niet om gevraagd om te bellen

bellen ongevraagd over zonnepanelen. Toen ik gelijk maar begon over recht van verzet en verwijdering uit het bestand kreeg ik een bandje met een verhaal, toen maar opgehangen!

Dank je wel Edith!

Eindelijk iemand met plezier in haar werk. Tijd voor je heeft en meedenkt. Vaker een telefonische verkoper(ster) gehad. Nooit een klik. En dan hou ik het nog netjes. Nogmaals bedankt Edith!

Agressieve benadering

Ouders mensen agressief benaderen, blijven aandringen. Als er wordt aangegeven dat je geen interesse hebt, dan blijven zeuren over het sturen van een appje wat binnen 40 minuten mort worden beantwoord. Houd ermee op!!

Overdonderend

Ik werd vanmiddag gebeld door, naar ik dacht, mijn energie leverancier. Helaas ik werd al snel door verwezen naar Liander. Nee, het ging over mijn pakket bij KPN dat veel goedkoper kon. Bij T Mobil. Een heel verhaal wat je als overdonderde consument niet één twee drie snapt. Maar het zou geld opleveren. Ik kreeg alles via de mail terwijl de dame aan de telefoon bleef. De offerte Downloaden en je hoeft alleen maar een klik te geven. Niet gedaan dus. Waar ik het meest van schrok was dat de mevrouw van West Bespaar Coach al mijn gegevens heeft inclusief mijn bankrekening nummer. Waar zit het lek??? Energie direct of KPN of wie?? Hoe kan je hier tegen ageren??

Onbeschoft

Hebben volledig schijt aan de regelgeving in NL. Recht van verzet is voor hun geen belemmering om je toch te bellen. Worden onbeschoft als je aandringt waar ik dan toestemming gegeven zou moeten hebben om gebeld te worden

Oplichters

Ofwel de mensen bij West Bespaar Coach weten niet waar ze over praten (moeilijk voor te stellen), danwel zij misleiden potentiele klanten bewust met prachtige aanbiedingen (in mijn geval van Essent) en lage prijzen voor gas en electriciteit die in werkelijkheid een stuk hoger zijn omdat zij bewust een aantal kosten buiten hun aanbieding laten. Ik vind het verwerpelijk dat energiebedrijven via dit soort malafide tussenpersonen zaken blijven doen. Dus wees gewaarschuwd: als je al overweegt van hun aanbieding gebruik te maken check altijd eerst bij de energieleverancier zelf!!

Opdringerig en doen zich voor als jouw energie leverancier

Werd 2x gebeld door WBC om een energie leverings contract aan te gaan voor 5 jaar. In eerste instantie lijkt het alsof ze namens jouw energieleverancier bellen, maar na het inzien van een aanbod blijkt het om een andere leverancier te gaan. Ze nemen met jou de aanbieding door en laten ze je het ondertekenen als je niet alert bent. Zeer irritant en opdringerig.

Irritante oplichters

Afgelopen vrijdag ben ik door hen gebeld. Ze deden zich voor dat ze namens Vattenfall belden om mijn contract te verlengen. Toen mij duidelijk werd, dat dit niet het geval was heb ik hen gezegd, dat ik geen behoefte heb aan dit soort bedrijven. Heb het gesprek beeindigd. De beller zei nog dat zij mij maandag alsnog zouden bellen. Ondertussen contact gehad met mijn eigen energieleverancier. Zij wisten nergens van. Kenden het nummer ook niet. Maandag heeft het bedrijf mij twee keer geprobeerd te bellen. Omdat mijn telefoon op niet storen stond kregen ze geen contact. Dinsdag belden ze al weer. Ik vroeg om zich te legitimeren. Dat vonden ze zeer ongebruikelijk. Dat hadden ze nog nooit meegemaakt. Nogmaals duidelijk gemaakt, dat ik niet gesteld ben op dit soort telefoontjes. Ik vind ze irritant opdringerig en waarschuw voor deze praktijken.

Onvriendelijk en lomp

Hele domme manier om zo klanten proberen te werven. Volgens mij begint succes bij je medewerkers. Dan lijkt het mij verstandig om je medewerkers op zijn minst een cursus inhoud en klantvriendelijkheid te geven. Aanradertje voor de eigenaar van dit bedrijf. Succes ermee!! :)

Wat een droeftoeters!

