Goed advies en begeleiding

We hebben samen met Ewijk grafstenen het ontwerp gemaakt en na het plaatsen vd gedenksteen, zijn wij meer als tevreden over het resultaat!

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

kan niet slechter

met tranen. in mijn ogen als alleen staande moeder dat haar enig kind Dr.Christine Buske zonder familie moest gaan begraven, ik vertelde dat aan Ewijkgrafstenen, hoe ik aan het lijden ben, ieder dag nog erger is, ik vertelde hem dat ik een graniet steen met naam en porceleine foto zal willen tot ik een keuze steen zal vinden, wel gaf ik geen tijd aan, het zal een jaar of 3 kunnen zijn, eerst vroeg deze man mij niet eens de maat van de steen, ook niet de maat van de foto, de steentjes dat erop geplakt waren zouden nooit afvallen, geen week waren de heeft al af, foto af na twee weken, steen lag niet dicht bij graniet steen, het was een afval steentje dat hij in de hoek staan had en heeft het mij fragile moeder weten brengen, na een maand was deze steentje al bruin en groen, voor deze afval betaalde ik meer dan 1.000 euros voor, een zonder respect man tot mij als moeder dat op dat moment niet goed kon nadenken van maat te vragen, deze man die geen gevoel bij had kon wel vragen van hoe de maat zal moeten zijn, ik zal Ewijk nooit kunnen aanraden voor iemand laat staan voor een alleenstaande, moeder, de foto is geen porcelein, deze heb ik van een ander bedrijf gehoord en laten verifieren, ik moest nog ieder keer huilen waneer ik er kom en zie hoe ik in de maling ook met het graf werd genomen, geen geen enkel schuimte heeft deze man.

Geachte mevrouw Buske, Zoals we in al het contact wat hierover is geweest hebben aangegeven, herkennen we de situatie niet in hoe u nu de gang van zaken weergeeft. We vinden het jammer dat u, nadat we vele uren met u gepraat hebben en u begeleid hebben, dit zo ervaart. Nogmaals, we zullen er altijd alles aan doen om onze klanten met alle respect en zorg te helpen. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Hele goede service

Nemen alle tijd en denken goed mee. Ben zeer tevreden met de grafsteen die ze hebben geplaatst op het graf van mijn vader.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Snelle en klant vriendelijke service.

We vonden het contact vriendelijk, persoonlijk en eerlijk. Over de steen zijn we zeer tevreden. Mooie steen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank! We vinden het fijn te vernemen dat u zeer tevreden bent met het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Vriendelijk en goed geholpen

Geachte mevrouw Vonhof, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Ik heb heel goede ervaringen met de fa. Ewijkgrafstenen.

Al bij het eerste overleg bleek me de deskundigheid en zorgvuldigheid van betrokkenen om een verantwoorde keuze te maken voor het grafmonument van mijn vrouw. Er was alle ruimte om gevoelens te delen en wensen inzake belettering en getuigenis aan te geven en om die gerealiseerd te krijgen. Naast de heldere en zakelijke informatie was de empathische benadering van mij en ons gezin en de geboden assistentie, ook in verder overleg, opmerkelijk en waardevol. Vanwege de corona pandemie is de plaatsing wat later gerealiseerd dan gepland, maar ook daarover werd ik op de hoogte gehouden. Na plaatsing is het grafmonument conform onze wensen en blijkt de keuze voor de fa. Ewijkgrafstenen een heel goede te zijn!

Beste ds. Koeman, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een mooie recensie te plaatsen. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. We hebben het contact met u als erg prettig ervaren. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Was top

Ik ben heel tevreden dankjewel

Geachte mevrouw Wijngart, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Van begin tot eind: perfect en een ontzettend fijne ervaring.

In september 2021 heb ik een aanvraag ingediend voor een grafsteen voor mijn zus. Ewijk grafstenen was de meest behulpzame en meest vriendelijke van alle ondernemers die ik heb gebeld. Een grafsteen/monument bestellen is geen leuk iets om te doen en des te belangrijker dat er vriendelijkheid en respect is. Ze waren vanaf het begin transparant en allerlei opties waren mogelijk. Niks was teveel en alles werd zorgvuldig besproken. Na 6 maanden wachten(waarvan wij op de hoogte waren)is het monument gisteren geplaatst. Het is nog mooier geworden dan wij in gedachten hadden. Wij( ik en mijn ouders) zijn Ewijk Grafstenen ontzettend dankbaar voor alles, vanaf begin tot eind. Het is heel dubbel en raar om dit te zeggen maar ik kan iedereen Ewijk Grafstenen aanraden! Mijn zus heeft nu eindelijk een complete rustplek en ik weet zeker dat als ze dit kon zien dat zij ontzettend blij zou zijn met het monument. En ook wij kunnen nu naar een mooie rustplaats gaan om 'bij mijn zus te zijn'.

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw uitgebreide recensie! We begrijpen dat het een emotioneel proces is, waarbij wij u graag willen begeleiden. We danken u voor de fijne contactmomenten die we hadden en zijn blij dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Goedemorgen

Beste, We vinden het prettig om met u zaken te doen. U hebt met ons altijd duidelijke afspraken gemaakt en nettjes te woord gestaan. Daar is in het bijzonder onze dank groot voor. We hopen dat het met u en uw bedrijf het best gaat. Met vriendelijke groetjes Fam. Stoman

Beste familie Stoman, Dank voor uw mooie recensie. We danken u voor het goede contact en wensen u ook het beste toe. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Prachtige steen

Superbedankt,wij zijn blij met de prachtige steen voor onze vader.Ook keurig geplaatst.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Uitzonderlijk!

