Snelle en goede service

uitmuntend

Zeer tevreden over de uitleg en hulp in de zoektocht naar goede pannen. Snelle service en communicatie. Afspraak netjes nagekomen en een zeer snelle levering zonder gedoe. Echt iedereen aan te raden om met dit bedrijf in zee te gaan.

Snel, betrouwbaar en kwalitatief mooi werk

Bij de zoektocht naar een firma om een Bora in te bouwen viel Werkbladafzuiging.nl op door vriendelijke en snelle reacties per mail. Dat gebeurt maar weinig! Alles werd vakkundig en zorgvuldig ingebouwd met overleg en uitleg. Snel klaar, mooi gewerkt.

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Zeer degelijk producten, makkelijk te bestellen en snelle levering

Ruime keuze, overzichtelijk..

Uit de ruime keuze pannen hebben we een fijne pannenset gekozen. Goedkoper dan elders en eerder dan gepland bezorgd. Top, zeer zeker een aanbeveling

Geweldige afhandeling en service

Werkbladafzuiging.nl gevonden via Google. Vanaf het eerste contact snelle en correcte behandeling van vragen en snelle offerte. Ook afhandeling van bestelling en installatie van onze Bora Puru naar volle tevredenheid. Prijs/kwaliteit goed.

Zeer goed en deskundig advies. Hele nette prijs. Vlotte levering door externe vervoerder. Zeer tevreden en absoluut aan te raden.

Mensen die weten waarover ze praten.

We hebben onlangs een Gutmann Fonda kookplaat met plasmafilter laten inbouwen en ik kan alleen maar zeggen dat, nadat alles geleverd was perfect is geinstalleerd. Op basis van een aantal maten en flink wat foto's weet Henkjan exact wat er mogelijk is. Geen verrassingen dus bij de montage. Wat betreft de levering, het transportbedrijf belt 'n dag vooraf hoe laat er geleverd wordt, de avond voor de installatie kregen we te horen hoe laat de monteur er zou zijn. Monteur werkte heel erg netjes, past sparing in het werkblad, kasten, plint en alles wat er nog meer nodig is aan om alles te kunnen installeren. Als hij klaar is dan legt hij de werking van de kookplaat uit en laat alles zo schoon als mogelijk achter. Omdat wij een composietblad hebben ontkom je er niet aan dat er wat stof ontstaat, dat is nou eenmaal niet anders. Kortom, alles top geregeld en erg blij met onze kookplaat.

Goede service, meedenkend en snel!

Bora en Quooker laten leveren en inbouwen in nieuwe Ikea keuken. Goed voorzien van informatie, dachten mee over ontwerp kastjes zodat de apparatuur zou passen. Daarna ook laten installeren. Super service, vriendelijk, snel en netjes! Aanrader.

Van begin tot eind goed geholpen

We zaten met een lastige klus.henkjan heeft er alles aan gedaan om ons goed te helpen. Onze kookplaat is vervangen door een vakman. Ook heel blij met de qooker en de stoomoven.

Vlot geregeld, prettig contact

Prettig contact, alles keurig en netjes geregeld. Goede service en afstemming. Alles netjes geleverd en veilig verpakt. We hadden twee bochten van de afzuigbuizen te weinig besteld en dit werd heel snel en netjes opgelost. Al met al een goede ervaring en prettige en snelle communicatie met Henkjan.

Uitstekend geholpen

Goed geholpen met keuze voor agzuiging in kookplaat. Ook afvoer naarbbuiten helemaal goed. Korte lijnen, aan te raden

Goed begeleid in het maken van onze keuzes.

Werkbladafzuiging heeft ons goed meegenomen in het maken van keuzes voor al onze keukenapparatuur. Wat betreft de kookplaat met afzuiging en een Quooker waren we er snel uit. We wisten immers wat we wilden hebben. Voor de overige apparatuur, vaatwasser, koelkast en ovens heeft Henkjan ons goed advies gegeven. Hij heeft continu met ons meegedacht en was bijzonder flexibel en geduldig als wij twijfelden. Hij heeft ons iedere keer weer goede alternatieven voorgesteld.

