Aardige man

Was bang maar hij heeft me goed geholpen

goede ervaring

Snelle en zorgvuldige behandeling.

Door verlies van een voortand een prothese laten aanmeten met additioneel 3 kiezen toegevoegd.

kan er nog niks van zeggen

ik heb pas een gesprek gehad en gehapt voor de rest is er bij u nog niks gebeurt

Aardig , legt goed uit .

perfect

Ben tevreden, goede communicatie

Snelle en goede service

Super dat ik smorgens mijn gebit kon brengen en hem smiddags aangepast kon ophalen

Hoenstok, neemt alle tijd voor de behandeling aan het kunstgebit. Ben ook zeer tevreden met het resultaat. Hij heeft zo’n mooi gebit gemaakt, ben er erg blij mee. Je kan ook altijd terug komen om nog onregelmatig heden aan te passen. Een uitermate zeer tevreden klant. I van Beelen

Snel en goed!

Vlotte, vriendelijke behandeling. Was meteen goed, ik hoefde niet meer terug. (Rebasing)

Zeer positief

Neemt de tijd voor de behandeling. In ongeveer 5 afspraken is mijn klikgebit gemaakt. De rekening is direct met mijn verzekering geregeld, heel erg fijne ervaring gehad.

Prima behandeling in rustige sfeer met veel kennis van zaken

Al diverse jaren ben ik een bezoeker van Hoenstok Tandprothetiek en was tot op heden nimmer teleurgesteld in de behandelingen alsmede het resultaat.

Snel geholpen!

Duidelijke communicatie over mijn mogelijkheden. Het maken van een gebit is kost best veel tijd. Ik ben ongeveer 5 keer geweest, maar het eindresultaat is zoals ik wilde. Hartelijk bedankt voor de goede zorgen!

Mondeling positief maar schriftelijk negatief

Ondanks mijn extra verzoek om de slecht leesbare schriftelijke verklaring digitaal te verstrekken is dit niet gebeurd. Het komt dan ook niet professioneel over.

Zeer goed,professioneel dus prima !!!

Ed

Gewoon goed en snel

Zie boven

Tevreden cliënt

In een zeer schone omgeving (coronaproof) werd er alle tijd besteed aan het maken van een nieuwe prothese. Jeroen gaf mij de ruimte om te luisteren naar mijn wensen. Voor mij was het belangrijk dat het hele proces niet eerst verliep via een tandarts, maar direct bij de persoon die de prothese gaat maken. Ik zal in de toekomst graag bij Jeroen onder behadeling willen blijven.

Heel tevreden met de behandeling en service. Jeroen stelt je op je gemak, luistert naar je wensen en legt alles duidelijk uit. Heb lange tijd met pijn moeten eten vanwege een niet goed geplaatste implantaat door mijn vorige tandarts. Deze is nu vervangen en de onderprothese zit perfect. Eindelijk pijnloos eten!!

Vriendelijk en professioneel

Jeroen Hoenstok is vriendelijk en professioneel geeft niet op als het een beetje tegenzit.

niet goed

heb anderhalf jaar geleden een heel gebit hier laten maken het ondergebit heeft nooit gepast nu brak uit mijn bovengebit een voortand dacht dat ik wel garantie had nou mooi niet dus eigen risico kwijt en bijbetalen geen beste ervaring hier kom ik niet meer

Zeer positief!

Na een grote teleurstelling elders heeft heeft Jeroen voor mij een perfecte prothese gemaakt, hij werkt zeer nauwkeurig en is duidelijk met de afspraken.

Deskundig

Goed geinformeerd. prima planning

Goed geholpen

Ik ben heel tevreden met de behandeling Dankjewel!

Fantastisch !

Zeer betrouwbaar en erg precies met het maken van een nieuwe prothese, duidelijk in woord een daad. Kortom een echte aanrader!

Meer dan tevreden

Jeroen neemt uitgebreid de tijd voor zijn klant en geeft heldere tekst en uitleg over het product. “Mijn” product, een frame, voldeed prima, echter na een aantal maanden brak de voortand, deze is kosteloos gerepareerd.

SNEL, EFFECTIEF, GOED EN VRIENDELIJK !

WERDEN ZEER SNEL EN TOT VOLLE TEVREDENHEID GEHOLPEN.

Over Hoenstok Tandprothetiek

Hoenstok Tandprothetiek is een Tandprothetische praktijk waar wij hechten aan persoonlijke aandacht. Wij bieden tandprothetische zorg voor jong en oud. Alle behandelingen vinden plaats in onze eigen praktijk en worden door ons eigen Tandtechnisch Laboratorium vervaardigd. Onze organisatie bestaat uit ervaren tandartsen, implantologen, tandprothetici, mondhygiënisten en tandtechnici. We streven continue naar het hoogste niveau van service en kwaliteit.