Oplichterij!

Vandaag gebeld door West Bespaar Coach dat mijn energieleverancier een stuk goedkoper zou kunnen en ik beter kon overstappen naar Inova i.p.v. Essent. Volgens de medewerkers van West Bespaar Coach zouden er een belastingheffing zijn geweest wat Essent niet per maand zou verrekenen waardoor ik eind van het jaar veel bij zou moeten betalen... Vervolgens heb ik contact opgenomen met Essent en bleek dit helemaal niet te kloppen! De medewerker van West Bespaar Coach gaf toen aan dat Essent naar hun eigen portemonnee zou praten... Vreemde opmerking vind ik dat. Ik zou zeggen neem eerst contact op met je eigen energieleverancier en trap er niet in.

Stalkers!!!!! eigenlijk 0 sterren

Ondanks meerdere verzoeken blijven ze bellen. Blokkeren helpt niet. Ze bellen anoniem dus steeds krijg ik ze wéér aan de lijn. Ik word er echt ziek van, van die gasten. Ik heb Essent gebeld en die zeggen er niets mee te maken te hebben terwijl het bedrijf zelf met een of ander vaag verhaal komt dat ze een melding krijgen uit een "nationaal register" over mijn contract. Dat blijkt dus de grootste onzin. Sinds de nieuwe privacywet er is, is het heel beperkt in te zien dat register. Alléén als iemand bijvoorbeeld naar een verzorgingstehuis gaat en familie niet weet waar ze het energiecontract op moeten zeggen, dan kan gekeken worden waar iemand klant is. Verder is géén info te zien over contractsduur en/of tarieven. Let dus goed op! Als je gebeld wordt, geeft geen informatie over je contract(sduur). Anders wordt er geagendeerd en wordt je er later wederom over gebeld door deze oplichters. Geef ook vooral géén geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je banknummer. Met die info kunnen ze namelijk wél alle info inzien in het register!!! Wees gewaarschuwd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte mevrouw de Jong, Onze excuses voor de hinder die u ervaart. Wij hebben u zojuist per mail op de hoogte gesteld van de afhandeling van uw klacht. Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd. Indien u nog vragen heeft wil ik u verzoeken te mailen naar: gegevens@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

aardige kerel, slinkse benadering

mijn mail aan West Bespaar Coach: Geachte, De reden dat ik op heb gezegd is niet dat ik twijfels heb aan een overstap en contract met de andere voorgestelde leverancier, maar meer de manier hoe ik nu telefonisch tot dit contract ben gekomen. Hierbij werd ik getriggerd door de de vraag bij het telefonisch doornemen van het contract, hier werd de vraag aan mij gesteld: "wat gebeurt er als u op de groene knop drukt'. (NB indrukken van de groen knop betekend dat mijn 14 dagen bedenktijd in gaat). Waarom deze manier van benaderen? Wellicht zal het bij onze ouder medemens direct leiden tot het gewenste resultaat. Ik vind het een slinkse manier en geeft mij een slecht gevoel. Tip: wees gewoon eerlijk! (zie ook eerdere reviews) grt, PS deze mail zal ik als review plaatsen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer/mevrouw, Wij sluiten ons volledig aan bij uw tip. Het is ons streven om een eerlijke en transparante manier van handelen te hanteren en vinden het spijtig dat u dit anders heeft ervaren. Onze excuses. Indien u nog verdere vragen heeft wil ik u verzoeken contact op te nemen met: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Oplichterij!

