Snel, duidelijk en niet duur !

Ik heb een aantal GSM reparatie sites bezocht voor de reparatie van 2 iPad schermen maar GSM Reparatie Centra is de enige : - die duidelijk is over de verschillende types Ipads - waar je online een afspraak kan maken - en daardoor ook nog €10 extra korting krijgt - zeer laag geprijsd is Afspraak wordt netjes per mail bevestigd en ook een mail als de reparatie is uitgevoerd. Als mijn vrouw de IPad weer laat vallen dan kom ik beslist terug ! ;)

Snelle en goede reparatie iPad

Scherm van iPad air 3 kon snel gerepareerd worden, met een uur geregeld dus dat was super. Scherm werkt weer perfect. Niks op aan te merken.

Supersnel

Binnen 45 min is mijn kapotte scherm gerepareerd, wat een service en snelheid

weer super geholpen

ik breng mijn telefoons altijd hier je wordt super goed geholpen

Zeer tevreden.!!!!!!

Scherm gebroken,in 1 uur gefixt door een in mijn ogen bevlogen vakman die met zijn klanten meedenkt. In een woord: FANTASTISCH

Fijn geholpen

Mijn S22 ultra bleek geen vrienden te willen worden met de straatstenen. Scherm kapot dus. Afspraak gemaakt en kon meteen terecht. Aardige medewerker heeft hem binnen 45 minuten gemaakt. Hij is als nieuw, ik ben blij.

Afspraak gemaakt op de website voor vervangen scherm samsung telefoon , dag later binnen 45 minuten na brengen eringezet !!

Snelle, vakkundige en vriendelijke service!

Glas van iPad van zoon was gebroken, bij deze jongens terecht gekomen voor reparatie. Goede prijs (het is nou eenmaal niet goedkoop….) en binnen enkele uren kon ik ‘m alweer ophalen, als nieuw. Een volgende keer (hoop ik niet…) weet ik ze te vinden. Top gedaan heren!

Goede service, vriendelijke mensen!

De scherm van mijn Samsung Galaxy Xcover 5 was kapot: deze is goed gemaakt door GSM reparatie centra! Ik moest wel helaas een dag wachten want de scherm was niet op voorraad. Maar: alles liep volgens afspraak.

Professioneel, snel en netjes

Het raampje van de ipad was gebarsten, bij binnen komst en overdracht van het apparaat werd het geschouwt en meteen een tijds indicatie afgegeven. 3 kwartier. Met 40 minuten was het raam vervangen. Perfecte service.

Goede kennis van zaken

Super vriendelijk en snel geholpen door iemand die verstand van zaken heeft. Iphone weer helemaal op en top.

Top service, snel en goedkoopste in de regio!

Mijn kapotte scherm was binnen 10 minuten al vervangen. Zelfs al had ik een minder bekende Samsung smartphone, alles was op voorraad. Ik kon zo binnen stappen en hoogstwaarschijnlijk is dit de goedkoopste in de regio!

Prima service.

Via een afspraak een tijd ingepland. Snel geholpen met de reparatie van de telefoon.

Aardige mensen en een goeie en snelle service.

Vriendelijk geholpen, snelle service en een goede prijs-kwaliteit - mijn iPad kan er weer even tegen met een nieuw scherm!

Geweldige en eerlijke transparante service!

Mijn scherm was kapot van mijn telefoon... kon er helaas niks meer. Afspraak gemaakt voor de volgende dag online en kon direct zien waar ik aan toe was qua kosten. Ideaal! Geen verassingen achteraf. Eenmaal daar werd ik goed en deskundig geholpen en 20 minuten later was mijn telefoon weer als nieuw. Tegenwoordig kun je helaas niks meer zonder je mobiele telefoon dus enorm blij dat het snel en goed geregeld werd! Daarom ; geweldige service!

Online afspraak gemaakt voor reparatie. Keurig te woord gestaan en reparatie naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Netjes ontvangen, zeer vakkundig herstel.

Heel netjes en fijn geholpen. Mijn telefoon is weer als nieuw.! Mocht mijn scherm nog eens vernieuwd moeten worden, maak ik direct weer een afspraak!

Snel en goede kwaliteit

Ik werd erg vriendelijk behandeld en mijn telefoon is snel en netjes gemaakt voor een prima prijs

High quality and high service for a fair price

I had a completely broken screen (all black), which disabled me to do access my work related apps - panic! Ashvani fixed my problem in less than 24 hours, even though the screen had to ordered and delivered first, wow! If you want professional and honest service then I go to Ashvani at GSM Leiden! Thank you so much!

PERFECT

Zeer vriendelijk en zeer goede service. En wat bij communicatietoestellen steeds belangrijk is. Een zeer snelle service. Kan er geen andere woorden voor vinden dan: Perfect-zeer snel-vriendelijk en zeer aannemelijk van prijs. Mvg Davy Stabroek België

Goede snelle service

BAtterij iPhone vervangen. Goed, snel en vriendelijk geholpen. Aanrader! Al kom ik er liever niet natuurlijk :-)

Deskundig, snel en klantgericht

Vriendelijke bediening. Heb daar al verschillende keren een telefoon laten repareren, vooral schermvervanging. Altijd naar volle tevredenheid.

helemaal prima

goede reparatie en vriendelijke mensen.

Fantastisch geholpen, binnen een kwartier weer gerepareerd

Afspraak gemaakt tussen 12:00 en 13:00. Ik was door omstandigheden er al om 11:30. Geen probleem gelijk begonnen om accu te vervangen. Kwartier later klus geklaard. Prima gedaan!

Voorstraat 29

3201BA Spijkenisse