Goede gastheren

De beveiligers van S&F Security Services hebben me aangenaam verrast door hun gastheerschap. Keep up the good work.

Betrouwbaar en professioneel

Wat een toppers bij S&F security! Vriendelijke mannen die een sterk gevoel van veiligheid uitstralen.

Professionele, betrouwbare en vriendelijke service

Op zoek naar een betrouwbare security service, dan raad ik SFS security aan!

Vriendelijk en betrouwbaar

Prettige samenwerking

Betrouwbaar

Zeer betrouwbare service!

Als heel fijn ervaren

Super vriendelijke beveiliging. Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Professioneel

Wij werken inmiddels 4 jaar samen met Sharp & Flex Security. De afspraken worden nagekomen, de communicatie verloopt altijd vlot en tenslotte, wij kunnen op hen bouwen waar en wanneer dat nodig is. Onze zaak is in goede handen.

Uitstekende service!

Erg professioneel en denken mee met de klant.

De mannen van Sharp & Flex Security beschikken over een hoge dosis gastvrijheid en flexibiliteit. Wij huren ze in wanneer wij uitverkoop hebben en de samenwerking verloopt altijd uitstekend.

Uitstekende beveiligers

Uitstekende beveiligers met een hoge dosis aan geduld en gastvrijheid.

Uitstekende service, heren doen goed zijn werk en staan goed op scherp, verkennen de omgeving goed. Zeer tevreden! Xavier

• Bedrijfsnaam (indien noodzakelijk): Drake's Luxury Boutique

Love Sharp & Flex Security! Why? Omdat de communicatie fijn is, de mensen top op events en ik tijdens een event nul omkijken heb.

• Bedrijfsnaam (indien noodzakelijk): PRSSKD

Very professional

4 stars: good service, well treated

Hommes compétents, sécurité garantie!

4 stars: good service, well treated

Discrétion et professionnalisme grandement apprécié

4 stars: good service, well treated

Personnel sérieux, efficace et disponible en toutes circonstances.

• Communication:

S&F is zeer prettig in de omgang. Zij hebben goed door dat gastheerschap een groot onderdeel van het vak is. Daar waar nodig kunnen ze subtiel ingrijpen. Kortom, alles wat je nodig hebt van een beveiligingsbedrijf in deze tijd.

• Bedrijfsnaam (indien noodzakelijk): Fiduzia

5 stars: perfect, definitely recommended

during my stay in amsterdam i am not going to places like harbor club restaurant and casino downtown and i had the pleasure of being accompanied by a SF security team very discreet and very present a very professional and friendly team good communication I felt very good and safe. recommended.

5 stars: perfect, definitely recommended

very serious company and a high quality staff I advise this company.

Ze zijn heel goed

• Bedrijfsnaam (indien noodzakelijk): Giorgio Armani

Wij hebben voor ons bedrijf een offerte aangevraagd bij S&F security services. We kregen snel een duidelijk antwoord terug waaruit bleek dat men onze vragen goed had begrepen. Uitvoering was professioneel en zeer deskundig. In de toekomst ga ik zeker nogmaals met hen werken.

• Bedrijfsnaam (indien noodzakelijk): Far Out BV

Zeer professioneel, klantvriendelijk en sociaal. Zeer gedreven jongens die zelfs in hectische situaties vriendelijk blijven. Erg knap, geeft een veilig en gastvrij gevoel!

5 stars: perfect, definitely recommended

During our visit to Amsterdam my wife had a heart attack in the lobby of our hotel,I panicked and started screaming and asking for help,suddenly the security guy who was present did not hesitate to lend s helping hand,He was very calm and very professional reanimating my wife while waiting for the ambulance!! Thanks to this guy my wife surverved.

• Communication:

Over SHARP & FLEX SECURITY SERVICES B.V.

Sharp & Flex Security services B.V. is een succesvolle beveiligingsorganisatie die beveiligingsdiensten op maat aanbiedt. Onze missie is het gevoel van veiligheid doen stijgen onder de burgers in het algemeen en onze klanten in het bijzonder. Dit doen we door preventieve maatregelen aan te bieden. In de afgelopen jaren hebben wij aanzienlijk veel ervaring opgedaan binnen diverse branches. Onze kennis en ervaring stelt ons in staat beveiligingsdiensten te leveren volgens de hoogste kwaliteitsnormen. Onze werkwijze is gericht op integriteit, discretie en flexibiliteit. De eisen en filosofie van onze klanten zijn voor ons van het grootste belang. We bieden ten allen tijden uitgebreide beveiligingsservices die zijn afgestemd op specifieke behoeften en situaties.