Door West Bespaar Coach 's avonds gebeld (goed tijdstip, mensen hebben net gegeten en relaxen op de bank) met de vraag samen te kijken of mijn energiecontract goedkoper kan. Uiteraard kan dat. Nadat WBC mijn meterstanden had opgevraagd, werd mij een voorstel gedaan met een besparing van ruim 600 euro op jaarbasis. Ik moest op mijn telefoon een sms-berichtje bekijken met het aanbod en dit aanbod accepteren m.b.v. de telefoon. In het aanbod staat aangegeven wat mijn maandelijkse termijn zou zijn en inderdaad een besparing van bijna 60 euro per maand. In het klein geschreven het jaarlijkse verbruik waarop het aanbod is gebaseerd. Dit verbruik was echter ongeveer de helft van mijn daadwerkelijke verbruik. Na dit aan dhr. Michael van Waalen te hebben gezegd, gaf deze aan dat het aanbod gebaseerd was op "gemiddeld verbruik van een vergelijkbare woning". Na aanpassing van het gebruik (opgeteld nog steeds niet mijn daadwerkelijk verbruik), bleek het voordeel te zijn gekrompen naar 180 euro op jaarbasis. Ik gaf aan mijn huidig termijnbedrag bij Nuon op te vragen, waarop ik toch zeer dringend werd aangeraden het aanbod te accepteren aangezien er toch een annuleringstermijn van 14 dagen is. Ik heb dat NIET gedaan en terecht. Na herberekening van mijn daadwerkelijk verbruik (en ja hoor, ik kan rekenen) blijkt dat het WBC-aanbod mij ongeveer 65 euro naheffing op je jaarafrekening zal opleveren. Mijn huidig contract bij Nuon is goedkoper dan het "aantrekkelijke" aanbod van WBC. Niet de meest frisse wijze van handelen van WBC.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste heer Rob, Onze excuses hiervoor. Dat is niet de handelswijze waar wij achter staan. Jammer dat wij geen betere besparing voor u konden regelen. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Waardeloos!

Ondanks meerdere verzoeken blijven ze bellen. Blokkeren helpt ook niet, ze bellen gewoon anoniem! Zeer asociaal!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer van Renselaar, Nogmaals onze excuses hiervoor. Inmiddels heb ik per mail uw klacht afgehandeld en zult u niet meer door ons gecontacteerd worden. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Zeer slecht

Met mooie verhaaltjes wat afsluiten. Dan kijk je het later zelf na, dan blijkt het toch niet best te zijn. Dan bel om het te annuleren, 2 medewerkers gesproken die aangeven dat je bestelling geannuleerd is. 1 week later (na de bedenktijd) bel je Essent vanwege aanhoudende berichten, is er niets geannuleerd. Zit ik met de problemen. Bedankt hoor. Voor anderen, nooit aan beginnen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste heer van Haldere, Onze excuses hiervoor. Hopelijk is het inmiddels opgelost. Indien u nog vragen heeft verzoek ik u te mailen naar info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Netjes maar duur

Gebeld door een aardige jongeman, deze heeft een aantal keer moeten terugbellen maar al met al een duidelijk aanbod gehad. Helaas is deze wel heel erg hoog, dus als je zelf even goed vergelijkt ben je al snel 15 a 20 euro goedkoper uit per maand. Dat vind ik nogal een verschil, Ondanks dat het collectief inkopen is en dat zeker goedkoper is dan anders. Dus trap hier niet zomaar in ze komen met wel erg hoge maandbedragen.

Slechte ervaring

Belt meerdere malen vlak achter elkaar. Ook op hun site staat dat NUON hun partner is maar dit is ook niet zo. Nuon is geen partner van dit bedrijf. Dus er zal klacht ingediend worden bij de juiste instanties om dit te straffen.

zeer slecht

Heeel erg slecht geen goeie voorlichting zat bij de verkeerde energie bedrijf .en de andere meneer die er zo wel verstand van had ,moest ik uitlaten praten ander ging hij met het gesprek stoppen zeer aanwezig dus niet klant vriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer/mevrouw, Wij zouden graag ons excuus willen maken gezien u aangeeft niet klantvriendelijk behandeld te zijn. Dit is niet de werkwijze waar wij achter staan en zullen intern stappen ondernemen om de klantvriendelijkheid onder de klantenadviseurs te vergroten. Indien u verdere vragen heeft wil ik u verzoeken om contact op te nemen via: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Stalkers

