Je voelt je hier nooit een lastige klant

Als nabestaande wil je een graf dat helemaal recht doet aan je geliefde. Ewijk bleek hierbij een partner die steeds inlevend, deskundig en hulpvaardig bleef. Ook als we onzeker waren. Mijn kinderen en ik voelden het steeds als een gezamenlijk project, dat leidde tot een bijzonder mooi resultaat.

Het scheef staan is gezichtsbedrog!

Mijn zoon en ik zijn bij het graf geweest. Wij vinden dat het Grafmonument keurig geplaatst is

Prima en betaalbaar

Zeer goed bevallen, meedenken met bestellen en een prachtig graf

Aan te bevelen... prachtig geworden.

Betrouwbare partij

Ewijk is in mijn ervaring een betrouwbare partij die duidelijk communiceert en goed de tijd neemt verschillende opties door te spreken van verschillende opties. Ze hebben ook een prachtige locatie waar natuurstenen te bekijken zijn. Ben erg tevreden.

Snelle en correcte afspraken en levering

Vanaf het eerste contact waren wij zeer tevreden over de mogelijkheden, afspraken, prijzen en levering. Nogmaals hartelijk dank.

Hulde aan heel het taem

Ondanks het honden weer is de steen toch geplaats op de nieuwe noorden begraafplaats

We wilden het sober houden, nou dat is het.

Om alle kinderen bijeen te krijgen bij het graf was niet gemakkelijk, gezien de plaatsen waar zij wonen. Misschien later nog eens.

Klantvriendelijk, meedenkend

Een meedenkend en vriendelijk bedrijf die snel handelt en snapt in welke situatie je zit. Super fijne ervaring en het resultaat is prachtig !

Met zorg en aandacht geholpen

Prettig geholpen. Heerlijke koffie. Luisterend oor.

conform verwachting

Conform verwachting

Met aandacht voor de klant

We kregen zorgvuldig advies. Er werd tijd genomen om tot de beste keuze te komen waarbij ook alle details met de grote zorgvuldigheid werden behandeld. We zijn zeer tevreden met het resultaat. Ook een goed gevoel over de prijs/kwaliteit.

Heeeeel tevreden

Goede verzorging, begrip en goede communicatie

Vriendelijke en goede servies

Super hulp in moeilijke tijd

Er wordt goed geluisterd naar de wens van de nabestaanden.

Wij wilden voor onze overleden moeder, een monument op haar graf in de stijl wat bij haar leven hoorde. Texel, zand, zee en schelpen. Om dit te realiseren zijn wij naar Texel gegaan, hebben een mooie foto van haar meegenomen toen ze jong was, deze in het zand geplaatst, en daar een prachtige foto van gemaakt. We hebben een gedicht toegevoegd, en in haar eigen geschreven handschrift staat haar voornaam. Deze foto is op een glasplaat verwerkt. De lichte natuurlijke omranding en de toegevoegde oerschelpen en duinplanten maken het graf tot een klein duingebied. De duinen en zee van Texel, van klein meisje tot echtgenoot, moeder, en oma, daar was zij zo gelukkig. Dit was het laatste wat we voor haar konden doen. Ze had het zo verdiend.

Zeer goede service

Staan jou goed ter woord . Je word overal in op de hoogte gehouden . Met paar worden uitgedrukt goeie zeer te vrede .

Zeer klantvriendelijk, keurige afhandeling.

Zeer goede ervaring.

Was prima verzorgd!

De eerste contacten met de heer van ewijk waren erg zakelijk, maar dit is toch een erg persoonlijke dienst die ze leveren. Er was zelfs geen spraks dat wij als nabestaanden gecondoleerd werden. Dat was jammer. Maar de uiteindelijk geleverde grafsteen was prachtig. En de rest van de contacten met dit bedrijf waren prima, erg zorgvuldig en vriendelijk. Dat maakte veel goed.

Klantgericht met een zeer menselijk gezicht

Zeer goed geadviseerd. Toonde tijdens de advisering begrip voor onze verdrietige situatie. Wij gingen met een zeer goed gevoel naar huis. Het inmiddels geplaatste grafmonument voldoet volledig aan onze wensen. Ik wens U het allerbeste en zal Uw bedrijf in voorkomende gevallen van harte aanbevelen.

Ontroerend resultaat

Ewijk grafstenen heeft zeer deskundig, vriendelijk en meelevend meegedacht over de te plaatsen grafsteen voor mijn overleden echtgenoot. Het resultaat overtreft mijn verwachtingen en ontroerde me.

Heel fijn geholpen

N

Goede begeleiding om een juiste keuze te maken

Fijn contact!

Dachten erg goed mee tijdens het fijne gesprek en hadden alle tijd. Ook het resultaat is prachtig. Zeer tevreden!

Goed en degelijk.

Steen netjes geplaatst en alles keurig afgehandeld. Communicatie was goed. Periode van afhandelen duurde langer dan wat je verwacht. Dit had ook te maken met de grafrechten. Ook hier heeft Ewijk goed bij geassisteerd.

Heel fijne service en vriendelijke medewerkers.

Wij hebben een hele positieve ervaring met Ewijk Grafstenen. Vanaf de kennismaking tot en met de levering is keurig verlopen. Ondanks de verdrietige tijd is het ook een tijd van veel kosten. Het prijsverschil met andere aanbieders van grafmonumenten was aanzienlijk voor exact hetzelfde monument. Wij bevelen Ewijk Grafstenen van harte aan.