Ik werd ongevraagd door een gastje gebeld met de melding dat ik bij Oxxio klant was. Buiten het feit dat ik dat niet ben, meldde ik vriendelijk tot 3 maal toe niet gediend te zijn van dit soort belletjes. WUC wist niet van ophouden, waardoor opleggen helaas de enige remedie bleek. Volledig disrespectvol!

Boevenbende

Zeer agressieve manier van telemarketing. Niet in trappen!

Opdringerige, brutale colporteurs

Ik werd gebeld (moest drie keer vragen met wie ik sprak; zo onduidelijk was het) met de mededeling dat ze als tussenpersoon tussen mij en Eneco belden. Wij zitten helemaal niet meer bij Eneco! Toen ik aangaf ten eerste dat ik niet over de energie ga (dat regelt mijn man) en ten tweede dat ik het vreemd vind dat ze mijn mobiele nummer hebben, werd Tom erg opdringerig. Hij snapte niet dat ik het gesprek niet aan wilde gaan. De enige manier om van hem af te komen, was de verbinding verbreken.

Ze willen zo veel mogelijk contracten afsluiten, ongeacht of de klant daar nu om gevraagd heeft of n

Gisteravond ben ik gebeld door de West Bespaar Coach. Omdat er idd net op het nieuws was geweest dat de energieprijzen enorm gestegen waren, ging ik er in eerste instantie vanuit dat ik Eneco aan de telefoon had. Daar zijn wij al jaren tevreden klant. Lisa van WBC beweerde dat zij de administratie deden voor o.a. Eneco en zij wilde mij een nieuw contract aanbieden, Greenchoice. Omdat ik nog steeds in de veronderstelling was dat ik Eneco aan de telefoon had, vroeg ik waarom ze de naam Greenchoice zo vaak noemde. Dat was onderdeel van Eneco zei ze... Na het doornemen van alle gegevens wilde ze dat ik mijn bankrekeningnummer noemde voor de automatische afschrijving. Dat gebeurde nu ook zei ze (klopt idd). Ik heb dit nummer uiteraard niet genoemd, dat vond Lisa maar raar. Ze vulde dan nu even een fictief nummer in, dat moest ik dan in de offerte gaan wijzigen. Ze stuurde me nog een sms, die moest ik ook openen om de gegevens te controleren. Maar toen ik op de link klikte, moest ik wel op de knop 'accepteren' klikken om naar de volgende pagina te gaan. Ook niet gedaan. Ik vind de manier van werken van dit bedrijf maar raar. Ze belde ook op mijn mobiele nummer, terwijl bij Eneco alleen ons huistelefoonnummer bekend is. Hoe ze aan dit nummer gekomen is, is mij een raadsel, maar als ik een ander contract wil, dan ga ik daar zelf wel achter aan. Ga zeker niet in zee met dit vage bedrijf.

Onbeschoft en misleidend

Paar jaar geleden benaderd door dit bedrijf. Zoals anderen ook schrijven deed medewerker onduidelijk en wekte bij mij de indruk dat hij namens (of ism) het energiebedrijf belde. Hierover contact gehad en geklaagd. Destijds reactie gekregen dat het juist allemaal enorm duidelijk was. Ok, klaar. Mijn mening was duidelijk (dacht ik..) Wederom gebeld door dit bedrijf in 2021! Ik meld de medewerker dat ik al eens contact heb gehad. Dit ontkende hij, want hij had geen contacthistorie. Aldus kon ik de emailcorrespondentie in mijn computer nog oproepen en zei dat ik wel degelijk contact heb gehad. Medewerker gooide het (zgn 'handig') over een andere boeg dat ik nooit gebeld ben door dit nummer. Dat boeit mij niet, het gaat om uw bedrijf... Nee, dat zou een ander kantoor geweest zijn. Ook hier, dat maakt niet uit meneer van Westbespaarcoach! Vervolgens de ultieme reactie dat er nu eenmaal verschillende systemen zijn en ik misschien gebeld ben uit hoofde van informatie uit een ander systeem. Dus dan kan het.... De logica ontgaat mij volledig en het klinkt als een medewerker die denkt heel slim te zijn, maar nog een beetje jong. Uiteindelijk wilde hij het kort houden, want hij had het idee dat ik niet geinteresseerd ben om minder te gaan betalen. (Einstein.....)

