Fijne en betrouwbare partner in het organiseren van toffe studiereizen!

We maken al een aantal jaren gebruik van de diensten van Travel Inventive en zijn nog steeds erg tevreden! In maart 2024 weer twee fijne studiereizen gehad naar Malaga en Lissabon met onze studenten van de opleiding Travel & Hospitality van het Albeda in Rotterdam. Dus voor iedereen die een leuke studiereis wil organiseren, denk aan Travel Inventive! :)

Op de accommodatie na was de reis voldoende.

Het 3 daagse programma naar Spa en Keulen is prima maar de accommodatie is ruim onvoldoende. Met name de reinheid van de kamers laat nogal wat te wensen over. Voor het Station Hostel kan de bus niet komen om uit te stappen, daarom moesten we met koffers en tassen ongeveer 10 minuten lopen. We hadden een chauffeur die naar ons oordeel niet erg veel ervaring had. Hij was erg onzeker met rijden en communiceerde onvoldoende.

• Personeel N.v.t.

Heel meedenkend en vriendelijk.

Onze schoolreis moest last-minute geregeld worden en ik was blij dat Travel Inventive me daarbij kon helpen. De communicatie verliep heel vlot en prettig. Ik kon met al mijn vragen bij hen terecht. Uiteindelijk hebben ze een top accommodatie voor onze groep leerlingen kunnen regelen. Kortom: hele fijne ervaring!

• Personeel

Wij hebben met onze leerlingen genoten.

Een vlotte en goede samenwerking met T.I. met leuke spannende activiteiten en een degelijke huisvesting

Superfijn geregeld!

Al vaker met Travel Inventive gereids, maar nu in december 2022 voor het eerst naar Ieper met 72 vwo5 leerlingen. Alles was perfect verzorgd en duidelijk geregeld. Esther dacht veel mee en kwam met goede suggesties. Ik zou Travel Inventive zeker aanbevelen!

• Personeel

Mooie reis en goede communicatie!

In september zijn we met ongeveer 50 Havo 5 leerlingen naar Praag geweest. Het contact met Travel Inventive vooraf was heel prettig en de reis zelf zat goed in elkaar - top!

Fantastische reis naar Parijs

Voor het eerst met Travel inventive naar Parijs geweest. Duidelijke en heldere communicatie. Op het laatste moment nog leerlingen kunnen opgeven, zeer bereid om alles tot in de puntjes te organiseren.

Super fijne reis naar Kopenhagen

Dit was onze eerste reis met Travelinventive. We zijn naar Kopenhagen geweest en alles is zo goed verlopen. We zijn heel erg tevreden en kijken uit naar alle reizen die we samen nog gaan plannen.

• Personeel

Enorm goede communicatie en zijn bereid alles voor je te regelen

We hebben met de school een excursie naar Zeeland via Travel Inventive geregeld. Intensief contact over het optimaliseren van het programma heeft geleid tot een mooi programma.

Geweldige trip naar Parijs

Na drie jaar konden we eindelijk terug naar Parijs met onze leerlingen. Wat heeft het ons deugd gedaan! Voor de eerste keer met Travel Inventive. Alles was prima geregeld en werd duidelijk met ons gecommuniceerd. Een aanrader voor andere scholen!

• Personeel

Fantastische Romereis o.a. dankzij perfecte voorbereiding

Na 2 jaar afwezigheid weer 4 dagen naar Rome geweest. Het was een vlekkeloze reis oa door de geweldige steun van Travel Inventive in de persoon van Esther bij de voorbereiding met betrekking tot de vliegreis, het hotel en het boeken van verschillende programmaonderdelen. Alles klopte en was perfect geregeld. Niet in de laatste plaats de informatie over de stevige coronamaatregelen die nog golden in Italië. Dat was een hele puzzel maar we kwamen eruit.

• Personeel

Onze Berlijnreis was als vanouds geweldig georganiseerd!

De samenwerking met Sarah van Travel Inventive is altijd een pluspunt in de voorbereiding op de reisexcursie naar Berlijn. Ook dit jaar (na de lockdown) was de ondersteuning weer als vanouds waardoor we weer een prima programma hebben kunnen draaien. We kijken al weer uit naar de volgende reis in april 2023!

• Personeel

Geweldig! Het is ieder jaar weer een enorm succes.

Wij reizen al jaren met onze studenten naar Londen, en Travel Inventive is hiervoor de perfecte organisatie. Heldere communicatie, prettig contact met de contactpersoon, er wordt goed meegedacht over het programma en randvoorwaarden. Kortom: top!

• Personeel

Travell Inventive levert kwaliteit en is zeer klantgericht!

Onze ervaring met Travel linventive is tot nu toe altijd heel erg prettig geweest. Zij zijn geduldig en vriendelijk. Er wordt per definitie meegedacht. De service is zeer goed. Zij zijn goed in staat om maatwerk in detail aan te leveren hetgeen voor een school natuurlijk uitermate prettig is! Kortom, chapeau Travell Inventive!

• Personeel

Fijne samenwerking, geweldige ervaring!

Onze school heeft ervoor gekozen in het najaar van 2021 een buitenlandexcursie te organiseren ondanks de vele restricties die op dat moment van kracht waren vanwege corona. Dit maakte de organisatie ingewikkelder dan anders, maar het doel was leerlingen toch deze geweldige ervaring mee te geven. En dat is gelukt dankzij de fijne samenwerking met en het meedenken door Travel Inventive. We organiseren al jaren de Londen excursie in samenwerking met Travel Inventive, maar een maand voor ons vertrek liep het aantal besmettingen in Engeland zo hoog op dat het onmogelijk bleek met een grote groep leerlingen naar Londen te gaan. Met behulp van Travel Inventive hebben we de Londen excursie toen omgezet naar een excursie naar Denemarken. Op zeer korte termijn hebben we een mooi programma neer weten te zetten in de stad Aarhus. Dit was niet gelukt zonder de hulp van Travel Inventive. Ze hebben vlot de verschillende activiteiten vastgelegd, een fantastisch hostel geregeld en nauw contact met ons onderhouden voorafgaand en ook ten tijde van de excursie. Het is voor de leerlingen een onvergetelijke ervaring geworden en de reacties waren zo positief dat de school besloten heeft Denemarken als bestemming op het programma te houden. Blij dat we gegaan zijn en blij met Travel Inventive!

• Personeel

Heldere communicatie en goede organisatie

Prima organisatie voor een vlotte en goed georganiseerde schoolreis.

• Personeel

Top geregeld en georganiseerd!

Wij hebben een heel fijne samenwerking gehad voor onze reis naar Maastricht met de Hotelschool van het Nova College. Simone heeft een fantastische reis samengesteld naar aanleiding van onze wensen. Afgelopen jaren veel samengewerkt met fijne collega's bij Travel inventive. In april staat onze volgende reis op de planning, ook de voorbereidingen hiervan verlopen zeer voorspoedig en fijn!

• Personeel

Heerlijk ontzorgd en met een vertrouwd gevoel op reis

Met de hulp van Travel Inventive is binnen drie maanden een traditionele werkweek naar London omgebouwd naar een fantastische werkweek naar Berlijn. Samen werd op korte termijn een klinkend programma in elkaar gezet waarbij de goede contacten van Travel Inventive goed van pas kwamen. Praktische problemen werden snel en in goed overleg aangepakt en opgelost. Voor de leerlingen (4H en 5H) een prachtige reis en de reisleiding kon vertrouwen op de goede afspraken. Wordt zeker vervolgd!

Vriendelijk, snelle reacties, meedenken

Ik heb de samenwerking met TravelInventive als heel prettig ervaren. Er werd snel gereageerd op mails/vragen, telefonisch zijn ze ook makkelijk te bereiken. Vinden het niet erg om buiten werktijd nog snel wat af te ronden. Denken goed en creatief mee. Er waren wat kleine dingetjes fout gelopen in de communicatie naar/van het hostel, maar ook dat werd snel opgelost. Super vriendelijk en klantgericht.

• Personeel

Travel Inventive bood een afwisselend programma en alles liep als een zonnetje.

Ondanks dat onze binnenlandreis op het laatste moment nog georganiseerd moest worden, is het Sarah gelukt om ons een mooi afwisselend programma te bieden. Als een optie niet kon, bedacht ze direct een alternatief. Inventief is het juiste woord voor de organisatie van onze reis. De leerlingen hebben enorm genoten en wij als begeleiders ook. Dank!

• Personeel

Jongleren met veranderende wensen en inzichten: Travel Inventive laat geen balletje vallen.

Bij het ombouwen van een buitenland excursie naar Barcelona naar een alternatieve Corona-excursie naar Amsterdam, laat Travel Inventive wederom zien hoe prettig het is om samen te werken met een partij die zowel meedenkend, communicatief vaardig en oplossingsgericht is! Fon Bongaerts, namens de minor Architectuur en Stedenbouw, opleiding Bouwkunde bij Windesheim Zwolle

Perfecte reis in Groningen

Voor het eerst organiseerde ik een reis naar Groningen (stad) met medewerking van Travel Inventive. Behalve een heerlijk hotel midden in het centrum (Martinihotel) hadden we een mooi programma ook buiten Groningenstad namelijk naar Eelde (museum de Buitenplaats) en Slochteren (de Fraeylemaborg). Wij gingen de stad uit met de bus naar deze plaatsen. Dat bleek een schot in de roos want de bussen rijden hier zeer op tijd en voor het hotel!. Naast de bekende musea hebben we geschilderd en getekend in de Prinsentuin. Verder bezochten we in de avond nog een theatervoorstelling van Rundfunk en de film Dune. Alles bij elkaar een zeer geslaagde reis.

• Personeel

Een fijne samenwerking door een flexibele instelling, een uitstekende bereikbaarheid

Ondanks de korte termijn waarop de excursie moest worden georganiseerd is het, mede dankzij de hulp van Travel Inventive, gelukt om een compleet programma aan te bieden. Ook tijdens de excursie waren zij uitstekend bereikbaar. Kortom, voorzorg, de zorg tijdens de excursie én de nazorg waren allemaal prima in orde.

Een topreis naar Parijs!

Travelinventive heeft goed naar onze wensen geluisterd en heeft onze school van goed advies voorzien. Ook waren zijn proactief in hun aanpak. Een betrouwbaar reisbureau dat kwaliteit levert.

It was great!

It was a nice trip with the best an funny memories1