Veel geleerd vooral de eerste les. Enthousiast uitgelegd door Denise. Tijdens werken in tweetallen misschien iets meer betrokkenheid gewenst.

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Denise heeft ons in 3 uur tijd veel informatie gegeven. Op een toegankelijke, prikkelende wijze hebben we onszelf nog beter leren kennen en zijn we gedwongen kritisch te kijken naar de wijze waarop wij overkomen. Denise heeft haar verhaal echt aangepast aan de behoefte die er bij onze groep was en de vragen die wij stelden. Direct toepasbaar, met de nodige achtergrond informatie zodat je het beter begrijpt en het bij blijft. Een absolute aanrader voor iedereen die benieuwd is naar je eigen lichaamstaal, hoe je dit slim in kunt zetten en hoe je die van een ander kunt lezen.

• Dienst: - Incompany Training

Ik heb de training als heel leerzaam en interessant ervaren, de manier van kennisoverdracht is prettig en de groepsopdrachten waren echt leuk om te doen. Ik hoop er op mijn werk veel plezier van te hebben.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het aanbevelen zal ik vooral doen als mensen hier naar opzoek zijn. Mensen uit mijn eigen vakgebied vind ik het iets minder geschikt voor. Achteraf ben ik tot de conclusie gekomen dat op de punten waar ik echt in wou leren, me niet heel veel nieuws is gegeven en dat is natuurlijk jammer. Het microexpressie stuk ligt minder mijn affiniteit maar het verdere lichaam wel en dat was wel zo basic dat ik er niet veel meer uithaalde. Ik had daarin meer psychologie en neurologie verwacht. Tip: Ik vond zelf de werkruimte erg stijf. Ook achter tafels zitten vind ik met name voor een lichaamstaaltraining een belemmering. We kunnen namelijk zoveel leren van elkaar in houdingen etc. Inspelen in wat er op dat moment gebeurd.

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Dit is wel een van de meest verrijkende en interessantste trainingen die ik gevolgd heb, veel nieuwe info en zo leerzaam! Het had me leuk geleken om nog wat meer zelf te oefenen, maar gezien de tijd misschien niet mogelijk. Dank!

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Denise is een kei in het overbrengen van haar vak. Zij doet dit op een afwisselende manier, recht van uit haar hart en echtheid. De dagen waren voor mij uiterst boeiend en tegelijk ook ontspannend. Ik heb er erg van genoten en veel geleerd. De innerlijke mens werd ook erg goed verzorgd. De plaats had voor mij liever in een wat spirituele plek mogen zijn, b.v. een boerderij of plek aan het strand of in het bos.

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

De Professional Training heb ik als erg waardevol ervaren. Denise is erg prettig om naar te luisteren en brengt haar gedegen kennis over het onderwerp vol enthousiasme over tijdens de twee dagen. De inhoud van de training is heel praktisch en met de verschillende oefeningen direct toepasbaar in je werk- en privé-leven. Het is hierin leuk dat je zowel inzicht krijgt in jouw eigen lichaamstaal als meer leert over het herkennen en interpreteren bij anderen. Er worden veel kleinere subonderwerpen behandeld en voor mij persoonlijk zou ik wel eerder een keuze maken op een aantal onderwerpen en dit meer uitdiepen en doorgronden. Nu blijft het soms wel iets te veel aan de oppervlakte, terwijl je ook merkt dat Denise er nog veel inhoudelijk over kan vertellen. Ik kijk uit naar het volgen van de opvolgende mastertraining!

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Gewoon een goede en leuke training! De trainer is deskundig en tegelijkertijd toegankelijk voor feedback. Mooi leiderschap!

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

De inhoud van de proffesional en master trainingsdagen was van hoog niveau. Het werd met passie door Denise verteld, uitgelegd en vaak ook uitgebeeld. De medecursisten en de gezamenlijke lunch waren ook erg gezellig en goed. Ook Berna heeft gedurende de dagen zich voor ons ingezet, waardoor de cursus een extra warme gloed kreeg. Het was voor mijn in een woord een feest om te mogen deelnemen.

• Dienst: - Lichaamstaal Master Training

Lichaamstaal en non-verbale communicatie. Geweldig leuke workshop! In onze evaluatie scoorden jullie op basis van 92 reacties een 8,2 als rapportcijfer. 5-puntsschaal: Inhoud --> 4,2 Relevantie --> 4,1

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

De training professional had qua inhoud meer mogen hebben voor het bedrag wat je betaald. De training heeft mij wel getriggerd om er nog meer mee te gaan doen dan de afgelopen maanden toen ik boeken las en veel op internet geleerd heb over micro expressies en lichaamstaal. Verder mijn dikke complimenten voor Denise. Ze doet t heel leuk en interactief en het was zeer fijn en goed te volgen. Het readerboekje mag wel wat uitgebreider qua plaatjes inhoud etc etc. Als je een glimp in dit vakgebied wilt krijgen dan zeker de training volgen en uiteraard zal de master meer te bieden hebben. Succes.

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Eind 2016 hebben wij de incompany training Body Language opgenomen in ons centraal opleidingsplan. Inmiddels hebben wij al 14 keer de training gepland voor diverse groepen medewerkers. Door het enthousiasme van Denise en haar grote vakkennis komt een ieder geïnspireerd bij de training vandaan. De training is een belevenis, een eyeopener en een absolute aanrader.

• Dienst: - Incompany Training

Ontzettend leuke en interessante training, goede organisatie, goede trainster. “Training uit het boekje” —> voorbeeld voor andere trainingen. Absolute aanrader

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

De professional training was al een eye-opener, in de master heb ik echt ervaren wat de bewustwording van lichaamstaal kan doen, zowel in het lezen als in het uitstralen van signalen. Ik gebruik het nu dagelijks in mijn werk en oefen veel om er nog beter in te worden. Denise is een voortreffelijke docent en coach, die de cursus zowel leuk als leerzaam maakt.

• Dienst: - Lichaamstaal Master Training

Goed verzorgde training, duidelijk lesmateriaal en aansprekende praktijkvoorbeelden die in de training aan de orde komen. Daarnaast uitgebreide praktijkoefeningen, zowel binnen als buiten en leerzame evaluaties. Training leert niet alleen het lezen van non-verbale signalen van anderen, maar geeft ook inspiratie voor een betere zelfreflectie. Zou eigenlijk verplichte kost moeten zijn voor “customer facing functies”

• Dienst: - Lichaamstaal Master Training

Gemoedelijk met een professionele omgang. Leuk om wat je leert direct in de praktijk te gebruiken.

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Zinvolle vaardigheden geleerd om sneller contact te maken met andere mensen.

Portland 66

1046 BD Amsterdam

Over Body Language Academy

Body Language Academy is een gespecialiseerd instituut in non-verbale communicatie en menselijk gedrag. Met interactieve en science-based trainingen helpen wij bedrijven en professionals om hun doelen te bereiken door zich te ontwikkelen in de meest invloedrijke vorm van communicatie: de non-verbale communicatie.