De schoorsteen is mooi gemetseld en we hebben 10 jaar garantie.

• Betrouwbaarheid

Helaas had ik een aantal hinderlijke lekkages tegelijkertijd. Schatsbergen had snel de oorzaken hiervan vastgesteld. Kort hierna hebben zij de reparaties uitgevoerd, welke op tijd en binnen het geoffreerde bedrag zijn uitgevoerd. De communicatie met Frans was helder en eerlijk. Inmiddels is dit een kwart jaar geleden, en na vele regenbuien heb ik geen enkel spoor mee van lekkage. Wat mij betreft zeer aan te bevelen!

• Betrouwbaarheid

Onze lekkage ontdekten we vrijdag laat in de middag. Ondanks dat het bijna weekend was en hard regende, was men zeer snel bij ons aan de deur. Het probleem werd helemaal snel gevonden en opgelost. Men rekende vervolgens NIET de hoofdprijs. Zeer tevreden dus.

• Betrouwbaarheid

Schatsbergen ingeschakeld om de lekkage te verhelpen. Na telefonisch contact al snel een afspraak gemaakt om het probleem te bekijken, waarbij een goede inschatting van het probleem werd gemaakt. Meteen een offerte ontvangen en een afspraak voor reparatie gemaakt. Tijdens de reparatie werd mij goed uitgelegd wat het probleem was en hoe het verholpen is. Hele fijne communicatie, goede deskundigheid en zeer snel geholpen!

• Betrouwbaarheid

Erg blij met de nieuwe dakgoten, harde werkers en ze hebben verstand van het vak!

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar bedrijf met hardwerkende werknemers, die hun vak goed verstaan. Afspraak is afspraak. Goede voorlichting vooraf. Eerst inspectie dan een uitvoer, waarbij ze beloven wat ze gaan doen. Leveren goed werk en na afloop van hun werkzaamheden wordt je goed geinformeerd over hoe hek gerenoveerde dak eruitziet en wat ze extra hebben gedaan, zodat het dak weer 30 jaar ertegen aan kan. Zeker aan te bevelen. Gewoon bellen en ze maken snel een afspraak.

• Betrouwbaarheid

Keurig gerepareerd, lekkage schuuraanbouw. Vorig jaar 2018 gedaan. Nu echter weer een lekkage binnen 14dagen na het eerste telefoontje al gerepareerd. Top! een uiterst betrouwbaar bedrijf en een snelle reactie en afhandeling van de lekkage. Zeker aan te bevelen!

• Betrouwbaarheid

Erg klantgericht en oplossingsgericht. Heb het gevoel dat we goed geholpen zijn.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over de verichte werkzaamheden. Werken netjes. Zeer vakkundig.

• Betrouwbaarheid

Eerlijk, betrouwbaar, vakmanschap, ambitieus.

• Betrouwbaarheid

Nieuw pannendak laten leggen door Frans & Collega's . Vriendelijke jongens met kennis van zaken. Erg blij met het eindresultaat

• Betrouwbaarheid

Via leverancier van bouwmaterialen terecht gekomen bij: Schatsbergen Dakrenovatie. Eerste gesprek was goed en duidelijk vol vakmanschap. Afspraken werden nagekomen en afwerking in alle onderdelen goed. Geeft een vertrouwd gevoel voor onderhoud van uw huis.

• Betrouwbaarheid

De mannen hebben hun werk hartstikke goed gedaan en leveren kwaliteit. Ze hebben een professionele instelling en veel ervaring. We zullen ze zeker aanbevelen!