Mijn ervaring met Ewijkgrafstenen is gemakkelijk samen te vatten als uitzonderlijk. Hoewel ik volledig achter het begrip uitzonderlijk sta, doet het het bedrijf onvoldoende recht. Door familieomstandigheden was de kwestie om de laatste rustplaats van onze overleden moeder te vereren met een geschikt monument een lange afstand zaak. Nadat ik een uitstekende referentie had ontvangen van een goede familievriend, nam ik contact op met Ewijkgrafstenen via e-mail vanuit mijn basis in de Verenigde Staten. Ewijkgrafstenen heeft me begeleid bij het selecteren van een geschikt monument, het verkrijgen van de nodige vergunningen, het communiceren met de begraafplaats namens onze familie, evenals het bestel- en uiteindelijke installatieproces op wat ik alleen maar kan beschrijven als een buitengewoon hoffelijke, geduldige en betrouwbare manier. Ewijkgraafstenen maakte het proces gemakkelijk, respectvol en efficiënt. Ewijkgrafstenen maakte van wat soms als een wat (emotioneel) moeilijk proces kan worden beschouwd, een zeer aangenaam, eervol proces. Alleen met de hoogste achting en complimenten beveel ik Ewijkgrafstenen aan met de taak een dierbare te eren met een passend, respectvol, prachtig monument. Albert Alexander, Killingworth, CT, Verenigde Staten van Amerika.

Geachte heer Alexander, Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide recensie! We waarderen dit zeer en vinden het fijn dat we u bij dit proces hebben kunnen helpen. We zijn ook blij dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Boven verwachting

Ik huilde van blijdschap. Het graf was zo prachtig. Boven verwachting En de vriendelijkheid van de firma Ewijk is onuitputtel8jk

Geachte mevrouw, Wat een mooie recensie, hartelijk dank! Dank u voor het prettige contact. We zijn blij dat het grafmonument zo naar uw wens is. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Goed en positief

Ik ben erg tevreden.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve recensie. We zijn blij dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Goed behandelt en grafmonument keurig verzorgd ;;

Goed behandelt en grafmonument keurig verzorgd ;;

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het fijn te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Wij zijn heel tevreden over het geplaatste graf monument van onze zoon en neefje. Vanaf begin hebben wij samen met van Ewijk alles in detailes besproken en ideeen uitgewisseld. Wat dus heeft geleidt tot een prachtig grafmonument.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een mooie recensie te plaatsen! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Zeer betrouwbaar en inlevend

Aardige mensen, houden rekening met je wensen, zijn flexibel en reageren snel op communicatie

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Hele fijne ervaring

Prachtige grafsteen geleverd, precies zoals verwacht.

Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument en dat het aan uw wensen voldoet. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Goed advies, goede communicatie en uitstekende service

We zijn goed geïnformeerd over de producten, de mogelijkheden en de te verwachten levertijd. Vanaf het eerste contact tot en met het plaatsen van het monument zijn we keurig op de hoogte gehouden. Er wordt een mooie kwaliteit en goede service geleverd tegen een alleszins redelijke prijs. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

Geachte heer, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze mooie recensie te plaatsen. Heel fijn te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Keurig afgehandeld

Alles ging voorspoedig. Snel antwoord op vragen. Helaas liep de levering door corona uit, maar daar kon dit bedrijf niets aan doen.

Geachte mevrouw, dank voor uw recensie! Wij lopen ook tegen de lange levertijd aan, maar doen ons best om het grafmonument zo snel mogelijk te plaatsen en u op de hoogte te brengen bij eventuele updates. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Fijn

Prachte steen laten maken door van Ewijk voor onze zoon. Plaatsen word rustig en nauwkeurig gedaan. Doen alles voor je zoals jij het hebben wil.

Geachte heer Rebergen, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Vriendelijke en deskundige hulp.

Veel keus. Een prachtige natuursteen uitgekozen waar door Ewijk een handgemaakt beeldje op is aangebracht. Goed geplaatst op graf. Redelijke prijzen.

Geachte familie, hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over de geplaatste natuursteen. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Heel fijn geholpen

Wij zijn zeer goed geholpen en zeer tevreden met de steen!! De levertijd duurde langer maar we waren daar keurig op voorbereid

Geachte familie, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een recensie te plaatsen. We zijn blij te vernemen, dat u tevreden bent. We doen ons uiterste best om alle grafstenen vlot te plaatsen. Fijn, dat u na lang wachten als familie tevreden bent over het resultaat. Met vriendelijke groet, Ewijk grafstenen

Een fijn bedrijf in een moeilijke tijd

Staan voor je klaar, denken met je mee en nemen de tijd voor je. Ik heb het contact tussen mij en Ewijkgrafstenen als zeer prettig ervaren.

Geachte heer Van der Leij, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Heel fijn om te vernemen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Betrouwbaar

Geachte familie, hartelijk dank voor uw recensie. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Betrouwbaar.

Luisteren goed naar je. Regelmatig info via de mail en telefonisch. Empatisch. Geen loze beloftes. Prijs kwaliteit sten in verhouding. Kennis van zaken en betrokken op de juiste manier vriendelijk geholpen

Geachte mevrouw Ter Horst-Plugge, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Heel fijn, dat u ons advies en onze begeleiding rondom het maken en plaatsen van de gedenksteen voor uw moeder positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet,