Parfect installatiebedrijf

Ervaren kundige onderhouds monteur. Goed contact met klant. Nette prijs.

Werkt volgens afspraak

De monteur was keurig op tijd, oud materiaal afgevoerd, nieuw netjes geïnstalleerd, werkplek opgeruimd, betaalwijze naar keuze, en de factuur erna per mail. Het klopt gewoon allemaal.

• Verrichte werkzaamheden: Overige

Prima service en informatie

Mijn ervaring met Allround is meer dan positief te noemen. Een eerste inspectie van de ketel met de 1e onderhoudsbeurt was meer dan positief te noemen. Ook de nodige informatie mbt de ketel was prima te noemen, kortom; aan te bevelen bedrijf.

super gemotiveerd.

Het onderhoud van onze cv-ketel verliep vlekkeloos en zonder problemen. Prettig werken met deze onderhoudsmonteur.

prima service

Er werd heel netjes gewerkt alle leidingen zijn vervangen ook de afvoer door het dak. Erwerd ook nog een steekproef gedaan zo weet je gelijk dat je met een erkend befrijf te maken hebt. Marco reageerd gelijk op de app als je nog een vraag hebt We zijn er erg blij mee

Goede en snelle service

Onze oude CV installatie ging helaas kapot toen het kouder werd. Prettig contact en snelle vervanging mogelijk, ondanks de drukte.

Prima en snelle installatie

We hadden een nieuwe cv-ketel nodig, met wat aanpassingen in de cv-kast. Dit was geen probleem, er was snel een eenvoudige oplossing gevonden. Offerte, bestellen en plaatsen ging snel en probleemloos.

perfect geinstalleerd.

De remeha Tzerra Ace 28c CW4 geinstalleerd en de oude cv-ketel gedemonteerd.Super gedaan in een vrij kort tijdsbestek.

Prima!

Kundige, nette en vriendelijke installateur. Alles in orde.

Nieuwe ketel.

Ketel zeer netjes gemonteerd! Vriendelijke installateur die zijn vak verstaat!

No nonsense, gewoon goed

Onderhoud cv ketel nodig, gebeld en binnen 2 dagen een afspraak. Onderhoud uitgevoerd, abonnement afgesloten. Een aanrader!!

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Gewoon een goed en degelijk uitgevoerde onderhoudsbeurt!

Het onderhoud van de CV-ketel is niet direct een opwindende aangelegenheid. Maar wel noodzakelijk. Het is fijn dat dat gebeurt door een vakman die op tijd is, een prettige persoon is, en zijn werk op een rustige manier doet. En gezien de leeftijd van onze CV-ketel in staat is om een goed advies te geven over een volgende ketel en/of warmtepomp. Kortom: een allround installateur!

Aanrader voor iedereen

Je belt voor een nieuwe cv ketel en binnen een 2 weken kon het al geplaatst worden. Na foto's gestuurd te hebben van de oude ketel zag Marco ook dat ik een hele oude ventilatiebox had. Dus die ook maar gelijk vervangen. Alles kon in 1 dag geplaatst worden. Moet nog even een hele grote compliment geven aan Jasper die alles geïnstalleerd heeft. Hij heeft mij ook enorm geholpen met mijn auto. Door omstandigheden was er een raam kapot gegaan en heeft hij mij top geholpen. Zo blij dat er toch nog mensen zijn die je helpen ook al hoeven ze dat niet te doen…en dan ook nog alles netjes opruimen en stofzuigen.

• Verrichte werkzaamheden: Cv-ketel & Ventilatie

Marco prima kerel

Bij ons thuis jaarlijks onderhoud op de ketel uitgevoerd. Duidelijke communicatie, op tijd en prima werk. Bedankt ! TUUR

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Uitstekende service van gecertificeerde monteur/bedrijf

Allround Installatietechniek doet al jaren het onderhoud en reparaties aan onze HR ketel. Komt altijd zijn afspraken na, beantwoordt graag een paar vragen en doet de klus grondigen professioneel. Aanrader!

• Verrichte werkzaamheden: Onderhoud cv-ketel

Snel en betrouwbaar, netjes gewerkt

Je hoeft nooit lang te wachten, want de werkzaamheden worden altijd snel en zonder gedoe, maar toch keurig afgerond. Ook met de adviezen die ik heb gekregen ben ik steeds blij geweest.

• Verrichte werkzaamheden: Nieuwe cv ketel

Top bedrijf dat afspraken nakomt!

Mijn ketel moest vervangen worden. Ze konden op korte termijn de werkzaamheden uitvoeren. Op de dag zelf werd ik netjes op de hoogte gehouden hoe laat ze er zouden zijn. Alles is prima geïnstalleerd, foutjes van de vorige installateur netjes opgelost. Ze laten het ook prima schoon en opgeruimd achter. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.

• Verrichte werkzaamheden: Nieuwe cv ketel

Goed werk door een aardige en netjes werkende monteur. Aanrader!

• Verrichte werkzaamheden: Nieuwe cv ketel

Snelle service, goede communicatie en prima uitvoering CV onderhoud

Zocht een nieuwe partij voor CV onderhoud, die flexibel optreed en zaken, afspraken prima afhandelt en vond in Allround installatietechniek een goede en professionele leverancier. Op tijd, kundig en schoon werkend. Een echte aanrader, zeker als je in regio Delft woont.

Flexibel, prima service en goed contact

Zocht een nieuwe partij voor CV onderhoud en werd zeer professioneel geholpen. Toen CV te oud bleek en zelfs wat gas lekte, is na goed advies en overleg snel een nieuwe CV geplaatst. Een betrouwbare partij. Aanrader.

Professionele technicus

Onderhoudsbeurt uitgevoerd, werkt netjes en neemt de tijd om e.e.a uit te leggen.