Waardeloos bedrijf en schijt aan het bel me niet register

Ik ben al zeker 12 keer gebeld door dit bedrijf en iedere keer vraag ik ze om mij niet meer te bellen. Sta in het bel me niet register maar daar hebben ze gewoon schijt aan. Ik krijg als excuus dat er meerdere filialen zijn. Stop met ongevraagd bellen.

Goed en duidelijk geholpen

Werd echt goed geholpen. Alles verliep soepel. Nu een jaar klant en tot nu aan toe zonder problemen. Netjes geld terug gekregen op mijn jaarrekening. Geholpen tot die tijd door een oudere dame.

Bedriegelijk

Ik sprak ruim een uur met ene verkoper ( maar zal wel als bespaarcoach te boek staan) Bertan, die mij zowel een beter aanbod deed voor energie, ook al was die marginaal, als een veel beter aanbod deed voor TV/telefoon/web. Hij besteedde er wel 70 minuten aan. ik meldde hem dat ik vanaf mijn vakantieadres een bevestiging dan wel annulering zou sturen. Dit was helemaal akkoord, volgens deze Bertan. Tot mijn grote schrik constateerde ik vanaf dat vakantieadres dat ik al overgestapt was naar een nieuwe energie-aanbieder, zónder dat ik daar een bevestiging over gegeven had. Ik ga dit dus annuleren bij Energie Direct. Het daadwerkelijk goede aanbod met betrekking tot TV/telefoon/web, daar ga ik ook niet op in, aangezien ik deze Bertan en West Bespaar Coach absoluut niet vertrouw.

Geachte heer/mevrouw C.M., Wij hebben vandaag, 21 augustus, tweemaal getracht om contact met u te leggen. Dit is helaas niet gelukt. We willen u graag verzoeken om contact op te nemen met de klantenservice (+31 (0)854013959). Uw wettelijke bedenktijd voor het nieuwe contract loopt tot en met vrijdag 23-08-2019. Als u voor deze tijd contact opneemt met de klantenservice kunnen wij uw contract voor u annuleren. In afwachting van uw reactie, verblijven wij, Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Afspraak niet optijd afgezegd.

Werkzaamheden gingen niet door op geplande datum en tijd.

Geachte heer/mevrouw, onze excuses dat uw geplande afspraak niet door is gegaan en u hier niet over geïnformeerd bent. Indien u verdere vragen heeft kunt u deze mailen naar: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Informatie die is gegeven klopte niet.

Hetgeen wat aan de telefoon werd vertelt klopt niet. Het contract bij energiedirect hebben we dus ook weer opgezegd.

Geachte heer/mevrouw, Wij vinden het spijtig om te horen dat wij u niet hebben kunnen helpen. Indien u verdere vragen heeft kunt u deze mailen naar: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Voldoende duidelijk

UItleg van medewerker was duidelijk.

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw positieve recensie. Indien u nog vragen heeft kunt u deze mailen naar: info@westbespaarcoach.nl. Bedankt. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Beste L., Hartelijk dank voor uw review, mocht u nog vragen hebben aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, West Bespaar Coach

Zeer slecht

Zeer SLECHT, ik werd wel 3 keer gebeld omdat telkens het aangeboden contract niet aangepast kon worden. Ik werd hiervan puur zat. Mij werd ook beloofd dat ik een cash reward van 100 euro zou krijgen, dat ook niet doorging. Ik begrijp hier niks van. Mijn leverancier is Nuon en nu krijg ik een brief van Green Choice dat zij de stroom gaan aanleveren. Ik ben helemaal in de war.

Geachte heer/mevrouw, Graag zouden wij u willen verzoeken contact op te nemen met de klantenservice (+31 (0)854013959). Wij kunnen u dan opheldering bieden over uw contract/leverancier(s). In afwachting van uw reactie, verblijven wij, Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Zeer klant vriendelijk

Duidelijke uitleg

Beste E, Hartelijk dank voor uw review en wij zijn verheugd dat wij u een duidelijke uitleg hebben mogen geven, mocht u nog vragen hebben aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, West Bespaar Coach

Leugenaars

Gebeld om over te stappen naar Delta. Aan de telefoon werd gezegd 14 dagen bedenktijd. Na 1 week krijg ik ineens een mail dat mn 'aanvraag' (The fuck?) is goedgekeurd. Misselijk kutvolk zijn jullie.