Oplichters die onjuiste informatie geven

Er werd mij een goed aanbod gedaan om over te stappen van Oxxio naar Eneco. Echter tijdens het lezen van de documenten welke mij tijdens het telefoongesprek werden toegestuurd zag ik al dat er dingen anders of niet in het contract stonden zoals mij werd verteld. Ik heb de medewerker hier op gewezen en hij zou het voor de zekerheid vragen bij zijn leidinggevende. Toen hij weer terug aan de lijn kwam verzekerde hij mij dat het exact zo was als hij mij vertelde en hij mij nog een mail zou sturen ter bevestiging. Uiteraard heb ik deze mail nooit gekregen. De volgende dag kreeg ik het contract van Eneco toegestuurd en u raad het al niets van wat de medewerker beloofd had klopte. Vervolgens heb ik de volgende werkdag contact gelegd met de klantenservice van West bespaarcoach en het verhaal uitgelegd de telefoniste gaf mij zelfs gelijk dat dit op oplichting lijkt aangezien dit niet een klein verschil was. Ook vertelde dat ze per direct het contract ging annuleren en hier kreeg ik ook een bevestigingsbrief van per mail. Aangezien ik de volgende dag nog geen bevestiging van annuleren van eneco had ontvangen heb ik contact opgenomen met Eneco en het contract bleek dus niet geannuleerd te zijn. Kortom, West bespaarcoach is pure oplichting trap hier niet in!!!!!

Zeer onbeschoft en Brutaal

gebelt alsof zij mij heeft geholpen met overstap naar andere maatschappij. Of ik tevreden was daarmee. Nou sorry zit al heel lang bij dezelfde maatschappij heeft zij niet geregeld,zat ze waarschijnlijk nog in de luiers. Tegen mij zeggen dat ik rustig moet doen,haalde bloed onder mijn nagels vandaan zo onbeschoft. Aangeven dat ze niet meer mogen bellen vanaf 1 juli was niets van waar en ze hangt op. Wie moet er rustig doen,ze belt mij toch om wat te verkopen of niet? Ik heb terug gebeld neemt ze niet op. Echt te zot voor woorden deze onbeschofte manier van werken

zeer dubieus bedrijf

Dit bedrijf doet gewoon 'koud bellen'. Tevens doen ze dat met gegevens die ze niet in bezit zouden mogen hebben. Toen ik dat aangaf kreeg ik een schreeuwende medewerker (heb drie keer gevraagd waar hij van was, hij zei het zo onduidelijk mogelijk). Hij ging behoorlijk te keer. Gegevens opgevraagd bij West Bespaar coach om te weten hoe ze aan mijn gegevens kwamen. Dat hebben ze gelezen (bevestiging), maar ze reageren daar niet op. Logisch, ze hebben via slinkse wegen blijkbaar mijn 06 gekregen inclusief mijn adres, naam en dergelijke. Verder erg onbeschoft en opdringerig. Louche bedrijf dus. Niet op in gaan. Ze doen net of ze bellen in opdracht van leveranciers.

Liegen en bedriegen

Verschrikkelijke lui blijven maar bellen klopt niks van.

Trap er niet in

Opdringerig, doen zich voor als energiebedrijf over contractverlenging. Oplichting, hang op en waarschuw mensen.

Misleidend en onbeschoft

Op 31 augustus werd er gebeld door een zekere Alexander (0850138369) op de telefoon van mijn vrouw namens W.P.C. Mijn vrouw weet van energiecontracten weinig, dus geeft de telefoon aan mij. Hij vertelt dat hij belt namens W.P.C. en een beter contract heeft. Ik vraag om een offerte te mailen, dan kan ik deze met mijn huidige leverancier vergelijken. Volgens hem moeten we eerst mijn gegevens even doornemen of alles klopt. Hierna krijg ik een mail met het contract. Na vergelijking is het niet beter dan mijn huidige leverancier. Op zaterdag 4sept. Wordt ik door Alexander of het contract moet doorgaan. Ik deel hem mede dat ik deze annuleer en hij zal zorgen dat het contract vervalt. Op maandag 6sept. Krijg ik een mail van Eneco om het contract te activeren. Direct contact opgenomen met deze Alexander, maar deze neemt op en verbreekt direct de verbinding. Nog een paar keer geprobeerd maar wordt niet meer opgenomen. Daarna met de telefoniste van W.P.C. gebeld en de situatie uitgelegd, waarna ik een mail heb gekregen dat het contract vervalt. Deze Alexander is totaal ongeschikt voor deze functie.

