Goed eerlijk gesprek

Mijn adviseur Nel de Jong heeft me weer gebeld dit jaar met weer een leuk voorstel. ik moet zeggen dat ik de reacties niet begrijp die zo negatief zijn. je ziet zelf zwart op wit wat de tarieven zijn. Nel heeft eerste keer dat ze belde ander halfuur te tijd genomen om me echt te bewijzen dat ze daadwerkelijk goedkoper uit was dan me huidige contract. Echt een topper. ik zat eerst bij essent en nu naar energiedirect niks gemerkt van het verschil behalve op de jaarnota want toen kreeg ik 364 euro terug. tip; stap elk jaar over!

Waardeloos

Vanavond gebeld door 085-0138362. Iets met bespaarcoach. Deden zich voor als bedrijf dat de contracten van Essent behartigt. En dat wij in aanmerking zouden komen voor een nieuw, goedkoper contract. Dit terwijl wij net weer voor een nieuwe termijn bij Essent een contract hadden afgesloten. Er werd me om allerlei gegevens over mijn huidige contract gevraagd. Daarop heb ik aangegeven dat me dat nogal bevreemdde. Als je van Essent bent, zou je toch zelf die informatie over mijn contract moeten hebben... Heel opdringerige mevrouw, werd er schijtziek van. Vertrouwde het voor geen meter en heb ze afgekapt. Ondanks mijn registratie in het bel-me-niet register, proberen ze het toch. Heb later op de avond het nummer vijf keer terug gebeld, ik wilde verhaal halen. Toen werd er niet opgenomen. Onbetrouwbaar zootje.

Oplichters

Ik werd benaderd door deze maatschappij die zich voordeed als Delta energie, en ik kon overstappen op Innova, volgens meneer een dochteronderneming van Delta. Aangezien ik zolang al klant was en zou overstappen zou ik eind juli €200 cash back krijgen GEGARANDEERD IN 1x, en een T-shirt van het EK, niet dat ik daar op zit te wachten want ben geen voetbalfan, maar goed. Contracten werden direct per mail gestuurd, en ik heb de volgende dag nogmaal gebeld, waarop de vrouw aan de andere kant zei. Nee hoor geen zorgen het geld staat deze maand op uw rekening. Vandaag gebeld naar Innova maar die weten van niks. Gebeld naar Westcoach, en gaan het uitzoeken, maar die €200 krijg ik niet net als zovelen. Ik ga dit bij Kassa en al die programma’s melden. Hoe komen ze aan mijn gegevens? Maar westbespaarcoach kan alleen maar reageren op het internet dat je een mail mag sturen om niet meer gebeld te worden door hun, maar een antwoord op het cashback verhaal daar hoor je ze niet over. Ze kunnen het alleen terugdraaien dat je van het contract af bent. Jullie medewerkers worden dus zo opgeleid dat ze mensen kunnen liegen en bedriegen. Vies volk om zo mensen te behandelen. Dit blijft hier niet bij van mijn kant.

Ik vond het een erg fijne service zeker vaker overstappen of verlengen via dit bedrijf!

Je komt niet van ze af

Ik word maandelijks een keer of 4 gebeld door dit bedrijf met telkens hetzelfde verhaal. En ik kom tot nu toe niet van ze af. Belmeniet register helpt niet. Beroepen op recht van verzet kan ook niet. Het excuus is dat ik lid van ze schijn te zijn. Echter konden ze me telefonisch niet vertellen hoe ik lid ben geworden. Ik heb verzocht me uit hun systeem te halen. Dit scheen niet mogelijk te zijn. Ik ben vriendelijk geweest en ik ben boos geweest. Maakt allemaal geen zier uit. Maar goed, nu heb ík ze per mail benaderd en mijn beroep gedaan op artikel 12 en artikel 15 van de AVG wet. Laat ze me maar eens vertellen hoe ze aan mijn gegevens komen en welke gegevens ze van me hebben. Ook wil ik weten hoe ze met mijn gegevens om gaan en met wie ze mijn gegevens delen. En dit wil ik schriftelijk van ze hebben, anders ga ik aangifte doen. Laat ze lekker de pleuris krijgen daar.

