Dankbaar

Voor de professionele ondersteuning, de korte lijnen, het luisterende oor, het advies & de perfecte afwerking van het grafmonument van onze lieve moeder door Ewijkgrafstenen. Frans, Helma & Hanneke, ook namens mijn vader en de andere familie: dank voor alles.

Beste René, meneer en familie Veenendaal, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een recensie te plaatsen. Heel fijn te horen dat u tevreden bent; dat de grafsteen voldoet aan de verwachting die u had. Fijn, dat het gelukt is, de grafsteen te kunnen plaatsen vóór het herdenkingsmoment met familie. Met vriendelijke groet,

Keurig en volgens afspraak

Het eerste telefoongesprek was al prettig. Er werd ons meteen gevraagd waar de voorkeur naar uit ging, zodat we op de juiste locatie konden afspreken. Op locatie werd er door mijn moeder getwijfeld tussen 2 stenen/keien. Eerst naar binnen voor een kopje koffie/thee en met alvast een foto van beide gedenkstenen hoe het eindresultaat eruit zou zien. Doordat er nog enige twijfel was, werden de stenen/keien naast elkaar geplaatst en toen was de keuze meteen duidelijk. Na alle administratieve zaken, was het wachten op het plaatje (in ons geval). Tussendoor kregen we nog een keer de kans om onze keuze te bekijken, iets waar behoefte aan was. Helemaal top. Ook netjes gebeld wanneer de gedenksteen geplaatst werd en per toeval spraken we degene die het kwam plaatsen, zeer correcte medewerker! Super service en wat prachtig werk is er afgeleverd!! Onze complimenten! Helaas hebben wij slechte ervaring elders, maar dit is het andere uiterste. Dank jullie wel voor deze prettige ervaring en nogmaals onze complimenten!!

Beste familie Heiwegen, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een uitgebreide recensie te plaatsen. Heel fijn te horen dat u tevreden bent, zowel over het ontworpen grafmonument als ook over de persoonlijke begeleiding en onze medewerker plaatsingsdienst. Dankbaar, dat we u een positieve ervaring hebben kunnen geven. Met vriendelijke groet,

Grafsteenmonument is helemaal volgens wens. alleen de levertijd duurde lang maar dat kwam meer door aanlevering vanuit het buitenland.

Beste meneer en familie Vlastuin, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een recensie te plaatsen. We zijn blij te vernemen, dat u tevreden bent. De levertijd is sinds een aantal maanden inderdaad vanwege de vertragingen in transport door Covid-19 langer dan gebruikelijk en helaas kunnen we daar geen invloed op uitoefenen. Wel doen we zoals gebruikelijk onze uiterste best om alle grafstenen vlot te plaatsen. Fijn, dat u na lang wachten als familie tevreden bent over het resultaat. Met vriendelijke groet,

Echt hele goede ervaring.

Offerte prima, daarna goed gesprek gehad, denken mee, daarna alles op mail. Duidelijke plaatjes en in echt ook zo.Ze houden je keurig op de hoogte wanneer levering. Het is ook keurig geplaatst.

Beste mevrouw De Leeuw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een recensie te plaatsen. Heel fijn te horen dat u tevreden bent; dat de grafsteen niet alleen in het ontwerp maar juist ook na plaatsing voldoet aan de verwachting die u had. Met vriendelijke groet

Fijn bedrijf wat echt de tijd voor de klant neemt en mee denkt van begin tot realisatie.

Echt een klantvriendelijk bedrijf wat alle tijd neemt om je wens te realiseren hier is de klant nog Echt koning . Ze denken ook mee en met hun mooie computer programma kan je ook echt zien hoe het er uit komt te zien. Kortom Echt een dikke aanrader.

Beste familie, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een recensie te plaatsen. Heel fijn te horen dat u tevreden bent.

Goede service en dienstverlening

Vanaf de afspraak voor de bestelling en tot en met de uitleg van de nazorg na plaatsing zeer goed en kundig geholpen. vriendelijke mensen en duidelijk qua afspraken.

Goed advies en kundige mensen.

Kundige mensen die met je meedenken bij het uitzoeken van een grafsteen. Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat.

Mooi graf tegen een nette prijs

Vóór de bestelling nemen ze uitgebreid de tijd voor je zonder opdringerig te zijn. Het grafmonument is vervolgens keurig geplaatst en ze houden je netjes op de hoogte. Ook het graf dat ze 5 jaar geleden plaatsten ziet er nog steeds goed uit.

qualitatief heel goed, zeer vriendelijke service.

wij zijn zeer tevreden over de door de firma van Ewijk uitgevoerde opdracht. het onderlinge contact is op een aardige manier gevoerd, wij zijn goed van het e & a op de hoogte gehouden. Zijn zeer tevreden over het eind resultaat. Ook de plaatsing op de begraafplaats is vakkundig uitgevoerd.

Goed werk gedaan

Goed advies, persoonlijke benadering.

Via vrienden had ik 2 zwerfkeien uit Drenthe laten komen om er een grafmonument van te laten maken. Van Ewijk dacht met mij mee over de compositie, de tekst en de belettering. Ook moest en een constructie worden bedacht en gemaakt om de stenen rechtop te zetten. Het was een hele klus alleen al omdat de stenen heel erg zwaar waren. Er is een prachtig monument geplaatst op het graf van mijn man! Ik was blij verrast met het resultaat!

