Stalkers!!!

Ondanks alle keren dat ik heb gezegd niet gebeld te willen worden, toch blijven bellen, bel-me-niet-register helpt niet

Begrijpen niet wat ‘nee’ is

Deze mensen snappen niet wat Nee betekend. Stelletje oplichters zijn het. Ze hebben werkelijks laks aan het bel-me-niet-register en wet van verzet hebben ze nog nooit van gehoord.

Met leugens mensen overtuigen en ook met slachtoffer spelen.

Er werd ons gezin gd dat zij de enige zijn die contracten om mogen zetten 'n en dat essent daar geen tijd voor heeft. Beide zijn leugens. Vervolgens vertellen dat je vaak aangezi 'n wordt voor van die bedrieglijke telefoonlui, terwijl ze zo eerlijk zijn en betrouwbaar. Hoe krijg je het voor elkaar om mensen nog minder vertrouwen te geven in telefonische marketeers. Daarnaast kloppen de sommen niet de ze je voorschotelen, presenteren kennis van jou zaken die niet kloppen. Kortom, ver uit de buurt blijven.. De dag erna alles ongedaan gemaakt, gelukkig heb ik meerdere telefoonnummers, want raar genoeg werd er plots niet meer opgenomen als ik belde met mijn eigen telefoon. De dame, met vast een fictieve naam zal ik niet noemen, maar foeifoeifoei.

te vaak gebeld

ik wordt regelmatig gebeld, met een tel uit 020 gebied. gevraagd of het uitkomt, komt niet aan de orde. hebben al mijn gegevens, behalve mijn volledige achternaam. dat is vreemd. (wel huisadres Geb. datum ) Gevraagd waar het vandaan komt, is het antwoord dat ik dat ws in een enquete heb ingevuld, nou dat geloof ik niet. Ik heb gevraagd mij uit hun systeem te halen., kan het niet controleren. Bij deze dan nogmaals de vraag mij niet meer te bellen

Slecht

Doen net of ze samenwerken met jou energiemaatschappij. Pas hiervoor op.

Teleurstellend

Ik was juist overgestapt naar green choice toen S van V van westbespaarcoach, mij belde en alsnog mij probeerde over te halen om naar Essent over te stappen. Ondanks dat zij zeer sympathiek over kwam en ik het gevoel had dat zij integer en eerlijk advies gaf, pakte het anders uit. Ze strooien met getallen zoals bv een toenemende gasprijs na een jaar met 0,03 cent per kilowatt, wat ze niet doen is doorrekenen op jaarbasi, waardoor die 3 cent slechts 28 euro op jaarbasis is. Eigenlijk is alles gebaseerd op bangmakerij in het gesprek en verkeerde voorlichting om de deal maar te sluiten. Als vergelijkende onafhankelijke engerie partijen jou een eerlijk aanbod doen vraag dan altijd om een Totaal overzicht van alle kosten en vergelijk deze met je huidige situatie en nog 1 nieuwe leverancier. Ze hebben niet eens het fatsoen om netjes af te sluiten als ze hun eigen verhaal niet kunnen waarmaken en spelen dan onbeschoft verstoppertje.

Oplichtpraktijk die zeer agressief zijn

Blijven bellen. Luisteren niet naar wat je zegt en zijn zeer agressief in hun benadering. Doen net ofdat ze namens de energiemaatschappij bellen en proberen je vervolgens direct een contract aan te praten. Zeer geniepige praktijken en dat deze boeven nog niet zijn aangepakt is een grote vraag.

Blijven bellen...

Vaak genoeg aangegeven dat ik niet gebeld wil worden. Ik sta zelfs in het bel-me-niet-register maar dat mag niet baten bij dit bedrijf. Eerst bellen met een 085 nummer en later gewoon zonder nummerweergave terug bellen en nogmaals proberen. Tip voor dit bedrijf: Controleer eerst het belmeniet-register voordat je contact opneemt met iemand. Ook een wonder hoe men aan mijn gegevens komt zonder dat ik ergens toestemming heb gegeven.

slechte ervaring

blijven bellen heb geloof ik wel 20 nummers geblokkeerd maar ze blijven stomweg bellen ook als je zegt geen intresse te hebben en de verbinding verbreekt bellen ze doodleuk terug graag niet meer bellen en ook niet mailen

Ik word elk jaar netjes benaderd zoals afgesproken. Met hun hulp kom ik elk jaar ook voordeliger uit. Robert mijn complimenten bij deze. Robert mocht je dit lezen tot volgend jaar.

lachwekkend

Ik werd gebeld door een jonge dame om te kijken voor een ander contract van een energieleverancier. Ik had aan haar gevraag hoe zij aan mijn gegevens is gekomen en haar erop gewezen dat ik geregistreerd sta in het bel mij niet register. Volgens haar had zij hierin gekeken en geconstateerd dat ik hierin niet in stond. Hierop heb ik haar naam gevraagd om aan te geven dat ik een klacht tegen haar zou indienen. Op dat moment kon zij mij niet meer verstaan en werd de verbinding verbroken. Ik heb later West Bespaar Coach gebeld om te vragen wie mij had gebeld om een klacht tegen haar in te dienen. Ze konden niet achterhalen wie mij gebeld had. Ik had een telefoonnummer gekregen van de klantenservice en had die ook gebeld. Hier wordt je ook niet veel wijzer van. Ivm privacy...jawel...konden ze geen naam geven die ik kon mailen voor mijn klacht. IK heb hun nummer maar geblokkeerd en hoop eigenlijk ook op een mailtje van hun zodat ik deze ook kan blokkeren vor de toekomst.

