Zeer goede service

Tijdens de aankoop in de winkel kundig en vriendelijk geholpen. Snelle levering van de bank! Bank werd thuis bezorgd, wederom zeer goede service. Een hele tevreden klant!

Tevreden

Wij zijn goed en professioneel geholpen in de winkel. Utieindelijk hebben we een bank uitgezocht. Levertijd was iets langer dan verwacht, maar hier werd wel duidelijk en netjes over gecommuniceerd. Levering zelf is ook netjes en prima verlopen. Ik ben een tevreden klant!

Fijne uitleg en service! Bezorging ook top.

Goeie service

Vriendelijk en behulpzaam

Van begin tot eind is iedereen erg vriendelijk en behulpzaam geweest. We komen zeker nog eens terug.

Erg prettig

Goed geholpen en goede service.

Op aanraden van een vriendin langsgegaan bij Whoon voor een nieuwe bank. Goede hulp gekregen van een medewerker met veel geduld. Ook goede service bij het bezorgen van de bank. Snel en goed in elkaar gezet. Enige puntje, levertijd was wel wat aan de lange kant

Goed aanbod

Duidelijke bestellingprocedure en juiste bezorging

Zeer positief

Prachtige winkel. We werden goed geholpen. Allemaal top. Enige nadeel is dat we meer dan 15 weken op onze aankoop hebben moeten wachten. Levering ging verder zoals afgesproken. Zeer tevreden.

Goede service en bezorgers zijn super aardig, daarbij super aankoop.

Helemaal super aankoop.

Klantvriendelijkheid is jullie kracht.

Mooie meubels en goede service!

Een aantal keer in de winkel geweest om meubels uit te zoeken. Iedere keer weer zijn wij goed geholpen. Vandaag zijn eindelijk alle meubels geleverd door twee vriendelijke medewerkers. Alle meubels zijn netjes en zorgvuldig in elkaar gezet. Helaas een kleine fout in de eettafel maar hiervoor wordt een servicemonteur langs gestuurd. Al met al dik tevreden!

Goede service en heel netjes afgeleverd!

Door problemen met onze verbouwing kon de bank nog niet geleverd worden, dit was gelukkig geen probleem! Hij kon later geleverd worden. Communicatie was heel duidelijk, komen hun afspraken na. Wat lang niet overal zo is, en spreek uit ervaring na 3 maanden verbouwen. Top!

Netjes. Op tijd binnen. Zetten alles netjes klaar met duidelijke uitleg over product.

Geweldige winkel met prachtige meubels. We hebben een prachtige hoekbank gekocht en we zijn er heel content mee

Geweldige en vriendelijke service en een zeer aantrekkelijk en mooie meubel aanbod. Slagingskans is 100 procent.

Netjes geleverd en ziet er super mooi uit!!!!

Prachtige bank en goed geleverd 😁😍

Goede communicatie en er wordt gedaan wat wordt beloofd

We hebben het als zeer prettig ervaren, vanaf de winkel tot aan de levering. Toen onze bouw uutgesteld werd, konder we de levering zonder moeite uutstellen. De chauffeurs zijn erg vriendelijk en belde ruim optijd dat zij eraan kwamen.

De bestelling is vlot verlopen en geleverd binnen de correcte termijn!

Ik ben blij met mijn aankoop en tevreden over de winkel.

De bank is keurig op tijd geleverd, netjes uitgepakt, goede service en duidelijke uitleg over de bescherming van de bank.

Bezorgers hebben de bank netjes afgeleverd. Al het verpakkingsmateriaal (plastic en karton) hebben zij weer meegenomen. Heldere uitleg gekregen over de beschermingslaag protexx.

Wij hebben het goed ervaren. Wel jammer dat de levering langer heeft geduurd dan verwacht.

Goed advies in de winkel en levering van de bank goed verlopen.

Goed geholpem nette aflevering

Geweldige winkel, goed geholpen en nette aflevering prettig personeel

Heusdensebaan 65 5061PN Oisterwijk

013-7200722

Over Whoon Oisterwijk

Bij Whoon Oisterwijk wandel je door verschillende whoonwinkels die elk hun eigen beleving hebben. Hier vind je een ruim assortiment vloeren, raamdecoratie, gordijnen en inloopkasten op maat. Daarnaast kun je hier terecht voor stijlvolle meubels die je zelf kunt samenstellen, trendy kleinmeubelen en accessoires en unieke kasten uit landen als Indonesië en India.