Keurige en snelle montage

Vervanging en reiniging van de mechanische ventilatie was snel gebeurd. Ik was er alleen in het begin bij maar alles is netjes achtergelaten.

• Verrichte werkzaamheden: Reinigen Ventilatie

beleefd en netjes

monteur heeft een cv installatie geplaatst en was daarbij beleefd in de omgang en alles werd netjes en opgeruimd achtergelaten.

• Verrichte werkzaamheden: Cv-ketel & Ventilatie

Vriendelijk, kundig, denkt mee en neemt tijd voor advies

Zeer tevreden over eerste bezoek. Goed advies, denkt en kijkt mee. Neemt de tijd. Fijn als je zo geholpen wordt.

• Verrichte werkzaamheden: Cv-ketel & Ventilatie

Fijn om zo’n vakman aan het werk te zien.

Correct, punctueel en deskundig!

Zeer tevreden.

Prettig contact. Alles snel, correct en netjes verlopen.

Positief

Een halfuurtje eerder dan de afgesproken tijd. Neemt tijd voor de klant, komt met voorstellen en sympathiek.

Zeer tevreden!

Heb al paar jaar een service contract bij Allround Installatietechniek voor CV en ventilatiesysteem. Ook heeft het bedrijf al extra dingen uitgevoerd, zoals een nieuwe radiator vervangen. Ben zeer tevreden met de wijze van werken. Allround Installatietechniek maakt op mij een betrouwbare indruk, ook wat betreft hun kennis en vakmanschap (iets wat tegenwoordig bij sommige bedrijven nog wel eens flink kan tegenvallen ...).

Snel en vakkundig geholpen

Dit bedrijf neemt het corona probleem serieus. Schudden geen handen, houden gepaste afstand en wassen hun handen. Onze cv ketel doet het ook weer goed. Zeker aan te raden.

snel en degelijk.

Zoals bovenvermeld.

• Verrichte werkzaamheden: Overige

Onderhoud goed uitgevoerd volgens afspraak.

Vandaag mijn ketel en ventilatieunit schoon laten maken. Dit is netjes volgens afspraak gebeurt. Volgende keer zeker weer door Allround Installatietechniek de nodige onderhoud laten uitvoeren. Zeer tevreden.

Prima professionele service!

Allround Installatietechniek heeft tweemaal werk aan mijn CV installatie verricht: eerste maal (eind 2018) betrof het onderhoud van de Cv-ketel en van de huisventilatie, de tweede maal werd een badkamerradiator vervangen. Ik plaats alleen reviews als ik blij ben met een service. Nou beide keren was dat het geval. De vakmensen waren vriendelijk en deden professionele jobs.

uitstekend.

Prettig contact met de monteur.

Prettige kennismaking plus afwerking

DE afspraak telefonisch is keurig nagekomen en mijn eerste indruk is bevestigd. Voor deeerste keer prima geholpen

Zeer positief

Zeer tevreden over prijsafspraken, zorgvuldig uitgevoerde installatie , opruimen , meenemen van vorige cv ketel , betaling..

Goede ervaring

Na alle goede review gelezen heb ik contact opgenomen voor onderhoud voor mijn cv ketel, het was al eind May gebeurd. Meneer kwam op tijd, goed werk geleverd en netjes , ben gewoon tevreden mee,

Echte vakmannen.

Ik ben erg tevreden met deze mannen. Zijn netjes, vakkundig en geven goed en eerlijk advies.

Zeer positief

Zeer positief bij storing direct geholpen. Gelijk professioneel gecontroleerd en probleem opgelost

zeer tevreden

Afspraak werd snel gemaakt en de storing werd snel verholpen.

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

De monteur kwam keurig op tijd en heeft gelijk een kleine lekkage verholpen in de cv ketel. Maar gelijk een abonnement afgesloten.

• Verrichte werkzaamheden: Cv-ketel & Ventilatie

Zeer goed ervaring, keurig optijd, werkt netjes

Marco was keurig optijd, heeft netjes gewerkt.

Goed en snel geholpen

We konden binnen een week al een afspraak maken en de monteur was op tijd.

• Kennis & Vakmanschap
  • Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv ketel

Zeer tevreden en de monteur was netjes op tijd.

Goede ervaring

Alle positieve reviews bevestigen alleen maar de vakkundige werkwijze van Marco. O.H. laten uitvoeren, O.H. abonn. afgesloten, alsmede een MVbox laten plaatsen. Hele scherpe prijzen en enorm klantvriendelijk. Het kan dus toch nog in deze tijd.

• Ervaring met: Onderhoud CV ketel

prettige relaxte ervaring met dit bedrijf. vakmanschap.

• Ervaring met: Vervangen ventilatiebox

Een aanrader, werkt netjes en op tijd

• Ervaring met: CV plus ventilatiesysteem