Onderhoud CV ketel oppervlakkig uitgevoerd

Monteur was een aardige man en heeft de CV ketel goed schoon gemaakt. Tevens moet de ketel goed gecontroleerd worden voor lekkages, en evt moet die opnieuw afgesteld worden (CO en O2 metingen). Helaas is dat allemaal niet gebeurd. Erg jammer.

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Jammer dat u niet over alles tevreden bent, maar we hebben de ketel zowel op gas als waterlekkages gecontroleerd en deze zijn niet aangetroffen anders hadden we deze gelijk verholpen of aan u gemeld. Ook is het toestel op Co gecontroleerd. Uw toestel is in perfecte staat en dat mag ook wel want hij is pas 3 jaar oud.

zo als altijd, prima in orde

we zijn al 6 jaar abonnee en in al die jaren verloopt de communicatie zeer goed, de monteur is keurig op tijd en zijn vakkundig. tot de volgende keer.

goede ervaring en onderhoud

Monteur was keurig op tijd en heeft onze ventilatie box en cv ketel keurig schoongemaakt en ook de Co afgesteld. hij heeft ook een Co melder opgehangen omdat de oude het al een tijdje niet meer deed. We zijn zeker tevreden over dit bedrijf.

Goed en snel geholpen

Na gebeld te hebben kwam er binnen 2 dagen een monteur langs om de Remeha Calenta ketel schoon te maken en gelijk goed af te stellen. Hij heeft gelijk een lekkage verholpen. Zeer tevreden en ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Aardige monteur en vakkundig neemt ook de corona regels in acht. Branderpakking was versleten en heeft hij vervangen.

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Snel beschikbaar en uitstekende, vriendelijke service!

Voor de 2e keer door Allround installatietechniek de mechanische ventilatie laten doen. Snelle afspraak, netjes op tijd en snel klaar!

• Verrichte werkzaamheden: Reinigen Ventilatie

Goede communicatie en vakkundig

Binnen twee weken na offerte een nieuwe cv ketel geïnstalleerd. Alles netjes afgewerkt door de monteur. Zeer plezierig en betrouwbaar in de omgang.

• Verrichte werkzaamheden: Overige

Goede service, afspraken worden goed nagekomen. Duidelijk en eerlijk antwoord op vragen

Vriendelijke monteur, goede kennis van zaken

Boven verwachting!

Optijd aanwezig.( ja, dat is vermeldingswaardig in deze tijd). Vakbekwame professional, met oog voor detail. Zeer klant gericht, en vriendelijk. De opdracht was het vervangen van de mechanische ventilatiebox( op een moeilijk bereikbare plaats!) en het reinigen van de luchtkanalen. Alles naar volle tevredenheid uitgevoerd, en Marco en zijn team hebben er een vaste klant bij in Ypenburg!

prima de luxe

correct gehandeld goed advies blij met de monteur

Snel en vakkundig

Nieuwe CV ketel laten plaatsen op advies van de heer Soek! Super snel uitgevoerd Zeer tevreden.. Werkzaamheden goed en professioneel uitgevoerd.

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Klasse werk verricht bij plaatsen CV

Wij hadden al een tijdje een abonnement op allround installatie techniek, omdat onze CV al wat ouder was. Het warm water was wel eens uitgevallen en de monteur was dan binnen een paar uur ter plaatsen om het probleem te verhelpen. Altijd snel en goed geholpen. Nu besloten om een nieuwe CV te laten plaatsen en dat was boven verwachting goed geplaatst. De monteur was enorm vriendelijk en vakkundig en we zijn enorm blij me de nieuwe CV. Ook zit hier 2 jaar een onderhouds abonnement bij. Wat een verschil! Wij raden daarom allround installatietechniek zeker aan!

• Verrichte werkzaamheden: Cv-ketel & Ventilatie

Dit is tweede keer dat ik allround installatietechniek mijn cv laat onderhouden, en Heer Soek kwam op tijd als afgesproken, volgt de covid regel, netjes onderhoud mijn cv en beantwoord netjes mijn vragen. Tot nu toe ben ik heel tevreden .

Good job

They came on time and did a good job with care. I'll call them again

Zakelijk & goed

Werkzaamheden goed, volgens afspraak en professioneel uitgevoerd. Communicatie verloopt soepel en kort, no nonsense benadering. Bij een vorige klus ook creatief meegedacht over een oplossing (omleggen waterleiding in de tuin).

Snel en goed opgelost

Ivm een issue in de verbinding tussen mijn thermostaat en CV-ketel werd mijn woning niet meer verwarmd. Een vriendelijke monteur heeft goed meegedacht en heeft de kabel vervangen en de constructie ook verbeterd. Heel fijn was dat de monteur het probleem al de dag al nadat het probleem was geconstateerd had opgelost. Positief was ook dat ik direct telefonisch contact had en ik mijn gegevens niet meer hoefde te noemen omdat mijn telefoonnummer herkend werd. Mijn ervaringen in het verleden met andere installateurs is dat ze slecht bereikbaar waren en dat er pas na een aantal weken tijd was in de planning voor een afspraak.

• Verrichte werkzaamheden: Overige

Zeer goede ervaring met dit bedrijf

WTW laten vervangen door Ventilatiebox. Wij zijn zeer tevreden over de snelle en vakkundige levering en plaatsing, en alles is netjes opgeruimd!!

Snel vakkundig en netjes

Nieuwe CV ketel laten plaatsen door dit bedrijf. Nemen de corona-regels serieus, komt afspraken na, werkt netjes en laat alles schoon en opgeruimd achter. Bovenal vriendelijk en netjes personeel.

Goed werk verricht

De onderhoudsafspraak van mijn cv ketel ging goed. Er is uitvoerig werk verricht. Zo te zien een vakman.

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Contact verliep plezierig en professioneel, vandaar contract met dit bedrijf aangegaan.

Niet tevreden over mijn vorige CV service bedrijf. Bewust gezocht naar een wat kleinschaliger bedrijf waar de klant met aandacht wordt geholpen!

• Verrichte werkzaamheden: N.v.t.

Vakman werkt netjes en snel.

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Prettige afhandeling onderhoudsbeurt CV-ketel.

Overeenkomstig telefonische afspraak voor de eerste keer onderhoud aan een twee jaar oude CV-ketel laten uitvoeren door Allround-installatietechniek. Er werd op een correcte manier met de corona maatregelen omgegaan en de vragen die ik had werden naar tevredenheid uitgelegd.

Keurige en snelle montage

Vervanging en reiniging van de mechanische ventilatie was snel gebeurd. Ik was er alleen in het begin bij maar alles is netjes achtergelaten.

• Verrichte werkzaamheden: Reinigen Ventilatie

beleefd en netjes

monteur heeft een cv installatie geplaatst en was daarbij beleefd in de omgang en alles werd netjes en opgeruimd achtergelaten.

• Verrichte werkzaamheden: Cv-ketel & Ventilatie

Vriendelijk, kundig, denkt mee en neemt tijd voor advies

Zeer tevreden over eerste bezoek. Goed advies, denkt en kijkt mee. Neemt de tijd. Fijn als je zo geholpen wordt.