Ben niet meegeweest, maar de reacties waren ok

Enkele punten ter bespreking: 1. chauffeurs: Paula :), Clement :(. 2. excursies: donderdag - Stasigefängnis Hohenschönhausen: Mijn collega heeft toch gebruik gemaakt van de 'overbodige' boeking. Booking nr. 40328 voor 35 lln. geboekt(50 euro) , maar er waren slechts 13-14 leerlingen. Er werden 3 kleine groepen (in totaal 40 lln.) samengesteld. 3. Donderdag - Reederei Bruno Winkler: er moest helaas wel een voucher afgegeven worden. Reederei deed moeilijk, mochten uiteindelijk wel mee! We zouden volgens het programma daarna opgehaald worden. Chauffeurs zeiden dat ze hier niet op de hoogte gebracht waren?! Was best vervelend om dat voor mekaar te krijgen. 4. Vrijdag - Bezoek Postdam/Sans Souccis: collega's moesten zelf de parkeerbon betalen? Bij alle vorige excursies hebben de chauffeurs dit betaald. 5. gastgezinnen: was prima!

• Personeel

prettig contact met de contactpersoon en samen tot een mooi programma gekomen.

Vanaf het eerst moment goed contact gehad met de contactpersoon van Travel Inventive. Ik had zelf programma ideeën en dit hebben we samen met Travel Inventive uitgewerkt tot een mooi programma. Alles was ter plekke goed geregeld en wij hadden er bijna geen werk meer van.

Helemaal goed!

Keurig en vriendelijk geholpen met elke vraag die ik had. Keurige reis en alles was prima!

Goed verlopen geheel.

De ervaring was positief. Het enige minpuntje was dat er op het laatste moment nog een apart formulier moest worden ingevuld voor leerlingen met een allergie, wat in eerdere jaren niet het geval was. Dit formulier mochten wij pas een paar dagen van tevoren ontvangen, waardoor het lastig was de leerling(en) met allergieën nog te bereiken, wat voor wat stress bij de organisatie aan beide kanten (Host family organisatie en onszelf) heeft gezorgd. Ik denk echter dat dit door de Host family organisatie waar we dit jaar voor het eerst mee samenwerkten is ingesteld, waardoor dit niet eerder bekend was. Complimenten voor buschauffeur Jan, die heeft gezorgd voor een extra geslaagde reis door zijn kundigheid, leuke informatieve toevoegingen en met name zijn strakke organisatie en kennis. Verder heb ik eenmaal contact moeten opnemen met onze contactpersoon Janne Dekkers over een onduidelijkheid met het hotel. Zij was vrijwel direct beschikbaar en heeft telefonisch contact opgenomen met mij om ons te assisteren. Als laatste was er een probleem met een van de gastgezinnen (rookten veel binnen), maar dit werd goed opgepakt door de organisator van de Host families. Over het algemeen waren de leerlingen erg positief, een aantal leerlingen vonden het jammer dat het voelde alsof de Host families weinig met hen wilden omgaan, en dat ze bijvoorbeeld in een aparte kamer moesten eten in plaats van 'met het gezin'.

• Personeel

Goede en snelle service op 1 minpuntje na maar dat ligt mijn inziens meer bij het Hostel zelf

Ivm problemen tijdens de treinreis naar Brussel met aan aantal tickets van de studenten liepen we vertraging op. Deze vertraging hebben we gecommuniceerd met Travel Inventive en gekeken naar oplossingen voor de door het Hostel geregelde lunch die we zouden nuttigen. Dit omdat we anders te laat zouden komen voor onze 1e activiteit in Brussel. Het voorstel was om de lunch in te pakken zodat we nadat we onze spullen in een bagageruimte bij het Hostel hadden gezet meteen door konden. Dit vonden we een goed idee. De lunch was wel ingepakt maar de broodjes waren niet gesmeerd en om naar de activiteit te lopen in redelijke haast en tegelijkertijd te smeren dat gaat niet. Verder was de lunch zeer karig t.o.v. de prijs van de lunch. Dit in de zin van 2 droge grote witte bollen, 2 kleine smeerkuipjes en 1 klein kuipje boter, felsje water en een appel voor 11,50 euro pp. Ondanks alle goede bedoelingen hadden we hier niets aan.