Oplichterij

Zoals ik op deze site meerdere malen heb gelezen is mijn moeder ook benadert door een medewerker van wbc en die deed zich voor als medewerker van haar huidige energieleverancier. Onder druk heeft zij een contract getekend. E.e.a. Kunnen terugdraaien bij innovo energie. Die overigens wettelijk verplicht zijn dat te doen maar weinig tot niets doen met de klacht. WBC boevenbende, bah!

Een aandringende oplichtersbende

Werd gebeld. Omdat ik aangaf met mijn huidige verstrekker wel content was en dat ik daar eerst eens wilde informeren was het alsof ik in de beklaagdenbak terechtgekomen was. Ik kreeg al ongevraagd een contract over de mail toegestuurd en nadien werd ik door de dame aan de telefoon doorverbonden met een leidinggevende, die mij tenlangeleste verontwaardigd vroeg waarom ik dan toch wel het contract had laten toesturen. Ik heb de man aangegeven dat ik niet van colportage of acquisitie gediend was. Hij werd pissig en riep een soort van ter verantwoording, waarop ik hem mededeelde dat hij "kon opsodemieteren". Hierna de verbinding verbroken. Wat een oplichtersbende!! Wees gewaarschuwd! Niet mee in zee gaan.

Slecht!

Ik werd gebeld met de openingszin: ik moest u bellen ivm lagere tarieven. Meneer deed zich voor als iemand van Essent, zo leek het iig. Om een lang verhaal kort te maken, allemaal leuk en aardig. Maar ik wil het zelf rustig bekijken. Prima mevrouw, ik stuur u een offerte via de mail. Twee weken bedenk tijd, u zit nergens aan vast. Had het niet over een contract etc. Krijg ik twee dagen later een mail van Innova. Welkom bericht en incl contract. Mijn huidige leverancier werd opgezegd. Euh….. Vervolgens heb ik het nummer gebeld wat meneer mij had gegeven wanneer ik een beslissing had gemaakt. Niet te bereiken. Na 12432 pogingen heb ik het algemene nummer gebeld, kreeg ik een mevrouw aan de lijn. Deze mevrouw legde het heel anders uit. Ik gaf aan: uw collega zei duidelijk, het is een offerte. U zit nergens aan vast. Nu heb ik al een mail van Innova waar in staat dat ik al klant bij hun ben. Mevrouw aan de lijn: dat kan niet mevrouw. Pardon? Deze manier van klanten binnen halen houd ik niet van, annuleer alles maar. Ze probeerde nog een verhaal af te steken over dat het allemaal wel via de regels is gegaan en iets over scherpe tarieven. Na een onderbreking: kan mij niet schelen. Heeft zij het geannuleerd en twee dagen later had ik een bevestiging van de annulering op de mail. Inmiddels heb ik er zelfs twee van Innova. Denk dat het tijd is om meneer heel lang met onbetaald verlof te sturen. Zelf had ik beter moeten opletten en luisteren naar de alarmbellen die al bij mij afgingen tijdens het gesprek. Ik dacht altijd, ik trap er niet in. Maar dus toch. Maar dit was de eerste maar ook zeker de laatste keer!

Ik wil geen RAD voor de ogen worden gehouden!!

Ik wordt met een LEUGENS voorgehouden dat ik niet overstap naar een andere energie leverancier, terwijl op slinkse wijze een overstapcontract wordt aangeboden ter goedkeuring. Dit is op z'n zacht gezegd "DE BOEL BEDONDEREN". De slechtste ervaring die mij is overkomen.

Agressieve spampraktijken

Wat een k*t bedrijf. Agressieve telefoniste die zich NIETS aantrekt van het Bel-Me-Niet-Register

Stelletje onbeschofte oplichters

Gister 11 juni werd ik gebeld een heel verhaal wat moeilijk was te verstaan en te volgen. Over ons huidig energie contract wat kon worden bijgesteld zodat we minder konden betalen en we uiteindelijk 200 euro cashback kregen in dec.... ik begon vragen te stellen omdat ik de boel niet vertrouwde...wat de dame ad telefoon blijkbaar irriteerde en ze kon me ook geen duidelijke antwoorden geven op mijn vragen en ze onderbrak mij steeds als ik iets zei...maar inmiddels had ik al een SMS gekregen en drong ze er op aan dat ik even moest tekenen. Ik vertelde dat ik geen handtekening ging zetten, een stip zetten was ook voldoende en dan op t groene vinkje klikken... uiteindelijk heb ik t gesprek gestaakt omdat mevr behoorlijk onbeschoft werd en gelukkig niks aangevinkt want dan had ik dus doodleuk een nieuw energiecontract gehad nu wat ik helemaal niet wil... niet te geloven dat bedrijven mensen zo kunnen benaderen....