Beste mevrouw Van Krimpen, Hartelijk dank voor uw recensie. Heel fijn dat u blij bent met het resultaat!

Efficiënt, persoonlijk en meedenkend

Het ontwerp van het grafmoment op het kantoor in Scherpenzeel verliep goed. Onze wensen werden direct zichtbaar en omdat er meegedacht werd kwamen we uiteindelijk tot een prachtig ontwerp. Na onze goedkeuring is men aan de slag gegaan om het te verwezenlijken. Enkele maanden later kregen we bericht dat de steen geplaatst zou worden. Nu staat het er: heel mooi en precies zoals wij het ons wensten.

Meer dan tevreden

Toen ik informatie kwam vragen bij het kantoor werd ik meer dan vriendelijk ontvangen. Ik voelde mij op mijn gemak en ervaar de begrip voor mijn verdriet. Het grafmonument van mijn man werd ongeveer 16 weken later geplaatst. Precies zoals mijn wens was. Erg mooi. Ik was blij verrast dat de bloembolletjes die we bij mijn man hadden neergezet door hun netjes in het plantenvak waren gezet en niet zo maar aan de kant waren gezet. Gewoon met zoveel zorg. Dat deed me zo goed!

Betrokken en professioneel.

Op een betrokken en professionele manier geholpen. Meer dan genoeg mogelijkheden om een persoonlijke, passende keuze te kunnen maken. We zijn ook erg tevreden over het resultaat.

100%positief

Afspraken worden nagekomen. Er wordt meegedacht over de vragen die gesteld worden. Terugkoppeling is correct. Kortom ik ben meer dan tevreden!

Tevreden!

Prima service, geen negatieve punten kunnen bedenken. Ik beveel de firma Ewijk van harte aan.

Snelle levering en goede service

Ewijkgrafstenen heeft op een degelijke manier, ook in deze Coronatijd, op een snelle manier een grafsteen geleverd. Thuis op locatie een keuze kunnen maken, en daarna binnen drie maanden geleverd. Het ziet er allemaal prachtig uit en is helemaal naar onze wens.

Uitstekende service en perfecte uitvoering!

Van a tot z vakkundig uitgevoerd en snel opgeleverd.

aan te bevelen

Via de website kan een goede keus worden gemaakt. Afbeeldingen zijn duidelijk. Prijsstelling: duidelijkheid , geen verborgen kosten. Communicatie is goed. Kan deze firma bij anderen aanbevelen !

Veel keuze en rustig hierin geholpen

Er is veel aanbod om een keuze te maken. Door het gebruiken van foto techniek kregen we een goed beeld hoe het graf er uiteindelijk uit zou gaan zien. Er werd voldoende tijd voor uitgetrokken. De uiteindelijk plaatsing is heel zorgvuldig en netjes uitgevoerd. We zijn hier heel tevreden over.

we zijn goed en vriendelijk behandeld om een goede keus te maken

zelf de oude plantjes weer gepoot geweldig gedaan

Geweldig!!!!!

Het monument van mijn man ziet er heel mooi uit. Precies hoe ik het in gedachten had. Medewerkers van Ewijk, hartstikke lieve en geduldige mensen. Luisteren goed, denken met je mee en ze doen hun best om het zo goed mogelijk te doen voor de nabestaande. Hartstikke bedankt!!

Persoonlijk en vlot

Via Google kwam ik bij de website van Ewijkgrafstenen terecht. De website was overzichtelijk en had een flink aantal mooie voorbeelden van opgeleverde projecten. Na een telefoontje kon ik dezelfde dag terecht voor advies en een eerste offerte. De follow-up van Ewijkgrafstenen was vriendelijk en beslist niet pusherig. Na het ondertekenen van de offerte ben ik prima op de hoogte gehouden van de voortgang en na het plaatsen kreeg ik een foto van het resultaat. Het resultaat was ook precies zoals ik had verwacht.. Een prachtig grafmonument op de rustplaats van mijn overleden dierbare.

Prima begeleiding en ondersteuning

Prima begeleiding en ondersteuning. Tip in het kader van verwachtingspatroon: Er is een tijdspad afgegeven voor gereed zijn van de steen, dit werd wat later. Uiteraard geen probleem. Wellicht wel goed om dit met nabestaanden te communiceren, zodat zij daar ook rekening mee kunnen houden.

Bijzonder Mooi! Indrukwekkend! Grafmonument

Geachte meneer/mevrouw van Ewijk, We zijn erg onder de indruk, hoe mooi het Grafmonument van mijn moeder is geworden. Het is zelfs mooier dan wat wij in dachten hadden. Perfect tot in de kleinste detail; vervaardiging, belettering, plaatsing en afwerking! Namens mijn familie, wil ik u en uw medewerkers, van harte dankzeggen, voor de betrokkenheid, creativiteit, en professionele afwikkeling. Mijn moeder zal voltrots, met Hemelse blijdschap, neder naar ons kijken, wat wij voor haar hebben gerealiseerd. Nogmaals, Van Harte Bedankt!! Met vriendelijke groet, Ricardo Aziz

Vanadiumweg 11 3812 PX Amersfoort