Was via de telefoon prima

Verder dan tel contact is er nog niet, omdat er nog niets geleverd word.

Goed gesprek met volledige uitleg over gebruik energie.

Prettig gesprek met volledige info gehad.

Beste P., Hartelijk dank voor uw review, wij vinden het fijn om te horen dat wij u volledig hebben kunnen informeren. Mocht u nog vragen hebben aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, West Bespaar Coach

Fantastisch

Degene ( Wessel ) is een echte topper. Wees zuinig op dit soort mensen en stimuleer en activeer ze waar nodig

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review! Leuk om te horen dat je tevreden bent met onze service en medewerker. Mocht je nog verdere vragen hebben kun je deze mail naar: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

De adviseur was zeer vasthoudend

Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik niet op het aanbod in wilde gaan en hij bleef maar door gaan

Beste mevrouw Kamp, Bedankt voor uw review. We bieden onze excuses aan dat u het gesprek als vervelend heeft ervaren. Mocht je nog verdere vragen hebben kun je deze mail naar: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Uitstekende ter zake doende dienstvelening

Zonder omhaal van woorden werd ik geholpen op een uiterst aimabele wijze waardoor snel mijn vertrouwen gewonnen werd tot deze regeling over te gaan teneinde lucratiever mijn energie te beheren!

Geachte heer/mevrouw, Leuk om te horen! We hopen u in de toekomst nog vaak te mogen helpen met het besparen op de vaste lasten! Mocht u nog verdere vragen hebben kunt u deze mail naar: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

een zeer goede medewerker

vlot, eerlijk, adviesrijk, een zeer prettig persoon

Goede service!

Fijne service zoals altijd!

Bedankt voor uw positieve review! Mocht u nog verdere vragen hebben kunt u deze mail naar: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Super vriendelijk goede uitleg behulpzaam.

Erg vriendelijk en behulpzaam Goede uitleg

Toezeggingen van besparingen waren onvolledig. Je zat voor vijf jaar vast aan het contract ...etc.

Je zat voor vijf jaar vast aan het contract ...etc. Ik kreeg geen offerte maar was klant, maar ik kon me afmelden....... Zo werk je niet dacht ik. essent had dezelfde aanpak. Zal voortaan alleen vragen om schriftelijke offertes en nooit meer op tel. werven reageren

Geachte heer N., Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen over de review die u heeft geschreven en gaan kijken hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren op de punten die u aan heeft gegeven. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Vriendelijk maar ook opdringerig

Beetje opdringerig

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. We bieden onze excuses aan dat u de adviseur als opdringerig heeft ervaren. Mocht je nog verdere vragen hebben kun je deze mail naar: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Stugge volhouder

Al enkele maanden worden wij met regelmaat(1* per week) lastig gevallen door deze firma. Bij eerste paar keer nog vriendelijk gebleven en verzocht om mij uit hun bestand te verwijderen omdat ik nooit meer door hun gebeld wil worden. Momenteel is het zodat dat zodra ze bellen ik al gelijk begin met een agresieve toon en de vraag waarom ik nog ingeschreven sta in hun systeem. Ze blijven beweren dat het de eerste keer is dat ze mij bellen.. nou mijn telefoonlijst zeg wel wat anders. Komen al binnen op nummer weergave met fraude. Bel me niet register.. heb ik me jaren geleden al eens voor ingeschreven.. schijnbaar zijn ze de enige die zich daar niet aan storen aangezien het de enige firma is die mij blijft lastig vallen. Andere instanties hoor ik niets van.

Geachte heer/mevrouw, Onze excuses voor de overlast. Graag zouden wij u willen verzoeken om een mail te sturen naar: gegevens@westbespaarcoach.nl met hierin het telefoonnummer waarop u door ons gebeld wordt. We zullen er dan zorg voor dragen dat uw gegevens uit het systeem verwijderd worden conform het recht van vergetelheid (AVG artikel 17). Nogmaals onze excuses. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Irritant

Blijven maar bellen ookal heb je al verschillende malen door gegeven dat ik niet meer gebeld wil worden maar blijven nog steeds bellen.

