Mijn eerste tandarts had mijn besodemieterd toenbij jullie terecht gekomen echt heel goed geholpen,sinds gister draag ik mijn protese zit helemaal top

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe gebit.bvd

Vriendelijk en deskundig

super goed!

Al jaren lang heb ik goede ervaringen bij hoenstok tandprothetiek,er word erg goed geluisterd naar de client en een passende oplossing gezocht. Met veel passie en geduld is jeroen een uitstekende vakman.

Snelle en professionele behandeling

Heb tot nu toe de behandeling ervaren als professioneel. Goed advies. Lekker snelle afspraken. Dit is uiterst prettig.

alles naar wens

prima communicatie

Snel en vakkundig

Prettig geholpen.

Redelijk goed

Gebit is mooi van kleur en mooie rechte tanden. Enige nadeel is dat het niet recht op elkaar staat. Ik bedoel, boven gebit staat niet recht onder de neus. Onder gebit staat niet recht op het boven gebit. Tandarts en assistent maken altijd tijd voor mij, zeker om de drukplekken weg te halen.

Ervaring is goed

Duidelijk in afspreken voor happen en passen en een goede nazorg.

Goede snelle service

Ik was heel angstig maar deze heren hebben mij super goed erdoorheen gesleept zijn heel geduldig en proberen echt naar je wensen te behandelen ik kan weer lachen !

Aardige man

Was bang maar hij heeft me goed geholpen

goede ervaring

Snelle en zorgvuldige behandeling.

Door verlies van een voortand een prothese laten aanmeten met additioneel 3 kiezen toegevoegd.

kan er nog niks van zeggen

ik heb pas een gesprek gehad en gehapt voor de rest is er bij u nog niks gebeurt

Aardig , legt goed uit .

perfect

Ben tevreden, goede communicatie

Snelle en goede service

Super dat ik smorgens mijn gebit kon brengen en hem smiddags aangepast kon ophalen

Hoenstok, neemt alle tijd voor de behandeling aan het kunstgebit. Ben ook zeer tevreden met het resultaat. Hij heeft zo’n mooi gebit gemaakt, ben er erg blij mee. Je kan ook altijd terug komen om nog onregelmatig heden aan te passen. Een uitermate zeer tevreden klant. I van Beelen

Snel en goed!

Vlotte, vriendelijke behandeling. Was meteen goed, ik hoefde niet meer terug. (Rebasing)

Zeer positief

Neemt de tijd voor de behandeling. In ongeveer 5 afspraken is mijn klikgebit gemaakt. De rekening is direct met mijn verzekering geregeld, heel erg fijne ervaring gehad.

Prima behandeling in rustige sfeer met veel kennis van zaken

Al diverse jaren ben ik een bezoeker van Hoenstok Tandprothetiek en was tot op heden nimmer teleurgesteld in de behandelingen alsmede het resultaat.

Snel geholpen!

Duidelijke communicatie over mijn mogelijkheden. Het maken van een gebit is kost best veel tijd. Ik ben ongeveer 5 keer geweest, maar het eindresultaat is zoals ik wilde. Hartelijk bedankt voor de goede zorgen!

Mondeling positief maar schriftelijk negatief

Ondanks mijn extra verzoek om de slecht leesbare schriftelijke verklaring digitaal te verstrekken is dit niet gebeurd. Het komt dan ook niet professioneel over.

Zeer goed,professioneel dus prima !!!

Ed

Gewoon goed en snel

Zie boven

Over Hoenstok Tandprothetiek

Hoenstok Tandprothetiek is een Tandprothetische praktijk waar wij hechten aan persoonlijke aandacht. Wij bieden tandprothetische zorg voor jong en oud. Alle behandelingen vinden plaats in onze eigen praktijk en worden door ons eigen Tandtechnisch Laboratorium vervaardigd. Onze organisatie bestaat uit ervaren tandartsen, implantologen, tandprothetici, mondhygiënisten en tandtechnici. We streven continue naar het hoogste niveau van service en kwaliteit.