• Personeel

Uniek adequaat en enthousiast reisbureau. Prijsbewust ook.

Na jaren samenwerking met Kim van Travel Inventive, deelde zij mee dat ze een carrièreswitch ging maken, vertrekken dus. Dat vond ik geen leuk bericht want de samenwerking was altijd buitengewoon goed en prettig. Lotte zou het overnemen en alhoewel ik graag van tevoren geloof in de kwaliteiten van een ander, heb ik haar toch gemeld dat ze wel wat te bewijzen had als opvolger van Kim. Ongelooflijk: ook zij is knettergoed in wat ze voor je doet en daarbij enthousiast en spontaan. Iets met Travel organiseren is gewoonweg leuk! Ik bel altijd (ook) omdat ik er een beetje naar uitzie om met één van die leuke vrouwen te overleggen. Kwaliteit onverbeterbaar. Prijs ook trouwens. Een ander reisbureau zoeken? Never!

• Personeel

Geweldige service, persoonlijk en altijd snel in communicatie

Met 62 vwo leerlingen naar Praag. Travel Inventive zet programma keurig in elkaar. Tijdens reis alles top geregeld, hoefden nergens achteraan. Super!

Topweekje gehad in Berlijn

Voor het 2e jaar op reis geweest met onze examenklassen naar Berlijn. Wederom een goede reis gehad. Activiteiten waren geboekt door Travel Inventive. We konden ons melden bij de ticketbalie en konden zo doorlopen naar de rondleiding. Goede communicatie met onze contactpersoon. Ze denkt mee en komt ook met oplossingen. Je krijgt vrij snel bericht of iets mogelijk is of niet. Zeker een aanrader om je reis te boeken met Travel Inventive.

• Personeel

Fijne samenwerking met Travel Inventive en een goed georganiseerde reis.

Na jaren achtereen dezelfde reis ( Antwerpen) gemaakt te hebben zijn we in overleg gegaan om naar Keulen te gaan. Dit is zeer goed bevallen omdat Keulen een grote stad is met veel mogelijkheden. En de combinatie Spa Franchochamps is top. Mogelijkheden in en rond Keulen zijn zeer groot om diverse gelegenheden te bezoeken.

Fijn contact

Vriendelijke medewerker en goed meedenkend. Kun je zaken mee doen!

• Personeel

Prima, maar wat gedoe met de reis

Onze reis naar Hamburg was prima geregeld door Travel Inventive. Het hotel was goed, en de tour die ze hadden geboekt op ons verzoek ook prima. Alleen met de reis was het wat gedoe ivm het OV van onze studenten. Hier heb ik toen een aantal keer zelf achteraan moeten bellen, wat mij erg veel tijd kostte. De antwoorden die ik van Travel Inventive kreeg kwamen niet altijd overeen met die van de NS. Verder goed contact, prima bereikbaar, aardige service.

• Personeel

Goed geregeld en prettig contact

Met een duidelijke planning en hulp met inplannen van gewenste activiteiten is onze trip een groot succes geworden. Af en toe een kleine verassing doordat er een verandering over het hoofd was gezien maar alles tegelijkertijd prima opgelost.

Leuke interessante rondleiding

De bezoeken die we hebben gebracht aan de initiatieven ( mensen met een beperking) hebben diepe indruk en respect teweeg gebracht. In een woord geweldig.

Goede en vriendelijke service

Altijd bereid om mee te denken en ook via de telefoon bij te staan op belangrijke momenten: op het vliegveld tijdens problemen met het inchecken en contactgegevens van de bus.

• Personeel

Denken goed mee en regelen alles zorgvuldig.

Kim van Loon is mijn vaste contactpersoon. Ze regelt de excursies, het hostel en het vervoer. Tussendoor hebben we regelmatig contact over de voortgang. Bij onze doelgroep is er veel uitval, wat zorgt voor veel mutaties. Ze doet haar best om alles goed aan te passen binnen de mogelijkheden die er zijn. Ze denkt mee over alternatieven als een excursie toch niet te regelen valt.

