Vakwerk

Wát een mooi grafwerk en plaatsing hebben jullie geleverd. Alles konden wij in alle rust met Frans bespreken en de vormgeving digitaal bekijken. Ook bij het aanwezig zijn bij de plaatsing van het grafwerk door Karel was mooi om te zien. Het is precies geworden zoals wij ons voorgesteld hadden. Een stuk vakwerk dat bij onze ouders past. Frans, Karel en alle medewerkers van Ewijk grafstenen, namens de Fam.Koot onze hartelijke dank

Geachte mevrouw Koot, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij hebben het contact ook als erg prettig ervaren. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

een top bedrijf

een bedrijf waar je met respect wordt behandeld in alles rust kan je daar een monument uitzoeken aanrader

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Keurig, zoals afgesproken mooi eindresultaat

Meneer is bij ons thuis geweest en heeft ons goed geholpen met het ontwerpen van een grafmonument voor mijn vader. De communicatie via de mail ging nog wel eens mis. Soms stond er info in die niet voor ons bedoeld was. Misschien iets meer opletten bij plakken en knippen. Over het algemeen zijn we zeer tevreden!!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. In het hele proces van bestellen en plaatsen vindt er nogal wat communicatie plaats; vooral per mail. We werken zeer secuur, maar in dit geval is er 1 keer een regel in een begeleidende standaardmail blijven staan die niet van toepassing was; was niet fraai maar de factuur in de bijlage bevatte wel de juiste gegevens. We zijn blij te horen dat u over het algemeen zeer tevreden bent en vooral: dat u blij bent met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Nette aflevering

Netjes afgeleverd. Ziet eruit zoals besproken . Op de afgesproken periode zelfs nog wat eerder zijn de werkzaamheden gestart en daarna netjes bericht gehad dat het klaar is. Zeer vriendelijke nmedewerkers die zelfs aan huis komen .

Fantastische service

Goed contact steeds je bent overal van op de hoogte kortom fantastich Steeds voorbeelden todat je helemaal tevreden bent.

Geachte mevrouw Kivits, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over de geleverde service. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Meedenkend en correct tijdens hele periode

Zeer tevreden van af eerste contact snel afspraak luisterend naar verhaal erachter en wensen pakket meedenkend zowel financieel mogelijk heden en alternatieven Hele proces goede communicatie en duidelijkheid omtrent afspraken Regelmatig update via mail omtrent betaling in gedeeltes, en voor en na plaatsing Uiterst tevreden.

Geachte mevrouw Janssen, Hartelijk dank voor uw lovende recensie. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het proces en de communicatie daarover. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Vriendelijk personeel. Hulpvaardig, meedenkend. Werken secuur en netjes. En komen hun afspraken na.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Het is erg mooi geworden!

We hebben er lang op moeten wachten en het online besteld. Maar hier zeker geen spijt van. Het is geworden, precies zoals we gehoopt hadden. Bedankt voor de goede verzorging.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Goed advies en een prachtig eindresultaat.

Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Keurig vakwerk geleverd.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Netjes en vakkundig.

Netjes en professioneel behandeld.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Vakkundig geholpen

Netjes en duidelijk geholpen. 3D tekening gaf goed beeld

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij te vernemen dat de 3D tekening goed zichtbaar maakt wat het eindresultaat wordt. Hartelijk groet, Ewijk Grafstenen

Alles is perfect

Het duurde wel even maar het monument staat er hartelijk bedankt

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw recensie. We hebben op dit moment te maken met lange levertijden, hier hebben wij helaas geen invloed op. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met het geplaatste grafmonument. Hartelijk groet, Ewijk Grafstenen

Prima ontvangst en uitleg, men neemt de tijd

Wij zijn bij meerdere bedrijven geweest, maar kwamen toch bij Ewijk terug. De prettige ongedwongen manier van ontvangst en uitleg vonden wij hier het prettigst. Er werd alle tijd voor ons genomen en er werd naar onze wensen geluisterd, ook werden er daarop mogelijkheden en ideeën geopperd, waar je zelf zo niet op zou komen, heel fijn. Wij zijn heel blij met het grafmonument, het is werkelijk prachtig geworden! ( het is alleen ten opzichte van de stoep ervoor iets scheef), maar geen probleem voor ons, mijn moeder was ook iets scheef, haha! Wij zijn heel tevreden hoe Ewijk alles voor ons heeft geregeld, hartelijk dank hiervoor!

Prima ontvangst en uitleg, men neemt de tijd

Prima en rustig geholpen.

Ze hebben alle tijd voor je. Goede uitleg en er is van alles mogelijk. Ziet er nu keurig uit. Heel te vrede met het eindresultaat.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. We vinden het belangrijk om voldoende tijd voor u te hebben, daarom werken wij ook graag op afspraak. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Correcte afhandeling

Ik vond de wachttijd wel erg lang Het grafmonument zag er mooi uit maar het viel mij op dat het niet erg waterpas stond . Dit is later netjes verholpen .

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij lopen zelf ook tegen de lange levertijden aan, maar doen ons best om het grafmonument zo snel mogelijk te plaatsen en u op de hoogte te brengen bij eventuele updates! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Goede uitleg

We werden goed op de hoogte gehouden en zijn tevreden met het resultaat.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Wij zijn erg tevreden!

Fijne, aardige mensen, kundig, en: mooi resultaat!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

netjes, klantvriendelijk,

luisterd naar je verhaal, en denkt mee hoe je de steen wil ontwerpen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij dat we u kunnen begeleiden in dit proces. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Gewerkt volgens afspraak

prettig gesprek bij het uitzoeken van een grafmonument, duidelijk in de tijd dat het zou duren voor het geplaatst zou worden, keurige aflevering.

Geachte mevrouw, Dank voor uw mooie recensie. We doen ons best om u vanaf het begin tot het eind van dit proces zo goed mogelijk te informeren. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Was even wachten, maar dan heb je ook wat

Goede service en komen hun afspraken na.

zeer tevreden

Mijn contacten met Ewijk grafstenen zijn zeer naar tevredenheid verlopen. Het enige wat we jammer vonden is dat de steen wat fletser is dan we in gedachten hadden. Waarschijnlijk komt dat omdat het een natuurproduct is en je niet van te voren kan weten hoe de kleur uit zal vallen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. Het klopt wat u aangeeft; graniet blijft een natuurproduct. Er kunnen altijd kleurnuances in zitten. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Goed geholpen, duidelijke afspraken.

We zijn netjes geholpen met de keuze van een grafsteen voor onze vader. De communicatie en gemaakte afspraken verliepen vlekkeloos.

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Vanadiumweg 11 A

3812 PX Amersfoort