Vriendelijk en vakkundig

Nu 2 keer geweest Wat een service en vriendelijkheid. Geweldig geholpen. Zeer aan te bevelen

Goeie snelle service

Reparatie van scherm binnen 45 minuten gedaan. Na reparatie bleek mijn selfiecam ineens kapot. Maar ook deze werd direct en zonder extra kosten vervangen. Dikke 10 voor deze heren in Spijkeniss

Top !!!

Online afspraak gemaakt in Bergen op Zoom , wat leuke korting van 10 euro opleverde, werd direct vakkundig en vriendelijk geholpen en had binnen een half uur mijn gsm weer terug. Dus ben zeer tevreden !

Snel en net

Snel gerepareerd, in de wachttijd even boodschappen gedaan. Scherm ziet er weer keurig, helder, als nieuw uit

Super snel

Mijn 13 pro scherm was kapot. Online afspraak gemaakt, ik kon uit veel mogelijkheden kiezen qua datum en tijdstip. Binnen 20 minuten was mijn scherm gemaakt en doordat ik online een afspraak had gemaakt kreeg ik €10 euro korting dus gelijk maar een screen protector bijgenomen.

Uitstekende en snelle service, heel blij dat mijn iPhone op korte termijn gerepareerd kon worden!

Vriendelijk en behulpzaam!

Aardig, goed en snelle top service!!!

uitstekend, kan niet beter!

Het personeel is vriendelijk en bereidwillig. Je bent er echt klant! ik had binnen 20 minuten een nieuwe batterij in mijn iPhone. Goede voorlichting. Toppie!

Super geholpen

Super aardige en kundige man die mij geholpen heeft. Was heel duidelijk.

Kundig vriendelijk klantgericht

Was hier al meerdere malen. Heel goede service. Deskundig vriendelijk en eerlijk.

Snel, vriendelijk en gerepareerd

Mijn usb-c connector van een Samsung Galaxy S20 5G moest vervangen worden. Dit was snel gedaan, vriendelijk geholpen en het werkt nu weer goed.

Gewoon goed

Netjes geholpen, alles werkt weer perfect. En snel .

Goed en snel geholpen.

M'n model telefoon stond niet op de website. Aangemeld voor een ander model van het zelfde merk, in de beschrijving vermeld welk type het was. Er was meteen een passend vervangingsscherm gehaald kosten waren wel iets anders, maar als ik op een andere website keek klopte dit helemaal met mijn model. Super snel gemaakt en werkt volledig naar behoren!

Superservice en klantvriendelijk

Ik was te vroeg voor mijn afspraak in Dordrecht, toch was het met 30 min. gereed. Werkt weer zoals het hoort.

Prima geregeld

Wel duur zo'n pixel scherm vervanging maar hij doet het weer helemaal. Zelfs de vingerafdruk scanner. Top!

Lieve medewerkers en snelle service!

Medewerkers erg aardig en behulpzaam. Waren binnen no time klaar met het repareren van mijn telefoon. Heb mijn face ID behouden terwijl andere telefoonreparatie winkels mij vertelde dat ik mijn face ID niet kon behouden!!

goed en snel

prettig

Goede service, duidelijke communicatie en vriendelijk personeel!

Nieuw scherm iphone 11 binnen 30 min klaar

Snelle service, binnen een half uur een nieuw scherm en screenprotector

Service prima contact vriendelijk

Na een afspraak via de website gemaakt te hebben voor het vervangen van een accu in mijn iPad kon ik de volgende dag terecht en ben ik op de afgesproken tijd geholpen. Zeer vriendelijk en super service

Super service

Vanochtend afspraak gemaakt voor reparatie van mijn iPhone. Na 30 minuten kon ik mijn telefoon weer ophalen en was alles klaar. Ik adviseer gsm reparatie Dordrecht zeker. Makkelijk Vriendelijk Snel

Goed geholpen !

Prettig geholpen goed service

Supersnel, deskundig en vriendelijk!

Ik heb bij GSM reparatiecentrum Bergen op Zoom het schermpje van mijn iPhone SE 2020 laten vervangen. Nu is hij weer als nieuw! Het ging zeer snel en de prijs was alleszins redelijk. Ik was hier al eerder geweest en als het ooit nodig is kom ik hier weer. Ik beveel het iedereen aan!

Niet eerlijk en slechte kwaliteit

Op de website kost een origineel scherm voor een iPhone SE €65, en een kopie €45. In de winkel blijkt dat €90 en €65 te zijn. Volgens de man had ik het verkeerde type SE geselecteerd en ik ben dan zo naïef om dat te geloven maar thuis zag ik dat er maar één type is. De screen protector die hij me aan heeft gepraat is zo dit dat de touch gevoeligheid waardeloos werd dus dat was ook geldverspilling.

Hoi Wouter, Er zijn 3 verschillende soorten iPhone SE. Scherm reparaties van iPhone SE uit bouwjaar 2020 en 2022 zijn 90 euro (origineel) en 65 euro (kopie). Het oudste model is de goedkoopste variant, deze zien we bijna niet meer, omdat deze dusdanig oud is. Wat betreft de screen protector is dat natuurlijk niet de bedoeling, indien u hierdoor een mindere touch gevoeligheid ervaart, kunt u het beste even terugkomen. Hopelijk is het zo voor u duidelijk. Met vriendelijke groet, GSM Reparatie Centra

Snel, duidelijk en niet duur !

Ik heb een aantal GSM reparatie sites bezocht voor de reparatie van 2 iPad schermen maar GSM Reparatie Centra is de enige : - die duidelijk is over de verschillende types Ipads - waar je online een afspraak kan maken - en daardoor ook nog €10 extra korting krijgt - zeer laag geprijsd is Afspraak wordt netjes per mail bevestigd en ook een mail als de reparatie is uitgevoerd. Als mijn vrouw de IPad weer laat vallen dan kom ik beslist terug ! ;)

Voorstraat 29 3201BA Spijkenisse