• Personeel

Alles prima op tijd en compleet geregeld dit jaar.

Al onze wensen zijn gerealiseerd en er was een prettig en snel contact over de reis.

Persoonlijk en prettig contact

Travel Inventive is een persoonlijk reisbureau die zich zeer flexibel en betrouwbaar heeft opgesteld tijdens onze reizen. Ze denken actief mee in situaties en onderhouden nauw en prettig contact voor, tijdens en na de reis.

Meedenkend en snel oplossend

Travel Inventive denkt actief mee met de opzet van de reis, doet goede voorstellen en zijn goed bereikbaar. De eigen website met alle reisbescheiden is heel handig! Een tegenvallend hostel tijdens de reis wordt vanuit Nederland opgelost. Fijn dat je zo snel jouw eigen contactpersoon kan bereiken en er adequaat gehandeld kan worden

• Personeel

BetrouBetrouwbare partner, alles goed georganiseerd, denken goed met je mee.

Betrouwbare partner, alles goed georganiseerd, denken goed met je mee.

Goede reis als product van een fijne samenwerking!

Samen met Chantal weer een leuke en leerzame Londenreis georganiseerd voor onze tweede jaars studenten!

Prima contact en afstemming!

We hebben een prachtige reis naar Marokko gehad, die mede dankzij Travel Inventive was georganiseerd. De tussentijdse (persoonlijke) afstemming verliep heel soepel, daarbij waardeer ik zeer de flexibiliteit die soms nodig was. Twee tips: - Vanwege de Ramadan veranderde onverwacht de vluchttijd bij vertrek vanuit Fez. Toevallig kwamen we dit te weten (de tijden op de tickets klopten dus niet), het zou mooi zijn als we ook via Travel Inventive hiervan op de hoogte zouden worden gesteld (ondanks dat ik denk dat dit ook lastig is). - De labels van Travel Inventive bleken bij aankomst in Fez van de koffers te zijn verwijderd. Op de labels staan de naam en het telefoonnummer van de eigenaar van de bagage. Verschillende vrouwelijke studenten zijn als gevolg hiervan door onbekende Marokkaanse mannen gebeld. Het is goed om na te denken wat er op de labels staat en wat hier mogelijk de gevolgen van kunnen zijn.

Al meerdere jaren achtereen organiseert Kim van Loon leuke en goed reizen voor ons. Goede samenwerking en wanneer er iets aan de hand is lost zij dit (ook tijdens de reis) voor ons op.

• Personeel

Zoals altijd helemaal geweldig!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is altijd ontzettend fijn samenwerken met Travel Inventive. Dit jaar merkte ik helaas dat het wat minder soepel verliep dan anders. Voor mijn gevoel heb ik nog veel zelf moet regelen en uitzoeken. Als bijvoorbeeld een wijziging in het programma werd doorgevoerd dan werd het oorspronkelijke programma-onderdeel uit het programma verwijderd, maar werd er niet gekeken naar hoe het programma aan te passen. Zelf heb ik toen eea voorgesteld. We verwachten wel dat Travel Inventive hierin het initiatief neemt om ons zo te ontzorgen. Verder miste er ook een paar dingen in de map (zoals het reserveringsnummer voor de trein). Dat kan natuurlijk altijd gebeuren, maar het was op dat moment wel vervelend. Nogmaals, ik werk graag samen met Travel Inventive, maar heb voor m'n gevoel veel zelf moeten doen naast m'n gewone werkzaamheden. Hierdoor overwegen we om komend jaar niet in zee te gaan met Travel Inventive. Graag zouden we hierover in gesprek gaan met jullie als dat kan.

• Personeel

Dank voor je kritische blik feedback Simone. Inmiddels heb je contact met Janne gehad en begrijp ik dat een en ander verhelderd en uitgesproken is. Nogmaals dank voor je toelichting. Daarmee kunnen we onze dienstverlening aanscherpen. Namens Travel Inventive, Ellen & Janne

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van Travel Inventive. Als er iets is, dan hoef je maar te mailen en vaak heb je dan dezelfde dag al een reactie dat 't geregeld is. Top!