Ze zijn doof

Ik heb he tf nu al zo vaak aan gegeven dat ze me van de lijst moeten halen. Maar blijkbaar hebben ze geen oren aan hun hoofd.IK WIL NIET MEER GEBELD WORDEN HAAL MIJ VAN JULLIE LIJST.

Geachte heer/mevrouw Wij hebben uw verzoek tot verwijdering van uw gegevens in behandeling genomen. U zult per e-mail op de hoogte worden gesteld zodra het proces is afgerond. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Misleiding

Gistermorgen ben ik gebeld door hun. Ik was onderweg en aangezien ik twijfelde over de betrouwbaarheid zei ik al direct ik neem nog geen beslissing erover omdat ik de gegevens niet voor me had. Aangezien het contract bij Essent op naam van m'n vriendin staat, vroeg ik waarom ze mij belde. Zegt ze dat mijn nummer in het systeem staat. Toen ik thuis kwam, hebben we ingelogd bij mijn essent en daar stond gewoon het nummer in van m'n vriendin. M'n voorgevoel had dus gelijk.

Geachte heer, Wij bieden verschillende energiecontracten aan, niet enkel alleen van uw huidige leverancier. Mocht u de herkomst van uw gegevens willen achterhalen kunt u dit verzoek indienen bij het volgende mailadres : [email protected]. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Slordig en nemen geen verantwoordelijkheid

Contract overgesloten via WBC, hebben ze dit op een verkeerd adres afgesloten waardoor ik nu dubbelle incasso's krijg. WBC doet niks om het op te op te lossen want ze "zijn niet gemachtigd". Nu moet ik een boete van 200 euro gaan betalen en heb ik honderden euro's betaald aan energie van een Italiaans restaurant. Als jullie mij een oplossing kunnen bieden pas ik graag mijn review aan.

Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Wij zullen het intern nog een keer oppakken met de desbetreffende partijen. Wij zullen u per e-mail op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Onbetrouwbaar

Werden gebeld om een contract velenging te bespreken bij mijn energie maatschappij terwijl zij onder een anderen naam belden, wij hadden dit al afgesloten in april 2020 bij onze eigen maatschappij. En de verbruikers tarieven klopten ook niet. Trap er niet in!

Geachte heer, Bedankt voor uw review. We zouden graag wat dieper in deze casus willen duiken. Wij staan hier uiteraard niet achter en willen dan ook graag stappen ondernemen om te voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurd. Wij zouden u graag willen verzoeken om een mail te sturen naar: [email protected] met daarin uw postcode en huisnummer en mogelijk een toelichting. Onze excuses voor het ongemak! We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

blijf maar opbellen

ik wordt al twee jaar telefonisch lastig gevallen door dit bedrijf, deze week zelfs drie keer. Ondanks dat ik in het bel me niet register staat en ondanks mijn verzoek om mij van hun lijst te halen.

Geachte heer, U verzoek tot het verwijderen van uw gegevens is in behandeling genomen. Zodra deze verwerkt is zult u per e-mail op de hoogte worden gebracht. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

opdringerig klootzak aan de lijn die bijdehand aan het bellen is

opdringerig klootzak aan de lijn die bijdehand aan het bellen is

Geachte heer/mevrouw, Graag bieden wij u een passende oplossing. Wenst u het om niet meer gebeld te worden door West Bespaar Coach, kunt u een verwijderingsverzoek indienen via het volgend e-mailadres. [email protected] Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Misleiding

Ze bellen op je 06 terwijl je in Bel Me Niet register staat. Dit is al de zoveelste keer. Ze doen zich voor als jouw energie leverancier ('namens')... maar dat zijn ze niet... ze gokken in mijn geval op essent en zeggen dat je contract binnenkort afloopt; ik zit niet eens bij Essent. Misleiding!

Geachte heer, Graag bieden wij u een passende oplossing. Wenst u het om niet meer gebeld te worden door West Bespaar Coach, kunt u een verwijderingsverzoek indienen via het volgend e-mailadres. [email protected] Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Ronduit arrogant

Niet intrappen, ze proberen je wat aan te smeren en komen afspraken niet na! Gelukkig was ik optijd

Geachte heer/mevrouw, Als u een mail stuurt naar [email protected] dan zullen wij zorg dragen voor de verwijdering van uw gegevens. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Geen eerlijk verhaal.

