Zeer vriendelijk geholpen, goed advies!!

We zijn zeer vriendelijk en kundig geholpen. Onze wensen zijn op een flexibele manier ingevuld. Voor ons is elektrisch rijden nieuw en daar zijn we goed mee geholpen. Het was het zeker waard om er 200km voor te rijden!

Flexibiliteit binnen grote gastvrijheid.

Flexibel, en altijd op orde.

Verrassend veelzijdig onder 1 dak

Al geruime tijd huur ik hier een ruimte, het personeel is vriendelijk, de prijzen heel scherp en van alle gemakken voorzien, hier blijf ik zeker komen!

Een onverwacht pareltje!

Wie verwacht er nou een rustige, inspirerende ruimte om te werken in een tankstation? Ik in eerste instantie niet. Door toeval ben ik er terechtgekomen en sindsdien is het een absolute favoriet voor mijn coaching en training. Er heerst een absolute rust, de ruimtes zijn ruim, goed van licht en atmosfeer en alles is compleet en ruim voor handen. Verder is het personeel zeer bereidwillig en flexibel. Tevens zijn de heerlijke, verse broodjes die je kunt bestellen voor op de werkplek het vermelden waard. Voor ieder die dit leest een aanrader om het eens uit te proberen. Vertel het verder niet al te veel door want ik houd het toch graag ook een beetje voor mijzelf :-)!

Uitstekende ervaring

Mooi alternatief op het thuis werken! Bij Green Planet kun je terecht voor flexwerken maar je kan ook diverse ruimtes huren om klanten te ontvangen en/of om te vergaderen. Het personeel is zeer gastvrij en ook de horeca is super geregeld! Ik kijk uit naar mijn volgende verblijf bij Green Planet!

Mijn verblijf in het prachtige kantoor Kuala Lumpur was zeer prettig

Ik heb een waanzinnig fijne werksessie kunnen hebben in het prachtige kantoor Kuala Lumpur. De medewerkers van Green Planet zijn zeer behulpzaam en weten altijd raad wanneer ik dat nodig heb. En dan ook nog kunnen genieten van een waanzinnig lekkere kroket uit het restaurant beneden maakt het helemaal af. De karakteristieke dome van Green Planet geeft een bijzondere ervaring wanneer je naar buiten kijkt. Ik denk daarom dat dit ook een uitstekende locatie is om gasten te ontvangen. Mocht ik weer in de buurt zijn en een ruimte nodig hebben dan kom ik zeker langs. Misschien morgen al.

Lekker even rustig aan het werk

Als zelfstandig thuiswerker zonder kantoor ruimte is Green planet een ideale plek om zo NU en dan even wat meters te maken.

Verbluffende vriendelijkheid

Een gastvrije ontvangst, een prettige plek om te werken, vriendelijk personeel, erg goede koffie en dat alles gratis en voor niets. Je vindt het nog in Pesse. Ook aanvullende diensten/producten worden zeer betaalbaar aangeboden. Ik vind het een mooi bedrijfsconcept en zal iedereen deze plek aanbevelen!

Mooie locatie, prima ontvangst

En de ontvangst betreft niet alleen de wifi maar ook de fysieke ontvangst in de ruimte. Rustig gewerkt en video vergadering gedaan, allemaal zonder hickups.

Fijne vergaderlocatie

Wij hebben met ons team vergaderd bij Green Planet. Het personeel was gastvrij en vriendelijk. De ruimtes zijn mooi en alles is aanwezig. We zullen hier zeker vaker gaan vergaderen!

Zeer gastvrij en comfortabel werken en overleggen

Ik kom al meerdere jaren bij Greenplanet. Een hele fijne plek om te werken en te overleggen met mijn cliënten. Goed bereikbaar, makkelijk parkeren en zeer complete faciliteiten. Ook erg flexibel en vriendelijk personeel.

Super Service

Super blij met de aandacht en tijd die ze altijd voor mij nemen met de boekingen in hun S2M. Verder bezoek ik meerdere keren per week de Open Office van S2M, en alles is altijd super strak, netjes en goed verzorgt!

Zoveel meer dan een tankstation

Vorige week met twee studiegenoten afgesproken op deze locatie. Dit is ons zeer goed bevallen! Alle faciliteiten welke wij nodig waren, zijn aanwezig (wifi, gratis koffie/thee, printer etc.). Tevens was het ook mogelijk om voor een schappelijke prijs een ruimte te reserveren. Wij komen zeker nog eens terug!

Gewoon HET tankstation van de toekomst, uniek in Nederland en ver daar buiten !

Gewoon HET tankstation van de toekomst, uniek in Nederland en ver daar buiten ! Het is dan ook veel meer dan alleen een tankstation. Altijd fijn daar even te stoppen, voor wat werk, een vergadering, of gewoon een heerlijk bakje koffie, een hapje eten en wat Drentse worsten scoren voor het thuisfront. Prachtige duurzame locatie !

perfecte vergaderlocatie

goed bereikbaar, mooie en praktische ruimtes, lekkere broodjes en meer als catering... en voor weinig geld

Een top locatie voor een vergadering of flexplek

Zaal NewYork gebruikt voor een vergadering met 4 collega's. Alles was perfect geregeld. Aardige mensen, goede koffie, internet perfect voor elkaar, presenatie scherm, gewoon klasse

Fijne werkplekken, rustig, goede faciliteiten, vriendelijk personeel

Vandaag eerste dag in Pesse gewerkt met een projectcollega, om de afstand tussen ons gelijk te verdelen. Prima werkplekken, goede faciliteiten. Dit gaan we vaker doen. Regelen van een vergaderzaal was vandaag niet nodig, want we waren de enige gebruikers. Dat was prettig, maar komt natuurlijk (financieel) niet ten goede aan het in stand houden van deze flexplekconstructie.

verrassend fijn om zo te kunnen werken, zonder je eigenlijk bezwaard te voelen je laptop op tafel te zetten.

• Professionaliteit
  • Kwaliteit horeca producten N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Anders, namelijk:
  • Anders, namelijk: de bijzondere locatie op het platteland

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders, namelijk:
  • Anders, namelijk: Vroeger geweest.

• Algemene beoordeling

Goede overleg plaats voor een grote regio

• Hoe heeft u ons gevonden? Mond op mond reclame

Rustige en fijne plek om te werken.

• Hoe heeft u ons gevonden? Mond op mond reclame

• Toegankelijkheid reservering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

• Hoe heeft u ons gevonden? Mond op mond reclame

Ik kom hier met enige regelmaat om rustig te kunnen werken op de flexplekken. Erg goede, en zeer vriendelijke service van het personeel. Je kan altijd bij ze terecht voor vragen / opmerkingen. Ook de koffie is gratis en de toiletten en ruimtes zijn schoon. In de lunch kan je bovendien ook nog eens een lekker broodje scoren in de Horeca van het tankstation beneden.

• Hoe heeft u ons gevonden? Social Media