Super irritant! Ooit een keer een gesprekje gehad met iemand van deze dienst, en sinds dien blijven ze mij stalken met telefoontjes, meerdere keren aangegeven dat ik geen interesse meer heb, maar dan bellen ze met een ander nummer gewoon opnieuw!! LAAT MIJ MET RUST!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste mevrouw Rachel, Onze excuses voor de overlast die u hierdoor ervaart. Graag zou ik u willen verzoeken om een email te sturen naar gegevens@westbespaarcoach.nl waarin u het telefoonnummer vermeld waarop u door ons gebeld wordt. Wij zullen er dan zorg voor dragen dat uw gegevens uit het systeem worden verwijderd en uw nummer geblokkeerd zodat wij u niet meer in de toekomst kunnen contacteren, We willen graag uw probleem voor u oplossen! In afwachting van uw reactie, verblijven wij, Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Fijne gesprek met Metthiew Sanders gehad. Erg vriendelijke man, alles is tot op heden goed geregeld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ze komen met een smoes binnen, dat ze bellen namens je huidige My om een goedkoper aanbod te doen. Raar want uiteindelijk smeren ze je een concurent aan. Dus pas op, oneerlijke benadering
  • Overstapproces N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Geachte heer/mevrouw Bakker, West Bespaar Coach is een onafhankelijk adviesbureau welke niet vanuit 1 specifieke energiemaatschappij belt maar uit eigen naam. Wij werken samen met verschillende energieleveranciers en kunnen onze klanten daarom verschillende leveranciers aanbieden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog verdere vragen heeft wil ik u verzoeken om contact op te nemen via: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Goed geholpen door Alex!

Erg goed geholpen
  • Betrouwbaarheid

Ben goed geholpen door alex!
  • Betrouwbaarheid

Voorgaande keer met de overgang naar essent ook pretig gegaan. Matthieu Sanders is oke

Ben geholpen door Alex . topie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik word langzaamaan gek van de telefoontjes van jullie. Ik heb meerdere keren aangegeven niet meer gebeld te willen worden maar nee hoor jullie blijven bellen. Stop er ajb mee.
  • Betrouwbaarheid

Beste mevrouw van Holst, Wij willen graag onze excuses aanbieden voor de hinder die u ervaart en zouden uw probleem graag voor u oplossen. Hiervoor wil ik u verzoeken om een mail te sturen naar: gegevens@westbespaarcoach.nl en in deze mail het telefoonnummer te vermelden waarop u door ons gecontacteerd wordt. Wij zullen dan uw gegevens verwijderen en uw telefoonnummer blokkeren zodat wij u kunnen verzekeren dat u niet meer door ons gebeld wordt. In afwachting van uw reactie, verblijven wij, Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Raar dat je geen goeie aanbiedingen kunt doen zonder bankrekening nummer
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Ronald, Om een aanbod te kunnen doen hebben wij inderdaad een bankrekeningnummer nodig. Wanneer wij zo'n aanbod opstellen en doorsturen zit u nergens aan vast, dit is geheel vrijblijvend. Onderin de email, waarin het voorstel wordt opgestuurd, kan er op een bevestiging-link geklikt worden. U wordt dan verwezen naar een nieuwe webpagina en als u akkoord bent met het voorstel kunt u hier uw akkoord geven. Vanaf dit punt gaat het contract in en heeft u 14 kalenderdagen om dit indien gewenst te annuleren. Indien u niet akkoord gaat met het aanbod kunt u aan ons kenbaar maken dat uw gegevens verwijderd moeten worden. Wij verwijderen dan binnen 15 werkdagen al uw gegevens uit het systeem. Ik hoop dat ik u met deze reactie wat helderheid heb geboden. Indien u overige vragen heeft wil ik u verzoeken om een mail te sturen naar: info@westbespaarcoach.nl Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Aantal jaren lid, alles verloopt altijd netjes. Tot nu toe geen klachten.
  • Betrouwbaarheid

Ard Freke heeft alles duidelijk uitgelegd. en was zeer vriendelijk.
  • Betrouwbaarheid

Altijd netjes en vriendelijk geholpen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeeeeeer slechte firma geen zaken met doen!!!

Over West Bespaar Coach

Filter op Taal