Agressie verkoopleider.

Vanmiddag, 3 juni, werd ik gebeld voor een goedkoper energiecontract. In het contract stond dat ik dat zelf aangevraagd had, niet dus ik werd benaderd door WBC. Of ik maar even het contract wilde terugmailen. Mijn antwoord was dat ik binnen veertien dage zou reageren. Dat was goed. Twee uur later belde de leidinggevende en ging vrij agressief te keer en liet mij niet uitpraten, het contract moest dus geaccepteerd worden. Jammer dan. Ik heb een paar maal gezegd dat ik het gesprek ging beëindigen, maar dat drong niet tot hem door. Dan de knop maar ingedrukt. Dus geen zaken doen met deze instelling. Nog even een opmerking, onderaan staat een verklaring dat ik klant ben of ben geweest. Dat is niet zo, ik ben nog steeds klant bij ESSENT.

Gebeld door WBC

Stelletje oplichters, Mij bellen over mijn energiecontract, en als ik niet goed had opgelet zat ik aan iets heel anders vast.

Marketing met leugens, oplichterij

Een sales medewerker van West Bespaar Coach belde me en vertelde dat energieprijzen enorm gestegen zou zijn. Het was in het nieuws geweest. Hij zei dat mijn energierekening dit jaar zou verdubbelen. Ik zou van €25 (wat ik nu betaal) naar €53 per maand zou gaan. Hij bood mij een Essent abonnement aan voor €37 per maand. Bij navraag bij mijn huidige leverancier bleek dat geen sprake is van een enorme stijging. Ik zou op grond van mijn gebruik van 25 naar 28 euro per maand gaan. Ik zou dus meer betalen via West "Bespaar" Coach! Deze sales persoon heeft ook gelogen over het contract. Toen ik zei dat ik alles wilde nakijken bood hij mij aan om een email met hun aanbod te sturen (dus geen contract) enkel om de basisgegevens te checken. Wat ik ontving was een contract. Als ik niets deed zou het contract over 2 weken automatisch ingaan. Bovendien heeft dit bedrijf op de contractpagina onderaan 2 knoppen: Accepteren , Weigeren. Dit lijkt verdacht veel op de Cookies voorkeur knop waar we vaak automatisch op klikken om verder te gaan. Ik zou dan ook bijna op Accepteren drukken. Gelukkig nam ik de tijd om het goed te bekijken en op Weigeren gedrukt en hoop dat ik zo van deze zwendel afgekomen ben. Ik wil een klacht indienen over dit wangedrag. Weet iemand waar ik een klacht kan indienen?

Stelletje criminelen

Zijn de laatste weken al 4keer gebeld door deze oplichters wij zijn al jaren bij vattenfall die gasten daar worden agressief als je niet met ze in zee gaat hebben nog nooit van dit bedrijf gehoord. En ze weten alles van je schandalig enjullie moeten niet meer het lef hebben om ons nog eens te bellen. Want wij zullen er dan zeker voor zorgen dat we bij RADER OF KASSA ZULLEN ZITTEN OM DIT ONBETROUWBARE BEDRIJF AANTEPAKKEN.

Val me niet lastig

Stelletje idioten met een guerilla werving. Wordt constant gebeld door de meest vage telemarketeers, zogenaamd over je energiecontract. Ze weten uiteraard niets over jouw huidige energiecontract maar doen alsof ze namens jouw huidige energie aanbieder bellen. Als ik vraag hoe ze aan mijn nummer komen krijg ik verschillende antwoorden, die overigens allemaal onzin bevatten.

