Super snelle en meedenk service

Superrr

Snelle en goede reparatie tegen goede prijs

Veel onderdelen op voorraad, duidelijk over hoe veel tijd de reparatie nodig heeft (in mijn geval 1 uur), deskundig op gebied van problemen met bepaalde telefoons, garantie op reparatie die ze ook echt waarmaken. Toen probleem niet opgelost bleek hebben ze gratis een nieuwe reparatie gedaan waarna de telefoon weer perfect werkte.

echt snel gerepareerd!

in de ochtend heb mijn smartphone ernaartoe gebracht (kapot scherm) en in de avond was ie al klaar! Chapeau!

Snelle, goede service

Snelle goede service. In eerste instantie was het niet mogelijk om mijn telefoonscherm direct ter plekke te repareren tijdens mijn afspraak. Daardoor had ik er een hard hoofd in, maar het was niet mogelijk wegens externe factoren. Daarna een nieuwe afspraak gemaakt op korte termijn. Snelle, goede en vriendelijke service.

Mijn Apple telefoon in goed 10 minuten voorzien van nieuwe accu ben zeer tevreden met de snelle service.

Prima geholpen voor een goede prijs

Mijn Samsung is een tijdje geleden gevallen, waardoor het scherm is gescheurd. Voor een reparatie heb ik een afspraak gemaakt in Dordrecht. Ik werd netjes geholpen door een vriendelijke medewerker. Na een uurtje was het scherm vervangen en kon ik mijn telefoon weer werkend meenemen. Prima prijs: enkele tientjes goedkoper dan elders!

Snel opgelost waar je bij bent voor een goedkope prijs.

Direct toen ik naar binnen liep werd ik hartelijk ontvangen en vroeg de medewerker wat mijn probleem was, na de uitleg en een 10 a 15 seconde inspectie vond de medewerker direct het probleem en ging hij aan de slag.

Snel, eerlijk en duidelijke afspraken. Prima!

Snel en makkelijk een afspraak kunnen maken via de site voor de reparatie van 2 I-phones. De reparatie was binnen een uur klaar met een prima prijs kwaliteit verhouding. Prima!

Zeer goed!

Scherm laten vervangen van mijn Samsung a71. Super goede service. Afspraak online maken en binnen een uur kan je de telefoon weer ophalen.

zeer goed

vakkundige snel en vriendelijk

Mijn microfoon deed het nog maar minimaal. Medewerker bekeek het toestel en gaf duidelijke uitleg wat hij moest doen om de microfoon te vervangen en wat het ongeveer zou gaan kosten. Dit was meer dan de waarde van het toestel nu. De medewerker liet het er niet bij zitten en heeft de opening van de microfoon schoongemaakt er kwam veel vuil uit en hij deed het weer. Top service, bedankt. Hier kom ik zeker nog een keer terug

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Top!

goede service tegen een eerlijke prijs

Uitstekende service en super snel.

Super snel en super goed gefixt, aardige mensen. Telefoon is net als nieuw. Kortom een Top zaak!!!

Heel goede service!

Nieuwe flexikabel voor iPhone. Ook 2 nieuwe screenprotectors. Binnen 45 minuten gemaakt. Makkelijk online een afspraak maken met nog €10,00 ook. Hele prettige medewerkers, die erg behulpzaam zijn. Eerlijke prijzen!

snelle service

Op afspraak de batterij van mijn Iphone 8+ laten vervangen in Bergen op Zoom. Snelle service, na een kwartiertje klaar, ik kan voor 45 euro weer een poosje vooruit met mijn favoriete toestel!

Goede uitleg, goede service, kundig personeel

Keurig service

Mijn mobiel is heel vakkundig gemaakt, ben er erg blij mee. Hoefde maar een uurtje te wachten. Geweldig gewoon.

Top service.

Mijn afspraak verliep niet helemaal zoals gepland vanwege omstandigheden bij het bedrijf, maar ze hebben dit super opgelost en ik kon mijn Ipad dezelfde dag nog ophalen en hij was weer als nieuw! Ik zal hier zeker nog een keer terugkomen.

Toestel niet goed ingesteld

Na vervanging va de accu blijft de telefoon aangeven dat het toestel niet juist geinstaleerd is vanwege de vervanging van accu. Bovendien is het vervelend dat ik met vakantie ben in buitenland. Ik mag wel zeggen dat ik behoorlijk onthand ben.

Erg vakkundige en vriendelijke omgang

Belachelijk slecht, als je je telefoon in een slechtere staat terug wil krijgen vooral heengaan!

Kwam enkel om het glasplaatje bij de camera van mijn iPhone te laten repareren en kreeg een camera terug die alleen nog maar scherpe foto's kan maken op 0,5 stand. Toen ik dit aankaartte werd er aangegeven dat dit mijn eigen schuld was en dat de camera voordat ik hem afleverde ook alleen op die stand foto's kon maken. Vervolgens heb ik foto's laten zien die ik met de kapotte lens heb gemaakt opm het tegendeel te bewijzen en nog steeds ben ik gewoon weggestuurd. Man deed erg brutaal en ik kom hier niet meer terug.

Hoi Roos, Vervelend dat je het zo ervaren hebt, dat zijn we niet gewend om te horen. Excuses ook voor het ongemak. Op het moment dat wij het glas van de camera vervangen, heeft dit inderdaad geen invloed op de camera zelf. Het probleem is dat er vuil in de camera zelf trekt als het glas kapot is, waardoor de camera vaak niet meer kan focussen en/of scherp kan stellen. Dit is helaas een bekend probleem. We zijn altijd bereid om zoiets voor een lager tarief te herstellen, indien u hier gebruik van wilt maken, verneem ik dit graag. Met vriendelijke groet, GSM Reparatie Centra

Heel tevreden!

Vriendelijk ontvangst, heldere communicatie en goed gerepareerd product.

Geweldige service!

Mijn scherm ging stuk vlak voor een buitenlandse reis. Door een foutje bij het bestellen werd het heel krap om dit gerepareerd te krijgen. GSM Rep. Leiden heeft toen ff doorgehaald en is mij 's avonds laat nog mijn smartphone komen brengen. Klasse!!

Vriendelijk en vakkundig

Nu 2 keer geweest Wat een service en vriendelijkheid. Geweldig geholpen. Zeer aan te bevelen