Erg goed gedaan door deze vakman met veel ervaring

Paar kleine deukjes laten repareren. Snel en vakkundig gedaan! absoluut een aanrader.

Aanrader!

Ontzettend aardige man en zeer vakkundig.

Snel reactie, perfect opgelost en niet te duur.

• Professionaliteit

Ik ben erg snel geholpen, erg vakkundig en onzichtbaar is de schade hersteld en de kosten waren zeer bescheiden. Een dokter met liefde voor zijn vak en zijn 'patiënten'!

Snel vakkundig en professioneel

• Professionaliteit

Auto ziet er na de hagelschade weer top uit!

• Professionaliteit

uitstekend resultaat snel en goedkoop

• Professionaliteit

Patrick heeft namens mijn bedrijf Bannink Smart Repair een training Uitdeuken Zonder Spuiten gegeven: wat een vakmanschap, passie en enthousiasme! Hij heeft de cursisten geweldig gemotiveerd en hen de juiste technieken op een professionele wijze bijgebracht. Ik raad Patrick aan iedereen aan!

• Professionaliteit

De deukjes in mijn "youngtimer" zijn er vakkundig uitgehaald. Als het uitdeuken niet via de binnen zijde lukt, dan wordt het via de buitenzijde gedaan met een andere techniek. Resultaat is prima en ik ben weer blij met mijn auto.

• Professionaliteit

Zonder overdrijven de 10 meer dan waard. Reageeert altijd op mail , app of telefoontje. Komt afspraken altijd na. Maar belangrijkste is zijn duidelijk en eerlijk advies en natuurlijk goede reparaties. En dat voor een nette eerlijke prijs. Heb regelmatig van zijn diensten gebruik gemaakt en beveel hem zeker aan.

• Professionaliteit

Een echte aanrader, Patrick bij deze nogmaals dank voor de zeer goede service en aandacht voor mijn oldtimer. TOP.....

• Professionaliteit

Prima vakman uitdeuken zonder spuiten. Prettig en snel contact. Deuk was hevig, maar goed gelukt. Niks meer van te zien. Klaar volgens afspraak. Absoluut aanrader.

• Professionaliteit

Binnen 10 minuten een mail terug voor een afspraak op de door mij gevraagde tijd en dag. Snelle service en goed resultaat zoals verwacht. Deukje erin door een onverlaat, deukje eruit door een Vakman!

• Professionaliteit

Ongelooflijk wat er allemaal mogelijk is. Zeer professioneel en prachtige resultaten. Als je een deuk hebt zonder lakschade is dit het adres voor uw reparatie. Top.

• Professionaliteit

Patrick is zéér vakkundig, zeker niet duur en helder in de afspraken. Je merkt gewoon dat hij een vakman is, met veel ervaring. Ik heb meerdere parkeerdeukjes uit mijn lease auto laten verwijderen. Dit voor een fractie van de kosten die de leasemaatschappij zou aanrekenen. In deze sector lopen genoeg knoeiers rond zoals ik zelf helaas heb mogen ervaren. Patrick heeft de fouten van een amateur goed op kunnen lossen, zonder dat er spuitwerk aan te pas moest komen. Zeer tevreden klant

• Professionaliteit

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Patrick is een vakman die weet waar hij mee bezig. Dat zie je dan ook als je je auto terug krijgt in perfecte staat. Ik raad dit bedrijf zeker aan als je een goede Deukenarts zoekt.

• Professionaliteit

Perfekt werk afgeleverd en op tijd klaar. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

• Professionaliteit

Patrick van de deukenarts is een kundige vakman en geeft een eerlijk advies

• Professionaliteit

Top alles naar wens, zeer tevreden .

• Professionaliteit

goeie service en kwaliteit. een echte aanrader!!!

Over De Deukenarts

De Deukenarts is een autoschadebedrijf met als specialisme het Uitdeuken zonder Spuiten/Lakschade, ook wel Paintless Dent Repair genoemd. Een Hagelschade, Parkeer deuk of overige deuken van klein tot extreem wordt uitgedeukt zonder te hoeven plamuren en overspuiten. Ook voor het professioneel High-End polijsten, verzegelen van het lakwerk dmv een keramische coating of sealing en het bijwerken van krassen / steenslag is een specialisme van De Deukenarts. Deze diensten worden zowel op Lokatie voor bedrijven als in de eigen werkplaats voor Particulieren aangeboden. Het specialisme UZS is met meer dan 20 jaar ervaring, door vele opdrachten in binnen- en buitenland, zeer professioneel te noemen