Oplichters

Ik werd ook gebeld(vorige week ook al maar dat heb ik afgekapt). Normaal neem ik niet eens op. Maar dit was 06 nummer. Na navragen werd er bevestigd dat ze van essent was. En toch een contract bij andere leverancier. Meteen terug gebeld om te annuleren. Dat moest via de mail. Ik zei als je kan afsluiten via telefoon dan kan je ook annuleren. Naja beide energie bedrijven op de hoogte gebracht. Als je zo je centen moet verdienen... Eerlijkheid duurt het langst

Bellen ongevraagd

Bellen ongevraagd en overtreden daarbij de wet hebben een wazig verhaal dat ik een contract bij greenchoice heb terwijl ik daar geen contract heb

ZEER ONBESCHOFT TRAP ER NIET IN

Doen voor als ENECO ze zijn het niet en ENECO raad dit zelf af

Meteen ophangen als ze bellen!

Net als vele anderen ben ik gebeld en deed meneer voor alsof ie namens een bekende energiemaatschappij belde. Ik heb meerdere malen gevraagd of hij namens het bedrijf belde en daar een contract mee had of niet. Hij bleef ontwijkend antwoorden of was onverstaanbaar. Kortom, het was mij duidelijk dat het beter was snel het gesprek te staken. Men kan jouw verbruik niet zien, doen vaak verkeerde inschattingen en alsof je gaat besparen. Uiteindelijk werd mijn negatieve indruk bevestigd door de reactie op een klacht per e-mail dat de band zou zijn terug geluisterd en er toch enorm duidelijk werd aangegeven dat ze namens westbespaarcoach belden en niet namens de energiemaatschappij. Misschien heeft ie het snel en slecht verstaanbaar gezegd zodat ze het voor zichzelf kunnen verdedigen, maar het is verder gewoon een boevenbende zonder moraal. Pas enorm op!!

Vreselijke oplichtersbende

Ik werd gebeld door een aardige vent, natuurlijk, die volgens hem namens mijn energieleverancier belde. Hij had lagere vaste prijzen en een korting. Ik had enige argwaan omdat ik 2 weken geleden mijn contract juist verlengt had bij mijn eigen leverancier. Na een heel verhaal, hij verzekerde mij dat het niet om een nieuw contract ging maar om veranderingen van mijn leverancier. Ik zou een nieuwe meter krijgen, geen dubbele meer enz enz ,moest ik mijn mail openen en zag het hele verhaal voor me en vroeg hij mij naar mijn rekening nummer. Ik wilde dat niet geven. Ik moest dat doorlezen en ID nummer invullen en hij zo over een half uur terugbellen ook liet hij zijn naam en nummer achter. In die tijd heb ik snel mijn leverancier gebeld, en mijn vermoeden werd bevestigd. Hij had ook mijn vorige leverancier genoemd en niet mijn huidige dus klopte er niks van. De mail niet geaccepteerd, werd ik 'op hoge poten' gebeld door meneer Mark waarom ik geweigerd had, want hij had met z'n meerdere alles afgeluisterd en het was een perfect gesprek. Het zijn vuile leugens, ze beduvelen de boel want ik zou wel aan een nieuw contract vastzitten. Toen ik hem op deze feiten wees, en dat hij de verkeerde leverancier genoemd had werd meneer Mark zo boos dat hij de telefoon erop gooide. Ik ben behoorlijk alert op deze dingen maar er zullen genoeg mensen intrappen.

Over West Bespaar Coach

West Bespaar Coach helpt consumenten en bedrijven met besparen op hun maandelijkse vaste lasten.