Geachte heer/mevrouw, Wij werven persoonsgegevens door middel van het uitzetten van online campagnes zoals winacties en enquêtes. De inschrijvingen die wij hieruit ontvangen hebben akkoord gegeven om telefonisch en/of schriftelijk door ons benaderd te worden, ook wel opt-in genoemd. Indien u wenst niet meer door ons gebeld te worden, kunt u een verzoek indienen tot verwijdering van uw persoonsgegevens. U kunt u verzoek per mail sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Walgelijk

Ik heb me aangemeld bij het bel mij niet register, maar wodt toch nog door jullie lastig gevallen. BEL ME NIET MEER

Geachte mevrouw, Indien u wenst niet meer door ons gebeld te worden, kunt u een verzoek indienen tot verwijdering van uw persoonsgegevens. U kunt u verzoek per mail sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Oplichters!

Ik werd gebeld omdat mijn contract bij Essent gaat verlopen. Nou ben ik geen klant bij Essent en ook nooit geweest. Oh geen probleem want Budget Energie hoort daar ook bij. Onzin natuurlijk. Schermen met zinnen als: De autoriteiten hebben geadviseerd om uw tarieven opnieuw vast te zetten. Als je vraagt wie die autoriteiten zijn hebben ze geen antwoord en wordt het gesprek agressief. Want ik was toch zeker wel zo iemand die tv kijkt en ook gezien heb dat alle tarieven drastisch zijn verlaagd? Maar snel korte metten mee gemaakt. Een kleine twee weken later weer gebeld. Toen ik melde dat ik er helemaal geen zin in had zei meneer dat ik maar even naar hem moest luisteren. Het was namelijk onbeschoft om niet naar zijn verhaal te luisteren. Ik was er klaar mee. Wat een a-sociaal volk. Om een lang verhaal kort te maken: 1 grote babbeltruc op een zeer agressieve onbeschofte manier. Schandalig!

Geachte heer, Wij betreuren het te vernemen dat u onjuist te woord bent gestaan door onze klantadviseur. Uiteraard nemen wij uw klacht zeer serieus en zouden deze dan ook graag in behandeling nemen. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk uw klacht te sturen aan [email protected]. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Bellen ondanks bel me niet register

Ze bellen ondanks bel me niet register, zeg je daar wat van: krijg je een onbeschofte grote bek terug van een “viswijf” kan het niet anders verwoorden en drukt ze je weg naar het bandje telemarketing en belme niet register.

Geachte heer, Naar aanleiding van uw klacht hebben wij het een en ander intern uitgezocht. Wij hebben u een e-mail gestuurd met onze reactie op uw klacht. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Ik begrijp niet waar de negativiteit vandaan komt! Ik ben heel goed geholpen! Samen het verbruik opgezocht van mijn gas en licht en daarna een mooie berekening laten maken! Ik ben met een leuk gesprek toch weer 193 euro er op vooruit gegaan! Echt top

Ze belazeren de kluit

Met verkeerde verbruiksopgave aangeven dat je maandlasten lager zijn. De teruglevering van mijn zonnepanelen verviervoudigen waardoor er op papier meer ontvangen dan betaald moest worden. En dan druk uitoefenen om het contract goed te keuren. OPLICHTERS

Hufterig

Blijven bellen. Wanneer je opneemt en zegt dat het advies niet klopt hangen ze gewoon midden in een zin op. Wat mij betreft gauw dit bedrijf van de markt halen. Oplichters!

Zeer Tevreden

Prima verlopen, heb meer vertrouwen in het werkelijk bijdragen aan duurzaamheidsdoelstellingen van Westbespaarcoach.

Liegen en bedriegen. Bellen ondanks belmeniet inschrijving en negeren AVG.

Blijven bellen, negeren verzoek om je gegevens te verwijderen en negeren bel-me-niet-register. Zijn ook erg onbeschoft! Liegen en bedriegen.

Liegen also het gedrukt staat

Vrij simple: 1: Wij zijn Essent en u blijft bijdezelfde leverancier. (onderdeel van). Na gesprek even Essent gebeld en zal hun reactie niet publiceren. 2: Essent stuurde mij ook even hun contract op wat ik met ze heb en de (tot vervelens toe bevestigde vraag) ga ik minder betalen dan dat ik nu betaal per kW en m3 gas wordt met een keiharde leugen beantwoord. Namelijk met een ja en als je de tarieven naast elkaar legt blijkt iets heel anders. Ik vraag me af of dit überhaupt niet illegaal is om op deze wijze klanten zo te bedonderen. Zou ik aangifte moeten doen?

Over West Bespaar Coach

West Bespaar Coach helpt consumenten en bedrijven met besparen op hun maandelijkse vaste lasten.