Sprankelend

Een verfrissende, interactieve training welke ten goede komt aan de professionaliteit van betrokken medewerkers.

• Wie was de trainer/spreker? Denise Dechamps

Waardevolle informatie die niet wordt verteld kan je toch 'zien'

Op een rustig tempo, afgewisseld met praktijkoefeningen wordt de stof stap voor stap behandeld. Je raakt je bewust van de vele nuances die het onbewuste brein laat zien in de vorm van lichaamstaal. Hier kan je je hele leven voordeel mee doen

• Wie was de trainer/spreker? Heleen Makkinga

Leuk én leerzaam

De professional training wordt gegeven door ervaren en deskundige trainsters, die het op een energieke en aantrekkelijke manier presenteren.

• Wie was de trainer/spreker? Heleen Makkinga

Fenomenaal spreker!

Denise leeft haar vak. Een zelfverzekerde, doch sympathieke en stralende eerste indruk en binnen minder dan een halve minuut had ze de 500 personen publiek in de zaal volledig in de hand. Zonder oneerbiedig te zijn naar de andere sprekers, maakte Denise onmiskenbaar duidelijk wat het effect van lichaamstaal is op je impact. Het bijzondere is dat haar boodschap dubbel is en dubbel overkomt. Want ze vertelt over het effect, maar tegelijkertijd zie je het ook. Ze leeft het. De presentaties zijn altijd vrij kort om iets te leren, maar ze gaf ze ons pakkende inzichten én was het levende bewijs dat lichaamstaal werkt. Persoonlijk vond ik het mooi hoe ze de nadruk wist te leggen op 'connectie maken met de ander' door middel van lichaamstaal, in plaats van anderen manipuleren. En ook dit is precies wat zij zelf uitstraalt. Authenticiteit ten top! Ik vond het fenomenaal!

• Welke dienst: Keynote spreker
  • Wie was de trainer/spreker? Denise Dechamps

Inspirerend, praktisch en kundig!

Denise is een zeer kundig, meelevend en inspirerend trainer, die haar ervaring en expertise weet te vertalen naarieders vakgebied. Haar passie voor het vak en voor mensen, gecombineerd met een sterk team, maakt Bodylanguage Academy een aanrader als opleidingsinstituut. Ik ga zeker terugkomen!

• Welke dienst: Lichaamstaal Master Training

Er gaat een wereld voor je open!

Mooie training. Ik heb er in mijn werk en privé echt dagelijks voordeel bij.

Master is anders dan Professional

Nadat ik de tweedaagse Professional training had afgerond, heb ik me direct ingeschreven voor het vervolg: de driedaagse Master. Met zeer hoge verwachting ging ik naar de Master. De Master verschilt duidelijk van de Professional, qua setting, inhoud en sfeer. De groep is veel kleiner: 8 personen. Wat ik persoonlijk erg prettig vond. Tevens leken de mensen een selectie van de meest geïnteresseerd en enthousiaste deelnemers. Het niveau is hoger en er is meer commitment. De sfeer was mede hierdoor anders, opener, gezelliger en we leerden veel sneller met z'n alle. Mede doordat iedereen al een stevige basis heeft vanuit de Professional, er zin in heeft en vastberaden is om verder te gaan. De inhoud was nog interessanter en diepgaander. Ik kon me vooraf niet voorstellen hoeveel meer ik zou leren in die 3 dagen. Die overigens voorbij vlogen! Ik kan nu zeggen dat ik er bijna een zintuig bij heb. Het lezen van lichaamstaal is bijna een tweede natuur geworden. In de Master leer je meer theorie, maar ontwikkel je ook sterk je vaardigheden. Een aantal van mijn klanten maakten onlangs de opmerking dat ze mij de laatste maanden (sinds de training) een zeer prettige gesprekspartner vonden, meer empathie en zelfverzekerdheid. Toen moest ik wel even lachen in mezelf. Want zo was ik altijd al, maar ik weet nu beter hoe ik het ook uit kan stralen. Dank je wel aan het hele team van de Body Language Academy voor het faciliteren van deze levenslang waardevolle vaardigheid!

Echt expertise opgedaan!

Denise is een expert. Tijdens de training had ik ontzettend veel vragen en op alles heb ik een antwoord gehad. Het tempo van de lessen was precies goed. Je leert om zoveel te zien, dat alles dient in te dalen. Tijdens de training kwam ik er achter hoeveel ik niet zag. Nu zie ik veel meer omdat ik het weet. Wat je niet weet zie je niet. Doordat ik nu zoveel meer zie kan ik sneller doorpakken in gesprekken, en krijg ik echt een inkijk of het gedrag congruent is. Wanneer dat niet zo is grijp ik nu sneller in. Het maakt de coaching effectiever die ik inzet.

Leuk en leerzaam

Super leuke training! Aanrader om te volgen! Deze training wordt ook gegeven door twee enthousiaste trainers!

• Welke dienst: Lichaamstaal Master Training

Zeer leerzame training! De training is heel interessant. De docenten hebben een hele goede kennis van de materie. En zijn vol enthousiasme wat uitstraalt op de cursisten. Verzorging van de training is top. Informatie die je ontvangt van hen en het contact is zeer goed. Al met al zou ik Bodya Language Academy zeker aanbevelen!

Cadeautje voor jezelf!

