Bijzonder Mooi! Indrukwekkend! Grafmonument

Geachte meneer/mevrouw van Ewijk, We zijn erg onder de indruk, hoe mooi het Grafmonument van mijn moeder is geworden. Het is zelfs mooier dan wat wij in dachten hadden. Perfect tot in de kleinste detail; vervaardiging, belettering, plaatsing en afwerking! Namens mijn familie, wil ik u en uw medewerkers, van harte dankzeggen, voor de betrokkenheid, creativiteit, en professionele afwikkeling. Mijn moeder zal voltrots, met Hemelse blijdschap, neder naar ons kijken, wat wij voor haar hebben gerealiseerd. Nogmaals, Van Harte Bedankt!! Met vriendelijke groet, Ricardo Aziz

Behulpzaam en zeer professioneel.

Uitgebreid de tijd genomen om ons de mogelijkheden voor een graf met een natuurlijke uitstraling te laten zien.

Onze ervaring is dat we super tevreden zijn over de resultaat en geweldige service. Bedankt voor alles en keep safe !!

Veel keus uit stenen op een mooie groene plek en fijne begeleiding

Ik zag er vooraf erg tegenop, maar het was op een bepaalde manier troostend en helpend bij het rouwproces. Dat komt niet alleen door de mooie plek maar ook door de aandachtige begeleiding. Echt een aanrader!

Gastvrij ontvangst in een showroom met veel mogelijkheden voor een grafmonument naar wens.

Gastvrij ontvangst in de showroom en een prettig open gesprek waarin onze persoonlijke wensen goed werden besproken. Er was van alles mogelijk in vele prijsklasse. Goed advies en afspraak is afspraak. In het hele proces wordt je optimaal ontzorgt door de deskundige medewerkers.

perfekte service

ben heel te vreden over de service. het zeer prettige bezoek hier aan huis om monument uit te kiezen. tevens zeer te vrden over plaatsing van monument, zo netjes gedaan. ik zal u altijd aanraden om met u zaken te doen. groet , Beatrijs

Snel, effectief en efficiënt contact. Zeer menselijk, meedenkend en behulpzaam bij alles!

Hele prettige ervaring. De reden waarom je naar hen toe “moet” gaan is niet goed; definitief afscheid nemen van een dierbare doet pijn. Maar hoe deze mensen je begeleiden is precies goed. Snelle reactie op berichten, vragen worden prima beantwoord. Belofte wordt nagekomen! En dan qua prijs ... ook dat is een aanrader!

erg vriendelijk en goede service

Erg goed geholpen, vriendelijke mensen

Vakkundig advies

Betrouwbaar. Vakkundig. Reageren snel.

Zorgvuldig en prettig geholpen!

Er wordt goed naar de wensen geluisterd en de plaatsing is mooi en goed uitgevoerd. Mijn vader is zeer tevreden!

Professioneel, warm, betrouwbaar, menselijk

Tijdens het hoogtepunt van de Corona crisis moest ik, alleen en zonder mijn broers vanwege de maatregelen, een Grafmonument uitzoeken voor onze moeder. Dankzij de vriendelijke ontvangst, het begrip, de vriendelijke en toch professionele houding heb ik dit geen moment als vervelend ervaren. Ik kon meerdere malen telefonisch overleggen en kon altijd met mijn vragen terecht. Het monument is keurig geplaatst en we zijn continu goed geïnformeerd.

uitstekend

Hele goede dienstverlening en hoge kwaliteit materialen

Vanaf het eerste bezoek tot en met plaatsing van steen, prima service verleend.

Na het overlijden van mijn oudste zus werd ik overstelpt met folders van Grafsteenbedrijven. Op een of andere manier irriteerde me dat enorm, Kennelijk worden de rouwadvertenties uitgeplozen en het contactadres bestookt met reclame. Via een kennis was ik geattendeerd op dit bedrijf, Eerst heb ik me georiënteerd op de website en later met mijn zus een afspraak gemaakt in Scherpenzeel. We werden goed geadviseerd en kregen ter plekke een 3d afbeelding te zien van onze keuze. De prijs is direct bekend en er wordt duidelijk gecommuniceerd over hoe lang het ongeveer duurt voordat de steen geplaatst wordt. Vlak voor plaatsing wordt er bericht gestuurd en op de dag zelf wordt na de plaatsing gebeld en gemaild.

Goed contact, snelle reactie bij vragen en prima geregeld allemaal

Het contact was goed. Goed meedenken qua keuze. Ook bij latere vragen snel antwoord. Alles prima afgewikkeld.

Goed geholpen.

Toen wij bij u waren werden we vriendelijk benaderd. Verder is alles super goed opgeleverd. Het ziet er mooi uit en we zijn goed tevreden. Verder bedanken we u nog voor de goede levering.

Rond uit goed

In deze moeilijke periode ben ik zeer goed geholpen. De grafsteen ziet er prachtig uit. Bedankt.

Perfect geholpen en prachtig resultaat

Mijn zoons monument is precies zo geworden als uitgewerkt op computer en erg prachtig resultaat nogmaals erg bedankt :)) :))

Vriendelijk meedenkend bedrijf.

vriendelijk meedenkend bedrijf.

Snelle communicatie en perfecte service

Grafsteen zag er mooi uit en goed geplaatst. Snelle en zorgvuldige afhandeling tegen betaalbare prijzen

Goede voorlichting, mee denken, betrouwbaar

Frans, Helma, en Hanneke, Bedankt voor de adviezen, het meedenken in onze omstandigheden, de uitvoering en het plaatsen van de grafsteen.

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden , met de behandeling en het plaatsen van de grafsteen.

Plezierig contact, heldere informatie en afspraken worden nagekomen.

Plezierig contact, heldere informatie en afspraken worden nagekomen.

Helemaal goed

Zelf de plantjes die we apart gezet hadden waren geplaatst door jullie en echt heel mooi geworden nogmaals top gedaan

Respectvol en goed afgehandeld.

Ondanjks de coronacrisis en het daardoor wat langer duurde was het helemaal volgens verwachting.Ben er blij mee met het uitgekozen monument en het was volg zorg geplaatst.Keurig.

Ewijk heeft ons zeer goed en respectvol geholpen en een mooi grafmonument geplaatst. Een goed

Er was goed contact en de informatie was prima. Door de corona tijd duurde de levering wat langer dan voorzien.

Vanadiumweg 11 A

3812 PX Amersfoort