Allround Installatietechniek heeft ons snel, betrouwbaar en vakkundig geholpen. Bedankt!.

Eindelijk een installatiebureau dat: - de telefoon opneemt als je belt, en direct advies kan geven. - snel ter plaatse gaat als de situatie daarom vraagt. - vakkundig advies geeft en keurig net werk oplevert. - een betaalbare en afdoende oplossing biedt. - zich aan afspraken houdt zonder gedoe of excuses. Bedankt Marco!

kundig en klantvriendelijk

Heldere communicatie, op tijd, kundig en er werd getoond wat er gerepareerd moest worden, netjes spullen weer achtergelaten en duidelijke uitleg over het abonnement. Kortom een aanrader.

goede ervaring mbt onderhoudsbeurt CV-ketel

Keurig op de afgesproken tijd. Nauwkeurig uitgevoerde onderhoudsbeurt aan mijn combi-ketel, inclusief bijvullen met water.

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Ventilatiekanalen reinigen uitstekend uitgevoerd.

AllRound medewerker meldde zich op het afgesproken tijdstip met het benodigde materieel voor het reinigen van de ventilatiekanalen. Het contact verliep op een aangename manier en de werkzaamheden werden voortvarend en kundig aangepakt.

• Verrichte werkzaamheden: Reinigen Ventilatie

Fijn en betrouwbaar

Marco communiceert vlot en prettig. Daarnaast ook betrouwbaar, nooit onnodig lang thuis hoeven te wachten, hij komt keurig op tijd en je weet vooraf waar je aan toe bent. Aanrader!

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Erg tevreden over werkzaamheden, klantvriendelijk

Monteur was erg vriendelijk en heeft erg netje werk geleverd, wij zijn erg tevreden over het plaatsen van de combi ketel. Netjes werk geleverd

Snelle en goede service

1e onderhoud aan CV-ketel. Snel gereageerd op mijn verzoek, goede service en tips.

prettig bedrijf

Goede offerte, goede prijs. Snelle levering en installatie. Vakmensen met kennis en ervaring.

Geweldige service

Vandaag een nieuwe cv ketel laten plaatsen. Er is goed werk afgeleverd en de service is enorm goed. Het zeker aan te bevelen deze installateur het werk te laten doen wat betreft het plaatsen van een nieuwe cv ketel.

keurig werk

ze waren op tijd en werkten netjes. we zijn blij met onze ketel en ventilatie box

Snelle en vriendelijke service

Eenvoudig en snel een afspraak kunnen maken, erg vriendelijk aan de telefoon en goede service.

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Precies op tijd en goed werk geleverd op een vertrouwde manier

Zonder gedoe de CV ketel een onderhoudsbeurt gegeven en op een correcte wijze onderdelen vervangen die nodig waren.

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Dit blijkt een professionele firma te zijn

Onze vragen die we hadden werden correct beantwoord. Het systeem was erg vuil, waarschijnlijk is er door de vorige bewoner te weinig aandacht aan gegeven.

• Verrichte werkzaamheden: Reinigen Ventilatie

Goede snelle service

Korte tijd tussen melding en reparatie! Vragen niet extreem hoge prijzen

Top!!

Bedankt voor de goeie en snelle service!!

Fijn bedrijf

Ik kon al op korte termijn een afspraak maken en de verwarmingsmonteur was keurig op tijd. De monteur was zeer vriendelijk en nam de tijd voor alle vragen die ik had over het stoken en bijvullen. Hij was een uurtje bezig waarna we nog gezellig een kopje koffie hebben gedronken. Bedankt en tot volgend jaar.

Snelle service

Na een belletje de volgende dag al iemand in huis die een offerte kwam maken voor een nieuwe cv ketel en ventilatie box. 2 dagen later zijn ze allebei geplaatst door een aardige monteur die overigens zeer netjes werkte. We zijn zeer tevreden, bedankt

ben gewoon tevreden mee

Na alle goede reviews te hebben gelezen, heb ik contact opgenomen voor onderhoud voor mijn cv ketel, Meneer kwam op tijd, goed werk geleverd en netjes , ben gewoon tevreden mee,

goede ervaring

Ik kon snel een afspraak maken en de monteur was op tijd. Aardige man en heeft net werk geleverd. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

goede ervaring

werkt netjes en volgens de aanwijzing van de fabrikant.

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Heel blij met onze nieuwe cv ketel

Aardige monteur die netjes zijn werk verrichte en ook alles keurig heeft opgeruimd toen hij klaar was. Hij nam ook de tijd om alles uit te leggen. We zijn erg tevreden en raden Allround ook zeker aan. Bedankt.

Prima!

Monteur was keurig op het afgesproken tijdstip aanwezig en heeft de kachel en afzuigbox netjes schoongemaakt.

• Verrichte werkzaamheden: Cv-ketel & Ventilatie

goed werk voor een mooie prijs

geen klachten, goed werk

Goed werk geleverd

Zeer prettige monteur en neemt de tijd voor de vragen die we hadden. Vond het ook geen probleem toen ik vroeg of ik mocht meekijken. Hij heeft hem zeer grondig nagekeken en schoongemaakt. Allround mag volgende keer zeker weer komen.

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Precies zoals het hoort, zeer tevreden over alles

Alles ging perfect: snelle en duidelijke offerte, snelle reactie op vragen, en de installatie van onze nieuwe CV-ketel is vakkundig uitgevoerd. De monteur is prettig in de omgang en heeft duidelijk plezier in zijn werk. Zoals de monteur (Jasper) zei "we gaan er iets moois van maken" en dat is helemaal gelukt. Bedankt voor deze fijne ervaring!