Nette aflevering

Netjes afgeleverd. Ziet eruit zoals besproken . Op de afgesproken periode zelfs nog wat eerder zijn de werkzaamheden gestart en daarna netjes bericht gehad dat het klaar is. Zeer vriendelijke nmedewerkers die zelfs aan huis komen .

Fantastische service

Goed contact steeds je bent overal van op de hoogte kortom fantastich Steeds voorbeelden todat je helemaal tevreden bent.

Geachte mevrouw Kivits, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over de geleverde service. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Meedenkend en correct tijdens hele periode

Zeer tevreden van af eerste contact snel afspraak luisterend naar verhaal erachter en wensen pakket meedenkend zowel financieel mogelijk heden en alternatieven Hele proces goede communicatie en duidelijkheid omtrent afspraken Regelmatig update via mail omtrent betaling in gedeeltes, en voor en na plaatsing Uiterst tevreden.

Geachte mevrouw Janssen, Hartelijk dank voor uw lovende recensie. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het proces en de communicatie daarover. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Vriendelijk personeel. Hulpvaardig, meedenkend. Werken secuur en netjes. En komen hun afspraken na.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Het is erg mooi geworden!

We hebben er lang op moeten wachten en het online besteld. Maar hier zeker geen spijt van. Het is geworden, precies zoals we gehoopt hadden. Bedankt voor de goede verzorging.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Goed advies en een prachtig eindresultaat.

Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Keurig vakwerk geleverd.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Netjes en vakkundig.

Netjes en professioneel behandeld.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Vakkundig geholpen

Netjes en duidelijk geholpen. 3D tekening gaf goed beeld

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij te vernemen dat de 3D tekening goed zichtbaar maakt wat het eindresultaat wordt. Hartelijk groet, Ewijk Grafstenen

Alles is perfect

Het duurde wel even maar het monument staat er hartelijk bedankt

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw recensie. We hebben op dit moment te maken met lange levertijden, hier hebben wij helaas geen invloed op. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met het geplaatste grafmonument. Hartelijk groet, Ewijk Grafstenen

Prima ontvangst en uitleg, men neemt de tijd

Wij zijn bij meerdere bedrijven geweest, maar kwamen toch bij Ewijk terug. De prettige ongedwongen manier van ontvangst en uitleg vonden wij hier het prettigst. Er werd alle tijd voor ons genomen en er werd naar onze wensen geluisterd, ook werden er daarop mogelijkheden en ideeën geopperd, waar je zelf zo niet op zou komen, heel fijn. Wij zijn heel blij met het grafmonument, het is werkelijk prachtig geworden! ( het is alleen ten opzichte van de stoep ervoor iets scheef), maar geen probleem voor ons, mijn moeder was ook iets scheef, haha! Wij zijn heel tevreden hoe Ewijk alles voor ons heeft geregeld, hartelijk dank hiervoor!

Prima ontvangst en uitleg, men neemt de tijd

Prima en rustig geholpen.

Ze hebben alle tijd voor je. Goede uitleg en er is van alles mogelijk. Ziet er nu keurig uit. Heel te vrede met het eindresultaat.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. We vinden het belangrijk om voldoende tijd voor u te hebben, daarom werken wij ook graag op afspraak. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Correcte afhandeling

Ik vond de wachttijd wel erg lang Het grafmonument zag er mooi uit maar het viel mij op dat het niet erg waterpas stond . Dit is later netjes verholpen .

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij lopen zelf ook tegen de lange levertijden aan, maar doen ons best om het grafmonument zo snel mogelijk te plaatsen en u op de hoogte te brengen bij eventuele updates! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Goede uitleg

We werden goed op de hoogte gehouden en zijn tevreden met het resultaat.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Wij zijn erg tevreden!

Fijne, aardige mensen, kundig, en: mooi resultaat!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

netjes, klantvriendelijk,

luisterd naar je verhaal, en denkt mee hoe je de steen wil ontwerpen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij dat we u kunnen begeleiden in dit proces. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Gewerkt volgens afspraak

prettig gesprek bij het uitzoeken van een grafmonument, duidelijk in de tijd dat het zou duren voor het geplaatst zou worden, keurige aflevering.

Geachte mevrouw, Dank voor uw mooie recensie. We doen ons best om u vanaf het begin tot het eind van dit proces zo goed mogelijk te informeren. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Was even wachten, maar dan heb je ook wat

Goede service en komen hun afspraken na.

zeer tevreden

Mijn contacten met Ewijk grafstenen zijn zeer naar tevredenheid verlopen. Het enige wat we jammer vonden is dat de steen wat fletser is dan we in gedachten hadden. Waarschijnlijk komt dat omdat het een natuurproduct is en je niet van te voren kan weten hoe de kleur uit zal vallen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. Het klopt wat u aangeeft; graniet blijft een natuurproduct. Er kunnen altijd kleurnuances in zitten. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Goed geholpen, duidelijke afspraken.

We zijn netjes geholpen met de keuze van een grafsteen voor onze vader. De communicatie en gemaakte afspraken verliepen vlekkeloos.

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Na een afspraak gemaakt te hebben, keurig behandeld. Goede voorbeelden kunnen zien hoe fe grafsteen er uit zo komen te zien. Daarna goede informatie, en de steen is keurig geplaatst.

Geachte heer Van de Beek, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Meedenkend en professioneel bedrijf

Dit bedrijf doorloopt op een vriendelijke en meedenkende wijze het proces samen met de klant. Ze geven hun advies samen met expertise, maar luisteren ook graag naar de wens van de klant zelf. Al met al een hele prettige ervaring!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het geplaatste grafmonument en met de geleverde service. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Ik ben vriendelijk ontvangen en alles is naar wenst zoals ik het wilde

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.