Heel prettig en effectief geholpen met mijn klachten en vragen

Mijn therapeut Wendy is heel geduldig, weet veel en je kan alles vragen. Ze heeft veel oefeningen paraat die helpen met het vinden van de juiste houding, of die helpen met leren ontspannen, of zelfs ademhalen.

Een warm bad

Rustige, sympathieke professionele fysiotherapeut.

• Behandeld door Grit Felicetti

Hiep was as pleasant as she was professional; first rate care

Great help to tackle a sore thumb. Worked well to identify the issue and suggest the right treament.

• Helped by: Mathilde Hiep

Uitstekend behandeld voor BPPD!

Voor mijn BPPD klachten ben ik bij Praktijk Brouwersgracht terecht gekomen. Er was ontzettend snel een plekje en ik ben zeer vakkundig geholpen door Mathilde Hiep. Tijdens de behandeling werd er uitleg gegeven en er werd rustig de tijd genomen. Na afloop is er ook telefonisch contact geweest om te kijken hoe het nu ging. Erg prettige ervaring en gelukkig heeft de behandeling goed geholpen!

Kundig!

Na telefonische omschrijving van mijn duizeligheid klachten was een afspraak snel gemaakt en met slechts een behandeling ben ik weer klachten vrij.

• Behandeld door Mathilde Hiep

Zeer ervaren en professionele hulp en er wordt tijd voor genomen.

Experienced Breast Cancer Physiotherapy

I recently moved to Amsterdam from the U.S. only 5 months after I completed my breast cancer treatment. I was very luck to find Praktijk Brouwersgracht and Grit Felicetti who is an experienced practitioner. I appreciated not only her professionalism and expertise, but also her calm and reassuring approach. The physiotherapy I received from Grit has been an essential and positive addition to my treatment and recovery. Grit was also able to recommend an excellent acupuncturist to further complement my recovery. I highly recommend her and Praktijk Brouwersgracht.

• Helped by: Grit Felicetti

Fijne praktijk. Ik voel mij altijd in goede handen

“Grit is een heel prettige en kundige behandelaar. Ik kwam deze keer bij haar met heftige nek en schouderklachten. Grit luistert heel goed naar wat je klachten zijn en vraagt ook door, zodat zij zich een goed beeld kan vormen. Door heel effectieve massage kan ik mijn nek en schouder weer beter bewegen. Ook de aandacht voor het aanpassen van mijn houding helpt mij verder om te voorkomen dat de klachten steeds terugkomen. Grit vraagt om tijdens de behandeling/massage niet te praten, zodat je zelf ook met je aandacht bij de behandeling kan blijven. Ik ervaar dat als héél erg prettig. Je ontspant beter. Daarmee heb je (ik) het gevoel dat je zelf een beetje bijdraagt aan de behandeling.”

Deskundig

Ervaren therapeute met goede communicatieve vaardigheden. Grote steun met advies en tips. Het wekelijkse ritme heeft goed geholpen om weer op de been te komen.

Hele fijne ervaring

iemand die echt naar je luistert en veel deskundigheid heeft in het vak.

• Behandeld door Grit Felicetti

Gedegen, verhelderend en het werkt!

Ik had altijd een benauwd gevoel en hoge ademhaling, en had al verschillende manieren geprobeerd om er af te komen. Omdat Wendy de materie helemaal van binnen en van buiten kent, en geduld heeft, heeft ze me stapje voor stapje geleerd hoe mijn adem weer onder controle te krijgen en het benauwde gevoel te minimaliseren. Heel erg blij met deze hulp!

Kundig en prettig

Prima en op maat behandeling. Precies wat ik op dat moment nodig had.

• Behandeld door Grit Felicetti

Grit is een enorme steun voor me geweest

Ik kwam bij Grit omdat ik een jaar geleden last van cording had na een mastectomie. Maar ik ging met fysio door nog maanden nadat ik geen cording meer had. Want alle steun en toeverlaat wat je van je huisarts zou verwachten, die heb ik bij Grit gevonden... Ze is zo een hulp voor mij geweest! - wat mijn huisarts niet was. Grit is vakkundig, begrijpvol, zacht, professioneel, luistert echt naar je - en steun je waar je het meest nodig hebt. Ik weet niet wat ik zonder haar had gedaan, en Ik kan haar niet genoeg bedanken!

• Behandeld door Grit Felicetti

Al jaren steun en toeverlaat met allerlei fysieke problemen

Al jaren steun en toeverlaat met allerlei fysieke problemen.

• Behandeld door Grit Felicetti

Zeer goed geholpen bij mijn ademproblemen

Al jarenlang adem ik te hoog, vooral in stressvolle perioden. De ademtherapeut, Wendy Brinkman, van Praktijk Brouwersgracht, gaf me goede oefeningen, die iets toevoegen aan wat ik al wist. Wendy luistert goed en heeft een prettige, kalme uitstraling. Ik schreef haar tips en oefeningen op en doe ze nog regelmatig. Ook de manier van omgaan met corona vond ik prettig, er werd goed geventileerd.

Grote deskundigheid

Vanwege ademhalingsproblemen was ik door een sportarts specifiek verwezen naar Praktijk Brouwersgracht; ver uit mijn woongebied maar alle fietstochtjes waard. Wendy Brinkman heeft mij met gerichte aandachts-, adem- en bewegingsoefeningen geleerd bewuster goed te ademen. Zij is mij tot grote steun geweest in een moeilijke periode, mede door haar rust en persoonlijke aandacht. Ik beveel Wendy van harte aan!

• Behandeld door Wendy Brinkman

prettige praktijk en snelle, adequate behandeling

Ik had al een tijdje last van spanning op de borst en een raar gevoel in mijn keel. Vooral op momenten dat ik het druk had en stress ervoer, voelde ik dat deze spanning toenam. Ik vermoedde dat wellicht mijn ademhaling de boosdoener was en heb gezocht naar een praktijk die ademhalingstherapie aanbood (op een niet-zweverige manier!). Ik kwam uit bij praktijk Brouwersgracht en kon vrijwel onmiddellijk terecht. Wendy leerde mij meteen een aantal ademhalingsoefeningen die onmiddellijk rust gaven. 2 a 3 maanden later waren mijn klachten vrijwel verdwenen. Het was voor mij heel prettig om te ontdekken dat (de juiste) ademhaling zoveel uit kan maken. Soms heb ik nog last van het onrustige gevoel en de druk op mijn keel maar ik zie dat dan als een signaal dat ik (weer) moet letten op mijn ademhaling. Dan keert de rust vanzelf snel terug.

• Behandeld door Wendy Brinkman

De behandeling heeft echt geholpen, en heeft me mijn klachten ook beter doen begrijpen.

Ik heb ademhalingstherapie gehad bij Wendy Brinkman, en ik ben erg blij dat ik die keuze heb gemaakt. Ze neemt echt tijd voor je klachten, en helpt je je eigen lichaam beter te begrijpen.

Heel erg fijn

Ik was behandeld door Grit voor schouder overlast, en dat heb ik niet meer! Heel vriendelijk, professioneel, en vooral behulpzaam.

• Behandeld door Grit Felicetti

I had a very attentive and thoughtful treatment at Praktijk Brouwersgracht

After searching for a manueel therapeut for a while, I stumbled upon Praktijk Brouwersgracht. After having multiple bad experiences with physicians elsewhere I mailed with the request for advice for a specialist suited for my situation. I was being helped quickly and after three months I finally feel progress, thanks to Richard van Leeuwen and the praktijk!

• Helped by: Richard van Leeuwen