Netjes maar duur

Gebeld door een aardige jongeman, deze heeft een aantal keer moeten terugbellen maar al met al een duidelijk aanbod gehad. Helaas is deze wel heel erg hoog, dus als je zelf even goed vergelijkt ben je al snel 15 a 20 euro goedkoper uit per maand. Dat vind ik nogal een verschil, Ondanks dat het collectief inkopen is en dat zeker goedkoper is dan anders. Dus trap hier niet zomaar in ze komen met wel erg hoge maandbedragen.

Slechte ervaring

Belt meerdere malen vlak achter elkaar. Ook op hun site staat dat NUON hun partner is maar dit is ook niet zo. Nuon is geen partner van dit bedrijf. Dus er zal klacht ingediend worden bij de juiste instanties om dit te straffen.

zeer slecht

Heeel erg slecht geen goeie voorlichting zat bij de verkeerde energie bedrijf .en de andere meneer die er zo wel verstand van had ,moest ik uitlaten praten ander ging hij met het gesprek stoppen zeer aanwezig dus niet klant vriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer/mevrouw, Wij zouden graag ons excuus willen maken gezien u aangeeft niet klantvriendelijk behandeld te zijn. Dit is niet de werkwijze waar wij achter staan en zullen intern stappen ondernemen om de klantvriendelijkheid onder de klantenadviseurs te vergroten. Indien u verdere vragen heeft wil ik u verzoeken om contact op te nemen via: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Stalkers

Super irritant! Ooit een keer een gesprekje gehad met iemand van deze dienst, en sinds dien blijven ze mij stalken met telefoontjes, meerdere keren aangegeven dat ik geen interesse meer heb, maar dan bellen ze met een ander nummer gewoon opnieuw!! LAAT MIJ MET RUST!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste mevrouw Rachel, Onze excuses voor de overlast die u hierdoor ervaart. Graag zou ik u willen verzoeken om een email te sturen naar gegevens@westbespaarcoach.nl waarin u het telefoonnummer vermeld waarop u door ons gebeld wordt. Wij zullen er dan zorg voor dragen dat uw gegevens uit het systeem worden verwijderd en uw nummer geblokkeerd zodat wij u niet meer in de toekomst kunnen contacteren, We willen graag uw probleem voor u oplossen! In afwachting van uw reactie, verblijven wij, Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Fijne gesprek met Metthiew Sanders gehad. Erg vriendelijke man, alles is tot op heden goed geregeld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ze komen met een smoes binnen, dat ze bellen namens je huidige My om een goedkoper aanbod te doen. Raar want uiteindelijk smeren ze je een concurent aan. Dus pas op, oneerlijke benadering
  • Overstapproces N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Geachte heer/mevrouw Bakker, West Bespaar Coach is een onafhankelijk adviesbureau welke niet vanuit 1 specifieke energiemaatschappij belt maar uit eigen naam. Wij werken samen met verschillende energieleveranciers en kunnen onze klanten daarom verschillende leveranciers aanbieden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog verdere vragen heeft wil ik u verzoeken om contact op te nemen via: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Goed geholpen door Alex!

Erg goed geholpen
  • Betrouwbaarheid

Ben goed geholpen door alex!
  • Betrouwbaarheid

Voorgaande keer met de overgang naar essent ook pretig gegaan. Matthieu Sanders is oke

Ben geholpen door Alex . topie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik word langzaamaan gek van de telefoontjes van jullie. Ik heb meerdere keren aangegeven niet meer gebeld te willen worden maar nee hoor jullie blijven bellen. Stop er ajb mee.
  • Betrouwbaarheid

Beste mevrouw van Holst, Wij willen graag onze excuses aanbieden voor de hinder die u ervaart en zouden uw probleem graag voor u oplossen. Hiervoor wil ik u verzoeken om een mail te sturen naar: gegevens@westbespaarcoach.nl en in deze mail het telefoonnummer te vermelden waarop u door ons gecontacteerd wordt. Wij zullen dan uw gegevens verwijderen en uw telefoonnummer blokkeren zodat wij u kunnen verzekeren dat u niet meer door ons gebeld wordt. In afwachting van uw reactie, verblijven wij, Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Raar dat je geen goeie aanbiedingen kunt doen zonder bankrekening nummer
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Ronald, Om een aanbod te kunnen doen hebben wij inderdaad een bankrekeningnummer nodig. Wanneer wij zo'n aanbod opstellen en doorsturen zit u nergens aan vast, dit is geheel vrijblijvend. Onderin de email, waarin het voorstel wordt opgestuurd, kan er op een bevestiging-link geklikt worden. U wordt dan verwezen naar een nieuwe webpagina en als u akkoord bent met het voorstel kunt u hier uw akkoord geven. Vanaf dit punt gaat het contract in en heeft u 14 kalenderdagen om dit indien gewenst te annuleren. Indien u niet akkoord gaat met het aanbod kunt u aan ons kenbaar maken dat uw gegevens verwijderd moeten worden. Wij verwijderen dan binnen 15 werkdagen al uw gegevens uit het systeem. Ik hoop dat ik u met deze reactie wat helderheid heb geboden. Indien u overige vragen heeft wil ik u verzoeken om een mail te sturen naar: info@westbespaarcoach.nl Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Aantal jaren lid, alles verloopt altijd netjes. Tot nu toe geen klachten.
  • Betrouwbaarheid

Ard Freke heeft alles duidelijk uitgelegd. en was zeer vriendelijk.
  • Betrouwbaarheid

Altijd netjes en vriendelijk geholpen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeeeeeer slechte firma geen zaken met doen!!!

Goed geholpen door Essent
  • Betrouwbaarheid

Duidelijk verhaal, goede adviezen! Zeer klantvriendelijk met een vleugje humor.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Vriendelijk, duidelijk en doen wat ze beloven.
  • Betrouwbaarheid

Wij waren zeer tevreden met het telefoon gesprek!!!
  • Betrouwbaarheid

Offer the service in English - i.e website, contracts etc. Do not call after 6pm Jeroen was pleasant to work with.

Over West Bespaar Coach

Filter op Taal