Uitstekende service, mooie prijzen en vakkundig advies

Normaal ben ik niet zo van de reviews schrijven maar dit bedrijf heeft mijn verwachtingen overtroffen. Mijn vrouw en ik waren al een tijdje aan het oriënteren voor een kookplaat met afzuiging voor onze IKEA keuken en zijn eigenlijk op een dwaalspoor geraakt waardoor we bijna de verkeerde keuze hadden gemaakt. Gelukkig zijn we terecht gekomen bij dit bedrijf. Door het goede advies van Henkjan hebben we nu een prachtige kookplaat die precies aan onze verwachting voldoet. Bij dit bedrijf hebben ze kennis en de eigenaar is super behulpzaam en vriendelijk. We kunnen werkbladafzuiging.nl dan ook aanraden aan alle mensen die ook net als ons hulp nodig hebben bij het kiezen van de juiste kookplaat.

Zeer professioneel en klantgericht

Super service en zeer klantvriendelijk

Prachtige, gepersonaliseerde keuken!

Wij zijn heel goed geholpen met het aanvullende advies van Henkjan. Naast de kookplaat afzuiger van Bora , de qooker en Miele apparaten hebben wij ook een mooi werkblad laten installeren. Afspraken goed nagekomen. vriendelijke vakman heeft alles gemonteerd en aangesloten op onze IKEA keuken. Zijn er heel blij mee.

Zeer fraaie kookplaat en heel netjes ingebouwd in Ikea keuken

Contact verliep erg prettig en alles was erg duidelijk. Afspraak gemaakt, grotere uitsparing in composieten aanrechtblad gemaakt. Plaatsing ging erg professioneel. Resultaat is erg mooi, we zijn er heel erg blij mee.

Een prettig bedrijf met zeer goede communicatie en zeer klantvriendelijk!

Een prettig bedrijf waarbij een zeer goede communicatie is. Bij onze kookplaat met afzuiging werd goed mee gedacht.Wij wisten nog niet precies hoe en wat. Tekening opgestuurd, aan de hand daarvan werden de mogelijkheden besproken. Wat is haalbaar, wat is handig. Denken in oplossingen en niet in problemen. Materialen worden snel besteld en geleverd volgens afspraak. Ook naleveren is geen enkel probleem, dit wordt moeiteloos gedaan. Bij het stellen van een vraag; snel en een concreet antwoord. Al en met al; een aanrader!

Superfijn bedrijf waar we voordelig terecht konden zonder in te boeten op service

Kerst, je kan durft er bijna niet meer over te beginnen, maar toch doe ik het nog even. Verschrikkelijke planning gemaakt… twee dagen voor Kerst verhuizen en Eerste Kerstdag gelijk een huis vol eters. Gelukkig een prachtige keuken geïnstalleerd, met een al even mooie Bora en Quooker. De dag voor Kerst moesten we de Bora nog aansluiten. We dachten nog een fluitje van een cent, maar er kwam toch nog wel wat bij kijken. Buizen voor de afzuiging, een muurdoorvoer en montagemiddelen. Een belletje naar Henk Jan van Werkbladafzuiging.nl, waar we de Quooker en de Bora ook gekocht hadden (overigens tegen een zeer schappelijke prijs) en we konden de aansluitmaterialen direct ophalen, voorzien van tips, tricks en een ‘alvast smakelijk eten’ 😊 Kortom een fijn, meedenkend en voordelig bedrijf om de apparatuur en toebehoren aan te schaffen en om advies bij in te winnen. Een dikke 10!

Professional approach and good advice

Talked to one of the sales reps about Bora and received very good advice.

Mooie kookplaat bora met cooker geleverd. Scherpe prijzen. Meedenken over keu,es vond ik geweldig

Prettige communicatie en samenwerking

Prettige en snelle communicatie, veel van mijn vragen mbt werkbladafzuiging zijn beantwoord en dat ook nog eens met eindeloos geduld en vakmanschap. Binnenkort wordt de BORA Puru geplaatst! Werkbladafzuiging heeft hiervoor voor mij ook een speciale kast ontworpen die bij de rest van mijn keuken past wat erg fijn was.

Goede service en prijzen

Fijn geholpen met uitzoeken juiste kookplaat en apparaten

quooker en bora scherp geprijsd

combinatie aanbod mooie prijs en nog behulpzaam bij keukenontwerp

Henkjan was enorm behulpzaam en communicatief. De kookplaat is vakkundig geplaatst door zijn monteur.

• Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap