De schoolreis naar Berlijn was prachtig. Zo goed als alles verliep naar wens en de leerlingen vonden het een leuke week.

fantastisch

Goed georganiseerde studiereis. Al onze wensen zaten in de reis. Inhoudelijk goed programma. Goede communicatie met Travel Inventive in het voortraject. Aanrader!

Goede organisatie

Communicatie via een vaste contactpersoon, met snelle reactie. Goed georganiseerd, conform afspraken.

Reizen verzorgd door Travel Inventive zijn topbedetmmingen

Moet toegeven, we worden vanuit de hogeschool gedwongen reizen te organiseren via Travel Inventive, maar ik zou ook niet anders meer willen. Alles is goed geregeld en er is toch nog voldoende ruimte voor eigen invulling. De busreis, het hotel, de excursies, het eten..... alles volgens afspraak ingepland en georganiseerd. Nette reminders als we iets vergeten en keurige facturatie. Kortom: ook voor onze volgende reis gaan wij weer reizen met dank aan het Travel Inventive team.

Top studiereis gehad!

Echt een toptijd gehad. We waren met 72 studenten naar Wenen en Bratislava en Travel Inventive heeft alles top voor ons geregeld. Volgend jaar weer!

Goede en snelle service

Niet toe te voegen aan bovenstaande

• Personeel

De reis naar Berlijn voor onze MBO studenten was weer top geregeld.

Met een groep van 45 studenten zijn we naar Berlijn geweest. Alles was prima geregeld door Travel Inventive, van het vervoer, tot het centraal gelegen hostel en de excursies. Volgend jaar weer!

• Personeel

Top georganiseerd en goed meegedacht

De Travel Inventive medewerkster (Simone Berlo) heeft goed naar mijn wensen geluisterd en me veel werk uit handen genomen door alles te regelen. De communicatie verliep prima. Er werd vlot en adequaat gereageerd en alles was op tijd geregeld en georganiseerd. Prima verlopen!

Goed georganisserde reis

De reis naar Rome was bijna overal in orde qua boeken. In de praktijk konden we overal tegelijk naar binnen, dit was bij het boeken niet helemaal goed gegaan. Wel miste ik de mooie map deze keer waar de reisdocumenten in zaten. Gelukkig had ik nog een oude liggen van vorig jaar. Hotel, programmaonderdelen en reis prima geregeld.

• Personeel

Wij maken al enkele jaren gebruik van de Travel Inventive. Onze ervaring is zeer positief: goede communicatie, altijd alles op tijd geregeld.

• Personeel

Snelle communicatie en denken erg goed mee

Altijd snelle reactie en behulpzaam. Daarnaast is Travel Inventive goed bereikbaar en behulpzaam bij onvoorziene omstandigheden. Als docent nu voor de tweede keer een groepsreis samen met Travel Inventive georganiseerd. De werkwijze van Travel Inventive is behulpzaam geeft dat je met een gerust gevoel op pad kan gaan.

• Personeel

Van plan tot reis meegedacht, rekening gehouden met de doelgroep en altijd bereikbaar. Super!

Onze reis naar Londen verliep vlekkeloos. Vanaf moment een supergoed samen kunnen werken met Chantal. Professioneel, vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Namens alle leerlingen van het Werkman VMBO in Groningen: BEDANKT!

• Personeel

Alles wat geregeld moest worden door TI werd geregeld.

Fijne, snelle communicatie. Alles blijkt bij aankomst geregeld zoals afgesproken.

• Personeel

Een fijne reis waar nog een beetje aan gefinetuned moet worden.

Wij vonden de reis goed georganiseerd en het was prettig dat ons contactpersoon (Simone) zo goed benaderbaar was . Er valt in de reis nog wel het e.e.a. te verbeteren en dan denk ik aan de accommodatie die vonden wij niet heel sterk. De accommodatie was namelijk vrij vies en het avondeten was niet zo goed. Het was ook jammer dat de activiteit mountainbiken verander was van locatie want de eerste locatie was top en die van nu was niet zo goed.

Prettig contact!

Het is prettig overleggen met de mensen van TI. De lijnen zijn kort, zowel via de mail als telefonisch.

Prettige en snelle samenwerking

Hoewel de samenwerking voor mij de eerste keer was, liep alles erg gesmeerd. Afspraken werden makkelijk gemaakt (en evt. aangepast) en goed en snel uitgevoerd.

• Personeel

Snel, overzichtelijk en compleet.

Onze reis naar Parijs is georganiseerd door Chantal. Chantal heeft de reis goed gepland en denkt goed mee met onze wensen. Ook zijn haar reacties snel en zinvol.

Prima begeleiding

Stroeve start, maar alles goed gemaakt door een goede begeleiding vanuit Travel Inventive. Prijs is er naar, maar service is wel zeer goed.

Positief met wat aantekeningen

Het contact met Janne verliep goed, zowel per mail als telefonisch. Opmerking: Ik moest last-minute nog doorgeven dat een activiteit niet d.m.v. invoice was betaald door T.I. terwijl dat voorgaande jaren altijd op tijd geregeld was. Ik ontvang het liefst een map met de uitgeprinte vouchers en informatie dan zoals het dit jaar verliep, waarbij ik zelf een ringbandmap heb moeten verzorgen om alle papieren netjes mee te nemen op reis. De terugreis moet per boot vanaf Hull zijn; zoals het dit jaar was geregeld is zeer onwenselijk.

mede dankzij TI hebben we een prima Berlijnreis gehad

Janne heeft me zeer zeer geduldig altijd te woord gedaan en me geholpen waar ik het vroeg. We vonden het restaurant (geboekt door Janne) een misser. Ook was het jammer dat we geen gids meer konden krijgen voor het Olympia stadion. Die fout lag (denk ik) ook meer bij mij. Dit zijn dus geen grote dingen. De chauffeur was fantastisch. het hotel was prima. Bij 95% van de gastgezinnen verliep het vlekkeloos. Alle andere door TI geboekte excursies (Sachsenhausen, berlin by bike, street art workshop, rondvaarttochtje) waren helemaal prima!

leuk georganiseerde reis

Leuke georganiseerde reis. Jammer dat de lege bedden toeslag aan de orde is. Bedrijf is flexibel en denkt mee.

prachtige reis

Prachtige reis, mooie route. Goede hotels, vooral in de oase, Merzouga en in de woestijn. Leuke chauffeur, Redouan!

Vertrouwen wordt beloond

Ondanks een aanpassing in onze groepsgrootte hebben we het toch voor elkaar gekregen om een werkweek in elkaar te zetten. Ik was bang dat het niet zou lukken, maar door goed meedenken en uitzoeken van jullie kant is het toch mogelijk gebleken en hebben wij weer een fantastische reis kunnen maken. In korte tijd meerdere vluchten en opties aan mij laten zien waardoor ik alles van mijn kant ook passend kon maken. Ik kan hier niet genoeg waardering voor uitspreken!

Dit kan ik zelf wel

De ervaring is van de afgelopen jaren dat TI vaker een last dan een lust is. Er hoeft vrij weinig door TI geregeld te worden, maar wat er geregeld wordt, gaat vaak fout. Dit jaar was het gewenste programma en tijden volgens mij vrij duidelijk, maar moest ik dus weer veel laten aanpassen omdat TI fouten had gemaakt/ het programma zo onlogisch had ingevuld... Het is echt behoorlijk vervelend eigenlijk.

• Personeel

Beste Rutger, wat jammer dat je geen toegevoegde waarde in onze samenwerking ziet. Bedankt voor je feedback. Uiteraard gaan we graag met je in gesprek op welke wijze we wel waarde aan je reis kunnen toevoegen. Uiteindelijk is dat waar we voor staan en gaan en klaarblijkelijk is dat ons bij jouw reis niet gelukt. Nogmaals dank voor je kritische blik. We blijven scherp op onze dienstverlening en nemen jouw feedback mee in een volgende reis. Met vriendelijke groet, Ellen Weijand

Goed voorbereid en prima geregeld vanaf school naar en in Londen en weer terug

Travel Inventive kwam met een duidelijk aanbod binnen ons budget, waar ook nog veel ruimte was om activiteiten te veranderen. De communicatie hierover is naar tevredenheid verlopen. We zijn meer dan tevreden over de gehele organisatie en de reis.