Prettig en effectief

Op een heel prettige manier behandeld, met goed resultaat.

• Behandeld door Grit Felicetti

Revalidatie na periode op IC

“Na een recent en langdurig verblijf op de IC van het AMC, heb ik vrijwel al mijn spierkracht verloren en had ik last van belemmeringen in de beweging van schouders en handen. Martin Dijkstra heeft mij bij mijn revalidatie geholpen. Binnen een tijdsbestek van circa vijf weken was ik weer in staat om zelfstandig te functioneren op 80 % van het niveau van voor mijn opname. Naast eigen discipline om actief aan het herstel te werken, was de begeleiding van Martin absoluut noodzakelijk. Hij heeft veel ervaring en zijn expertise is van hoge, professionele kwaliteit. “

• Behandeld door Martin Dijkstra

Geweldige praktijk, zorgvuldige professionele behandeling

Er is aandacht voor het geheel. Echte vakmensen met hart voor hun werk.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Martin is zeer communicatief en luistert goed, zijn behandeling in combinatie met oefeningen werkt.

Ik had dit voorjaar geruime tijd last van rugklachten in combinatie met spierpijn in mijn benen. In drie behandeling en de juiste oefeningen ben ik nu al weer maanden vrij van klachten. Ook als ik voor mijn werk regelmatig zwaar werk moet doen. Daarnaast heeft Martin mij behandeld voor tintelingen in mijn handen ook die zijn vrijwel geheel verdwenen.

Top behandeling

Ik loop weer helemaal als 20 jaar geleden -:). Na vierbehandelingen waarbij de hele positie werd nagekeken en bijgesteld.

behandeling was prima!

Ben door Martin Dijkstra uitstekend behandeld aan mijn rug. Na 1 keer behandelen was de pijn weg!

Betrouwbaar, vaardig, accuraat

Er wordt zorgvuldig gekeken en geluisterd naar wat er speelt, wat nodig en haalbaar is om verbetering tot stand te brengen. Zonodig wordt er verder onderzocht en doorverwezen. En dat alles op een aangename prettige manier. Mij daagt het uit om aan de slag te gaan en geloof te hebben in herstel! Hartelijk dank Mathilde!

• Behandeld door Mathilde Hiep

Zeer tevreden met deze vriendelijke en deskundige therapeut.

Ben bij Martin onder behandeling vanwege chronische gewrichtsklachten. Hij is een zeer vriendelijke, deskundige therapeut met een lange staat van dienst. Zijn behandelingen geven mij verlichting van de pijn en zorgen voor minder stijfheid in mijn gewrichten. Martin is zeer betrokken, neemt de tijd en geeft goede adviezen en oefeningen. Ik ben dus zeer tevreden, ook over de rustige en prettige sfeer in deze praktijk.

Uitstekend!

Ik heb een aantal Fysio's gehad in mijn leven maar Martin was verruit de beste omdat hij zeer deskundig is, begripvol, meedenkend en betrokken.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Zeer kundig, Profesioneel, aangenaam, inzicht in mogelijkheden en onmogelijkheden van mijn lichaam

Schouder, Zeer prettig en aangenaam contact, vriendelijk. Heel scala aan oefeningen gekregen waardoor van mijn klachten afgekomen. Wel belangrijk blijven onderhouden van oefeningen... Goed inzicht gekregen in mogelijkheden en onmogelijkheden van mijn lichaam. Daardoor klachten in de toekomst kunnen voorkomen.. Begrip vergroot van de anatomie van mijn lichaam; d.m.v. foto's en video's die laten zien hoe je bewegingsapparaat werkt en wat de beperkingen zijn. Doe wat Werkt....Doe daar meer van. Veel Plezier. Thanks. Dank jullie wel.!!

Heel positief

Pijn in gewrichten door 3 operaties en EDS

Mijn lichaam was na 3 borstkankeroperaties een beetje van slag. Door EDS ben ik oa ook hypermobiel. Mijn conditie was achteruit gehold en allerlei gewrichten stonden schots en scheef. Hoewel ik nog niet klachtenvrij ben (nu ook weer langzaam aan het bewegen, lopen, zwemmen, om mijn conditie op te bouwen), ben ik zo blij met de aanpak van Richard! Hij neemt heel serieus wat hij hoort en ziet. Zijn handen zijn zijn ogen. Dank daarvoor!

• Behandeld door Richard van Leeuwen

Prima zorg van aardige mensen!

Ik kwam bij Martin terecht met acute rugklachten. Ik ken de praktijk al langer en heb er in het verleden ook al gebruik van gemaakt met goed resultaat. Ook nu kreeg ik weer prima zorg en goede adviezen. Ik ben heel tevreden en al weer geruime tijd aan het werk. Dus top!

• Behandeld door Martin Dijkstra

Professioneel maatwerk en prettig contact

Alisa sloot zo goed aan op mijn vraag, op mijn persoonlijke gewoontes, aannames, wensen en ideeën en op het tempo dat ik voor ogen had. Haar werkwijze is vriendelijk, duidelijk en professioneel. Ik hield de regie zelf in handen en zij looste mij naar mijn eindstreep.

