tevreden!

4 microneedling behandelingen gehad met vitamine C voor mijn littekens/pigmentvlekken. na 1 behandeling al zeer goed resultaat te zien, nu helemaal klaar en het is ontzettend mooi geworden! Angela is zo goed in haar werk en super klantvriendelijk. Ik zal het iedereen aanbevelen die vroeger acne heeft gehad en niet blij is met de littekenens in zijn/haar gezicht, Dit bij haar te laten doen.

• Behandeling: Huidvernieuwing
  • Vestiging: Den Haag

Professioneel, klantvriendelijk en supergoed resultaat!

Ik ben heel erg te spreken over de laserbehandeling bij Huidzorgklinieken. De service is heel goed, persoonlijk en bij de behandeling wordt maatwerk geleverd. Tijdens de afspraken werd deskundig en professioneel gehandeld, maar was het ook erg gezellig. En niet onbelangrijk: het resultaat van de behandeling is uitstekend. Al met al een echte aanrader dus!

• Vestiging: Utrecht

Ik heb 2 behandelingen gehad voor het verwijderen van O.s. Moedervlekken. De eerste behandeling was perfect en had het gewenste resultaat. De tweede behandeling had een iets minder resultaat. In zijn totaliteit was is heel tevreden.

Super tevreden!!!!!

Heel tevreden van Lotte, zeer fijne dame die weet waar ze mee bezig is. Altijd in voor een leuk praatje.

• Vestiging: Eindhoven-Best

Ik ben super enthousiast over zowel de behandeling als behandelaar Lotte Reijers

Na een terloopse opmerking van een bekende over mijn pigmentvlekken (ouderdomsvlekken) werd ik mij er zelf ook ‘ineens’ heel bewust van. Ik ging op onderzoek uit en kwam eigenlijk snel uit bij het Lasercentrum aan de Biltstraat in Utrecht. Ik maakte een afspraak voor een intake, eigenlijk nog niet eens met de gedachte om het daadwerkelijk te laten laseren. Maar ik had zo’n fijn gesprek met Lotte Reijers, die alles zo rustig en uitgebreid uitlegde, dat ik tot mijn eigen verbazing ter plekke besloot het ‘gewoon’ te gaan doen. Ook de behandeling zelf een paar dagen later verliep super goed en was zomaar voorbij. Ik had ook alle vertrouwen. Lotte had verteld dat met mijn best veel plekken ik 1-3 behandelingen nodig zou hebben. Ik hoopte op 2, maar bij de controleafspraak bleek ik gelukkig na 1 behandeling al het maximale resultaat bereikt te hebben. Overigens vond ik dat zelf ook, ik ben er heel erg blij mee namelijk. De vlekken zijn grotendeels weg (de meeste geheel, een paar zijn heel lichtjes nog, maar totaal niet meer opvallend en dus storend). Ik had niet gedacht dat toch zo prettig te vinden. Ik raad de behandeling dan ook iedereen aan!

• Vestiging: Utrecht

De behandeling is geen feestje, maar de zorg hartverwarmend

Prettige sfeer en lieve behandelaar die de tijd neemt om te kijken, luisteren en mee te denken.

Deskundig en persoonlijk

Ik heb nu twee behandelingen ondergaan bij Lotte en zie duidelijk verbetering. Ze werkt zeer deskundig en heeft duidelijk verstand van waar ze over praat. Ze kijkt graag naar hoe we samen het voor mij ideale plaatje kunnen bereiken en is erg open en deskundig in haar communicatie. Daarnaast is er ook ruimte voor een lach en een persoonlijk gesprek wat het erg prettig maakt.

Super goede kliniek

Hele fijne kliniek. Ben er geweest voor een laserbehandeling. Hele aardige medewerkers en ik kreeg veel informatie over de behandeling. Ook als ik daarna nog thuis kwam en vragen had kon ik gewoon mailen en kreeg vaak dezelfde dag nog reactie. Het resultaat is ook zeker zichtbaar. Ik kan zeker deze kliniek aanraden.

• Behandeling: Acné

Helemaal tevreden

Gesprongen bloedvaatjes in het gezicht laten behandelen. Na de eerste behandeling al heel goed resultaat. Goede en duidelijke uitleg over de nazorg. 1 plekje heeft nog een kleine tweede behandeling gehad. En nu is alles helemaal weg, heel blij met het resultaat!

Deskundig en vriendelijk

...

Mooi eindresultaat !

Een duidelijk en heldere uitleg, een heel mooi eindresultaat. Ben zeer tevreden over deze kliniek .

Geweldig resultaat na 1 behandeling

Ik kwam op aanraden van een vriend (met ook goede ervaringen) naar deze kliniek om een pigmentvlek in mijn gezicht te laten verwijderen. Marlous Soesbergen gaf aan dat ze niet zeker wist of het laseren bij deze vlek effectief zou zijn (heel eerlijk) maar de vlek (ter grote van een 1 Euro munt) is al na 1 behandeling helemaal weg. Ik ben erg blij; het resultaat is perfect en de zorg is eerlijk en vriendelijk.

• Vestiging: Almere

kundige behandeling door zeer ervaren en vriendelijke kracht....

Vandaag behandeling van ouderdomsvlekken en moedervlekjes in de nieuwe locatie Haarlem. Dit was de tweede keer, en de eerste keer was mij zo goed bevallen dat de laatste oneffenheden ook maar moesten worden behandeld. Deze behandeling ging even vlot en professioneel als de vorige en ik voelde me in goede handen. Het was vrijwel pijnloos en waar ik wel wat voelde was dat goed te doorstaan. Het resultaat was de vorige keer zeer goed, de plekjes waren snel verdwenen en de huid weer zeer goed: dat zal zeker nu ook weer het geval zijn.

• Vestiging: N.v.t.

De behandeling heeft goed gewerkt.

Ik had een plekje om mijn gezicht. Deze is behandeld en helemaal weg dus ik ben tevreden

• Vestiging: Eindhoven-Best

Vakkundig, snel en zeker een aanrader

De Huidzorgkliniek via Internet gevonden en na het lezen van de reviews een afspraak gemaakt. Je kunt vlakbij parkeren. De praktijk is keurig netjes en schoon. Ik ging met de vraag voor het weghalen van grillige lelijke ouderdomsvlekken (been gezicht borst). Angela adviseerde het wegschrapen. Een week later kon ik terecht. De behandeling was vakkundig snel met een duidelijke uitleg. Na een week is er bijna niets meer te zien van de ouderdomsvlekken. Ben er erg blij mee

Alles naar wens

• Behandeling: N.v.t.

Professioneel

Professionele in de uitleg en in behandeling. Er word eerlijk gezegd wat je kan verwachten. Verder prima ervaring. Dit gaat op voor Lotte, maar ook voor Carmen

Uitstekende service & uitstekend resultaat

De vestiging van Huidzorgklinieken in Den Haag heeft mijn behandeling op zeer deskundige wijze aangepakt. Ik ben voorzien van helder advies. Plus duidelijke uitleg over het effect, duur en resultaat van de behandeling. De praktijk is hygiënische en heeft een gemoedelijk sfeer.

Positief

Super vriendelijk personeel. Snel en pijnloos geholpen. Blij met resultaat