Zeer fijn geholpen in de winkel door lisanne ruiters.werd echt tijd voor ons genomen,meegedacht over kleuren en materialen.kortom zeer goed advies.mooie winkel met zeer ruime keuze.

Fijne winkel, goede service!

Bij Whoon nemen ze alle tijd om je goed te helpen, na 5 bezoeken aan de winkel eindelijk onze keuze gemaakt. De bank is op afgesproken levertijd bezorgd en is helemaal naar wens. Wij zullen Whoon dan ook aan iedereen aanbevelen!

Prima levering

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop we geholpen en geadviseerd zijn. Ook de levring was prima. Het enige puntje van kritiek is dat ik zelf een aantal keren heb moeten bellen met betrekking tot de levering. Deze was verlaat en daarvan werden we niet op tijd op de hoogte gesteld. Verder prima meegedacht om toch alvast de spullen te leveren die wel binnen waren.

Goede servis. Aardige mannen die hard werken.

Super bedrijf en hele goede service

Verschillende aankopen gedaan met een klein service issue dat heel goed is opgelost. Aanrader om naar Whoon te gaan, groot aanbod, goede service en betaalbaar.

Toplevering! En heerlijk op tijd ook!

Prettig zaken gedaan met Whoon

Goede service en kwaliteit!

In de winkel werden we goed geadviseerd. De bank werd netjes op tijd geleverd en in elkaar gezet. Wij zijn erg blij,

Netjes geleverd conform afspraak

Fijne winkel met een goed advies.

Samen met de interieur styliste tot een mooi eind resultaat gekomen. Zeker een aanrader om een bezoekje te brengen.

Kundig, dienstbaar er aardig!

Positieve ervaring. Een volgende keer als ik iets aanschaf neem ik deze ervaring zeker mee in mijn keuze.

Gezellige en vakkundige levering.

In voor een praatje en een grap tijdens het neerzetten van de bank. En op de afgesproken tijd. De beugels werden ter plaatse nig omgedraaid dat de bank makkelijker uit elkasr kan. En tips voor het insprayen van de bank.

Goede verkoop en ruime keus

Alles is prima geregeld en we kregen het juiste advies van beide verkoopsters.

Hele mooie meubels! Fijne en deskundige hulp bij het uitzoeken. Levering volgens afspraak. Vriendelijke en nette mensen die de meubels komen bezorgen.

Vriendelijke en goede service.

Bij Whoon een bankstel gekocht. Dit ging niet over een nacht ijs, wij twijfelden over de kleur dus zijn 3 keer terug geweest om te kijken, voelen, kiezen. Telkens werden wij vriendelijk tewoord gestaan en krrgen uitgebreid te tijd om een keuze te maken. Uiteindelijk is de bank zonder problemen geleverd en gaan wij hier hopelijk weer veel plezier van hebben.

Fijne behandeling door alle medewerkers

Goed geholpen vanaf het begin van onze zoektocht naar een bank, daarna goede communicatie over de levering. Levering door twee proffesionele en vriendelijke mannen

Uniek, professioneel, en heel snel geholpen

Wat een unieke en fijne winkel, we hebben een prachtige bank uitgezocht, en nu hij in de woonkamer staat te pronken, was het het wachten waard.

Top advies en service

Op een zaterdag toch gewoon ruim de tijd voor advies en allerlei combinaties van meubels te bekijken. Bezorgtermijn leek wat lang maar uiteindelijk veel eerder bezorgd, alles keurig in elkaar gezet en top meubels.

Goede service!

Supergoed

Erg fijne service

Erg klantvriendelijk

Goed geholpen en alles is netjes thuisgeleverd, zelfs inclusief viltjes onder de pootjes van de bank.

Goede ervaring

Vlotte en nette service

Goed geholpen zowel in de winkel als de thuisbezorging!

Zeer goed advies gehad! Gaf een vertrouwd gevoel om een bank via een staaltje te kopen.

Super service

Fijne winkel

Hele mooie meubels en accesoires en klantvriendelijke medewerkers. Kortom een prettige winkel.

Goed geholpen door de mannen,

Netjes alles opgeruimd, top!,

Over Whoon Oisterwijk

Bij Whoon Oisterwijk wandel je door verschillende whoonwinkels die elk hun eigen beleving hebben. Hier vind je een ruim assortiment vloeren, raamdecoratie, gordijnen en inloopkasten op maat. Daarnaast kun je hier terecht voor stijlvolle meubels die je zelf kunt samenstellen, trendy kleinmeubelen en accessoires en unieke kasten uit landen als Indonesië en India.