• Behandeld door Alisa de Vries

Ik was hier in goede handen.

Ik was via mijn huisarts doorverwezen naar Praktijk Brouwersgracht met mijn schouderklacht. Martin Dijkstra was mijn behandelende fysiotherapeut en hierbij was ik in zeer goede handen. Hij heeft niet alleen alle aandacht voor de klacht zelf maar hij kijkt ook naar de persoon achter de klacht omdat veel klachten voortkomen uit een mentale toestand van een persoon. Kortom ik kan iedereen deze praktijk aanbevelen.

Vaakundig & vol aandacht

Ik wist niet dat ik het had: BPPD, draaiduizeligheid, maar wat een genot dat ik hier na een paar jaar vanaf ben. Mathilde wist precies wat ze moest doen en ze hield me vast tijdens de behandeling, belangrijk voor mij vanwege het onveilige ‘val’-gevoel. voor beide kanten een keer geweest. Daarna heeft ze me gebeld om te checken of het helemaal weg was, en dat is het! Tip: zorg dat iemand je eventueel kan komen halen, de eerste keer voelde ik me zó beroerd, de tweede keer zo fit als een vogeltje.

• Behandeld door Mathilde Hiep

prettig en effectief

Ik kreeg goede adviezen van Wendy in verband met slaapproblemen. Zij verwees me binnen de praktijk ook door vanwege rugklachten, die uitstekend werden aangepakt door Gritt.

• Behandeld door N.v.t.

Fijne praktijk, goede behandeling.

Mede door de langdurige fysiotherapie door Martin Dijkstra kan mijn schouder weer goed bewegen. Ik heb Martin ervaren als zeer deskundig, geïnteresserd, en heel prettig in de omgang. Dit maakte dat elk bezoek een positieve ervaring werd. De praktijk is klein maar netjes. Ik heb genoten van de prachtige bloemen in de wachtruimte.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Martin is werkelijk een vakman!

Een keer geweest voor spit. Behandeld, oefeningen gekregen, klaar.... spit weg. Zo moet het altijd!

• Behandeld door Martin Dijkstra

Deskundig behandeld voor mijn klacht.

Na jaren last te hebben gehad van onverwachts opkomende duizeligheid, heb ik op aanraden van mijn huisarts, de praktijk Brouwersgracht gebeld voor een afspraak. Na een telefonische intake kreeg ik een afspraak bij Richard. Na 2 afspraken was al duidelijk wat de oorzaak was van mijn duizeligheid. Na 5 behandelingen en oefeningen thuis, ben ik van de duizeligheid af. De goede anatomische uitleg heeft mij inzicht gegeven in de oorzaak en in de oplossing. Eerlijk gezegd had ik niet durven hopen ooit van de duizeligheid af te komen, maar het is toch gebeurd. Ik ben erg blij.

• Behandeld door Richard van Leeuwen

Tinnitus is nu weer dragelijk

De tinnitus, die steeds indringender werd, begon mijn leven te beheersen. Richard stelde een behandelplan op en na enkele therapiebehandelingen bespeurde ik al verbetering. Hij nam de spanning weg bij mijn hals- nek- en kaakgewrichten en gaf me dagelijkse oefeningen voor thuis. Ik heb nu de regie weer in handen en 'vergeet' soms dat de tinnitus op de achtergrond nog wel aanwezig is. Om de paar maanden een onderhoudssessie houdt de tinnitus onder controle.

Deskundig en empatisch

Zeer deskundige behandelingen gehad. Marjan is zeer professioneel, betrokken bij je proces en creëert een veilige sfeer. Het heeft mij stappen verder geholpen

• Behandeld door Marjan Sonneveld

Kwalitatief niet overtuigd en wel de hoofdprijs

€225 betaald voor 1 gesprek, 1 behandeling & 1 te late afmelding.

• Behandeld door Marjan Sonneveld

Pas de avond ervoor is de afspraak geannuleerd. Dus niet binnen de afzegtermijn van 24 uur. Daarom is de afspraak in rekening gebracht, conform de regels van onze praktijk. Het komt de samenwerking en behandeling ten goede als iedereen zich aan dezelfde regels houdt

Goede praktijk

Ik liep onder behandeling bij Grit Felicetti voor lymfedrainage en na ongv 10 behandelingen is het vocht uit me hals al een stuk geslonken.

• Behandeld door Grit Felicetti

Goede praktijk, uitstekende fysiotherapeut.

Martin is was mijn fysiotherapeut. Hij is ervaren en wist door middel van oefeningen en een anatomische filmpje mij te motiveren en gerust te stellen. Inmiddels kan ik alles weer doen met mijn schouder. Mijn huisarts heeft mij verwezen en vond een foto (nog) niet nodig. Mijn fysio maakte mij ook duidelijk dat een foto niet nodig was.