Medewerker deed zich voor als medewerker van Essent, ook bij herhaaldelijk doorvragen.

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. We zouden graag wat dieper in deze casus willen duiken gezien de afspraken die zijn gemaakt en niet nagekomen zijn. Wij staan hier uiteraard niet achter en willen dan ook graag stappen ondernemen om te voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurd. Wij zouden u graag willen verzoeken om een mail te sturen naar: [email protected] met daarin uw postcode en huisnummer en mogelijk een toelichting. Onze excuses voor het ongemak! We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Slecht

Ik wordt gebeld met een aanbieding, hartstikke leuk. Maar omdat ik weinig verstand van de energie heb wilde ik dit overleggen met mijn vader. Uiteraard geen probleem aldus het meisje aan de telefoon. Vervolgens moest ik “even” een digitale handtekening zetten en zou ze mij een INFORMATIE pakket toesturen. Echter zat ik nu gelijk aan een contract vast. Binnen een week heb ik contact op genomen dat ik dit NIET wilde. Was geen probleem de aanvraag zou worden stopgezet. Eindstand: niks is stopgezet en zit ik aan een energiecontract vast die ik niet wil.

Eerlijk advies

Netjes geholpen met een eerlijk advies op maat. Ik ben dik tevreden. Het is nu de tijd om over te stappen kan veel geld schelen waar je weer andere leuke dingen mee kan doen.

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Dagelijks telefonisch lastig gevallen worden is een crime.

Ik word dagelijks gebeld op mijn werk en heb meerdere malen aangegeven niks nodig te hebben maar kennelijk rijkt het verstand niet zo ver bij hen. Ik sta in het bel me niet register en toch overlast. Ik heb via de klantenservice een mail gestuurd om mijn nummer per direct uit hun bestand te halen en mij niet meer lastig te vallen. Hopelijk is dit niet tegen dovemansoren gericht en doen ze er wat mee. Ik ben het inmiddels spuugzat.

Wat een honden

Ook ik werd benaderd voor een besparing wat in eerste instantie wel OK leek. Ik kreeg een aanbod en natuurlijk ga je dan meteen het contract aan met een bedenktijd van 14 dagen want zoiets als even je contract bekijken en dat later aangaan bestaat niet meer in die wereld. 1 uur na dat gesprek besefte ik me dat als ik midden in een lopend contractjaar overstap ik een fikse afrekening zou krijgen. Mijn contract loopt van Jan tot Jan en als je dan in Mei overstapt dan heb je de dure wintermaanden gehad terwijl je maandelijkse voorschot een gemiddelde is van een heel jaar. Na 5 wintermaanden heb je dus meer verbruikt dan dat je met je voorschot tot dan hebt betaald. Ik WBC gemaild voor de annulering waarop ik per direct een bevestiging kreeg dat het in orde gemaakt zou worden en ik dus gewoon zou blijven waar ik zou blijven. Alles daarmee in orde zou je denken. Krijg ik dus aan het eind van de maand van mijn huidige stroomleverancier (Essent) een opzegbevestiging. Ik flip dus en bel ze meteen. Ja meneer uw gaat per 1 juni naar Delta. Inmiddels heb ik dus weer een hoop gedoe gehad om dit allemaal recht te trekken en heb ik dus idd die dikke eindafrekening gekregen waar ik al bang voor was. Kortom WBC heeft ondanks de annuleringsbevestiging dus helemaal niks gedaan. En waarom niet? Om zo hun fee te krijgen voor de overstap. Echt ik walg van dit soort organisaties. En gadver dat je daar als mens wilt werken zeg om op die manier je geld te moeten verdienen. Mocht WBC hierop reageren met 'sorry dat is fout gegaan en het betreurt ons' dan zijn het nog leugenaars ook want dit is gewoon policy en zijn bewuste acties. WBC..... BEDANKT!

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Graag zou ik willen benadrukken dat het absoluut geen bewuste actie is geweest om u alsnog over te zetten van energieleverancier. Het gehele proces is reeds voor u teruggedraaid. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben omtrent uw case, zouden wij u graag willen verzoeken om een mail te sturen naar: [email protected] met daarin uw postcode en huisnummer en mogelijk een toelichting. Onze excuses voor het ongemak! We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Opdringerig

Wilde best luisteren en best nadenken maar bleef maar drammen dat ze gegevens willen doornemen en contract sturen. Ik wilde gewoon mail met tarieven en basta en zelf beslissen maar dat mocht van ene Erwin niet en bruikbaar duidelijk zelf ook wetende dat ze opdringerig zijn want achternaam ho maar. Maar hij wil ook alleen geld voor eten verdienen de handige jongens erachter zijn de echte huftertjes.

Over West Bespaar Coach

West Bespaar Coach helpt consumenten en bedrijven met besparen op hun maandelijkse vaste lasten.