Geachte mevrouw, Onze excuses voor de overlast. Graag zouden wij u willen verzoeken om een mail te sturen naar: gegevens@westbespaarcoach.nl met hierin het telefoonnummer waarop u door ons gebeld wordt. We zullen er dan zorg voor dragen dat uw gegevens uit het systeem verwijderd worden conform het recht van vergetelheid (AVG artikel 17). Nogmaals onze excuses. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Oplichting

Een van de bedrijfstakken is WBC West Bespaar Coach. Zij bellen, en doen zich voor als jouw huidige energie bedrijf. Gaande weg blijkt dus dat ze helemaal niet van uw energie bedrijf zijn maar slechts een "makelaar" Geef je aan dat je alles op de mail wilt hebben om rustig na te lezen. Blijkt dat je in een keer klant bent geworden bij bijvoorbeeld #essent. Geen vertrouwen in deze partij dat je ongevraagd klant maakt bij een nieuwe energiebedrijf. Zie ook #trustpilot van ontevreden klanten. PS op hun website wel een link naar klanten vertellen een een plaatje van ruim een 8+ kijk je hier dan is het cijfer stuk lager ook hier weer mooier doen dat het eigelijk is.

Geachte heer Freek, Het is niet onze werkwijze om op deze manier met klanten om te gaan. Normaliter krijgt u een aanbod toegestuurd waarbij u zelf op een link moet klikken. U wordt dan doorverwezen naar een website waar u zelf het aanbod kunt bevestigen en dus een nieuw contract aangaat. We zouden graag naar uw situatie willen kijken om te achterhalen wat er mis is gegaan. Hiervoor wil ik u verzoeken een mail te sturen naar info@westbespaarcoach.nl en hierin uw postcode+huisnummer te vermelden. U mag natuurlijk ook altijd telefonisch contact opnemen met onze klantenservice zodat zij het samen met u kunnen bekijken. Dit kan door te bellen naar: +31 (085)4013959. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Oplichterij!

Vandaag gebeld door West Bespaar Coach dat mijn energieleverancier een stuk goedkoper zou kunnen en ik beter kon overstappen naar Inova i.p.v. Essent. Volgens de medewerkers van West Bespaar Coach zouden er een belastingheffing zijn geweest wat Essent niet per maand zou verrekenen waardoor ik eind van het jaar veel bij zou moeten betalen... Vervolgens heb ik contact opgenomen met Essent en bleek dit helemaal niet te kloppen! De medewerker van West Bespaar Coach gaf toen aan dat Essent naar hun eigen portemonnee zou praten... Vreemde opmerking vind ik dat. Ik zou zeggen neem eerst contact op met je eigen energieleverancier en trap er niet in.

Geachte mevrouw Inge, Wij willen u graag onze excuses aanbieden gezien wij niet achter de handelswijze staan van de klantenadviseur die u heeft gesproken. Wij streven ernaar om klanten zo eerlijk en transparant mogelijk te helpen. Indien u verdere vragen heeft wil ik u verzoeken een mail te sturen naar: info@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Stalkers!!!!! eigenlijk 0 sterren

Ondanks meerdere verzoeken blijven ze bellen. Blokkeren helpt niet. Ze bellen anoniem dus steeds krijg ik ze wéér aan de lijn. Ik word er echt ziek van, van die gasten. Ik heb Essent gebeld en die zeggen er niets mee te maken te hebben terwijl het bedrijf zelf met een of ander vaag verhaal komt dat ze een melding krijgen uit een "nationaal register" over mijn contract. Dat blijkt dus de grootste onzin. Sinds de nieuwe privacywet er is, is het heel beperkt in te zien dat register. Alléén als iemand bijvoorbeeld naar een verzorgingstehuis gaat en familie niet weet waar ze het energiecontract op moeten zeggen, dan kan gekeken worden waar iemand klant is. Verder is géén info te zien over contractsduur en/of tarieven. Let dus goed op! Als je gebeld wordt, geeft geen informatie over je contract(sduur). Anders wordt er geagendeerd en wordt je er later wederom over gebeld door deze oplichters. Geef ook vooral géén geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je banknummer. Met die info kunnen ze namelijk wél alle info inzien in het register!!! Wees gewaarschuwd.

Geachte mevrouw de Jong, Onze excuses voor de hinder die u ervaart. Wij hebben u zojuist per mail op de hoogte gesteld van de afhandeling van uw klacht. Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd. Indien u nog vragen heeft wil ik u verzoeken te mailen naar: gegevens@westbespaarcoach.nl. Met vriendelijke groet, Team West Bespaar Coach

Over West Bespaar Coach

West Bespaar Coach helpt consumenten en bedrijven met besparen op hun maandelijkse vaste lasten.