Door de scherpe, humoristische en vooral warme en persoonlijke wijze waarop Denise Dechamps haar enorme expertise overbrengt, heb ik met heel veel plezier en honger naar meer kennis en kunde de professional en master opleiding aan de Body Language Academy gevolgd. Oprecht een aanrader voor iedereen, die geïnteresseerd is en meer wil leren over non-verbale communicatie en gedrag bij anderen en zeker ook bij jezelf.

In 1 woord fantastisch!

Het was een hele inspirerende dag. Ik heb Denise als een hele fijne, intelligente, inspirerende vrouw ervaren. Het liefst zou ik nog verder met haar an de slag gaan!

• Welke dienst: Incompany Training

Fijne sfeer in de training en met veel oefeningen

Een inhoudelijke middag met een fijne sfeer

• Welke dienst: Lichaamstaal Master Training

Een ontzettende interessante training. Met een prima verdeling van de theorie en de praktijk. De gevarieerde groep aan deelnemers uit verschillende branches was voor mij ook één van de pluspunten. Leuk om te zien en te horen dat het lezen en gebruiken van lichaamstaal overal op verschillende manieren toegepast kan worden.

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

De Lichaamstaal Professional Training is een aanrader! Ik vond het heel interessant om meer inzicht te krijgen in de wetenschappelijk onderbouwde theorie over lichaamstaal en non-verbale communicatie. Je leert zowel wat je bij een ander kunt zien aan non-verbale signalen als wat je zelf uitstraalt en hoe je dat, afhankelijk van je doel, met kleine subtiele aanpassingen kunt verbeteren. Denise is een inspirerende trainer met veel kennis. Ze zorgt voor een goede sfeer en speelt in op vragen die er leven in de groep. Ik kijk uit naar de Lichaamstaal Master in juni voor nog meer verdieping!

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Ik vond dit een zeer indrukwekkende training. De manier waarop alles samen komt is fantastisch en blijft goed bij je zitten. Alles kan je goed met persoonlijke voorbeelden inzetten en interpreteren. Dit helpt goed bij het bewust worden en aanpassen van je eigen lichaamstaal. Ook sluit Denise met haar ervaring en expertise zich goed aan de vragen en praktijkvoorbeelden van de deelnemers.

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Op enthousiaste evenals kundige wijze weet Denise de leerstof aan de groep over te brengen! De theorie werd direct gekoppeld aan de praktijk evenals omgezet naar concrete vaardigheden, waardoor het leerrendement hoog is! Ik heb dan ook erg genoten van de training en kijk uit naar de volgende trainingen!

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Geweldig leuke training! Meteen toepasbare vaardigheden en inzichten. Zelfs als je al het een en ander wist, zijn er genoeg nieuwe non verbale signalen die je gaat herkennen in de mensen om je heen. Eye openers!

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Onmisbare training voor iedereen die met mensen werkt en leeft (of apen). Je ziet het pas als je weet wat je ziet. Investering is laag en rendement is hoog. Wat wil je nog meer?

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Denise geeft een super training. Veel nuttige (en leuke inzichten) waar je in alle facetten van je leven iets aan hebt!

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Cijfers op basis van eigen inventarisatie. Ik heb zelf de training niet gevolgd.

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Heel leerzaam en interessant en gelijk toe te passen in de trainingen die ik zelf geef. Dank je wel Denise!

• Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Ik heb Denise al eerder aan het werk gezien tijdens een workshop op de Landelijke dag van de arbeidsinspecteur. Daar stond ze in een vrij grote ruimte met veel lege ruimte om zich heen (wij zaten en stonden ook vrij ver weg). Ik was enorm onder de indruk van de manier waarop ze heel gemakkelijk de ruimte vulde met haar gestalte en haar gebaren waardoor mijn aandacht veel meer uitging naar haar lichaamstaal dan naar haar gesproken woord. Heel elegant leken haar gebaren en haar houding erg natuurlijk en vanzelfsprekend en helemaal niet ingestudeerd (terwijl ik vermoed dat dit wel een beetje zo zal zijn). Ze leek groter te worden en de ruimte te vullen en daardoor dichter bij ons te komen dan ze in werkelijkheid was. Ook afgelopen maandag was ik weer onder de indruk van haar bewegelijkheid en de manier waarop ze elk gesproken woord met een passend en natuurlijk gebaar op reis stuurt. Haar workshop geeft veel stof tot nadenken en zal zeker nog vaker voor ons onderwerp van gesprek zijn. Het helpt mij in ieder geval in de praktijk van mijn dagelijkse werk. Het helpt te verklaren wat er gebeurt in een gesprek en het helpt mij gebruik te maken van mijn houding en gebaren in contacten met anderen. Een groot compliment voor Denise en haar workshop!

• Dienst: - Overig

Een ontzettend interessante en leerzame workshop over non-verbale communicatie. Echt een aanrader voor iedereen!

• Dienst: - Incompany Training

Een ontzettend leerzame training! Je leert er echt een hele nieuwe taal bij en ziet veel meer dan voorheen. De trainster (Denise Dechamps) is echt een autoriteit op het gebied van lichaamstaal, en dat is fijn leren. Enige punt van aandacht is dat de dagen wat mij betreft nog best wat langer mochten zijn met nog meer inhoud.

Portland 66 1046 BD Amsterdam

Over Body Language Academy

Body Language Academy is een gespecialiseerd instituut in non-verbale communicatie en menselijk gedrag. Met interactieve en science-based trainingen helpen wij bedrijven en professionals om hun doelen te bereiken door zich te ontwikkelen in de meest invloedrijke vorm van communicatie: de non-verbale communicatie.