Een heel positieve ervaring!

Ondanks dat de dakpannen in eerste instantie niet leverbaar waren, is de klus toch vlot geklaard. In één dag werden de pannen vervangen en als er een probleempje was, werd dit in goed overleg opgelost. Ik ben achteraf zeer tevreden. De prijs was goed, het werk is vlot en goed gedaan en Frans zijn mannen waren aardige en hardwerkende kerels.

Vakmensen die resultaat leveren

De dakpannen van 2 daken (ook die van de buren) zijn snel en netjes vervangen ondanks dat het weer een beetje tegen zat. Daarnaast ook alle goten en afvoerpijpen vervangen door zinken. Is erg goed uitgevoerd; eindresultaat prachtig! Ook nog het dakje van ons tuinhokje laten vervangen. De problemen die tijdens deze klus aan het daglicht kwamen, waren op voorhand niet voorzien (en niet begroot) maar zijn door Frans en zijn mannen "gewoon" opgelost. Top!

Snel een offerte gekregen nadat schatsbergen bij ons langs is geweest. Hele dak in 1 dag gedaan. Netjes gewerkt en afspraken nagekomen. Na lekkage op 1 e kerstdag terwijl zij daar niets aan konden doen meteen gekomen en het probleem opgelost.

Betrouwbaar, netjes, snelle respons, prima kwaliteit

Mijn dakpannen zijn keurig vervangen op het afgesproken tijdstip (ondanks wisselende weersomstandigheden). De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Met name ben ik te spreken over het goede contact en het nakomen van gemaakte afspraken.

Vakmensen met top service

Frans en zijn team hebben in september de dakpannen en de bitumen dakbedekking vervangen. Dit is naar alle tevredenheid gebeurd. Bij et signaleren in de avond van twee 'losse' pannen stond Frans met medewerker om 22.00 uur op het dak om ze recht te leggen. Dat is pas service! Fijn team waar kwaliteit en klantgerichtheid hoog in het vaandel staat!

Perfect de noordkant van ons dak gerenoveerd. Zeer tevreden.

Frans en zijn mannen hebben bij ons de noordkant van het dak gerenoveerd: dakbeschot gerepareerd waar nodig, folie, nieuwe panlatten en nieuwe pannen. De klus is perfect uitgevoerd, en ondanks een onverwachte tegenslag - groot wespennest - ook snel. Daarnaast zijn Frans en zijn mannen heel plezierig om over de vloer te hebben. Aanpakkers, en beleefd en plezierig in de omgang. Prijs was ook prima: ik had andere offertes voor dezelfde klus die aanzienlijk hoger lagen. Van harte aanbevolen!

Super service

Deskundige beoordeling van het dak om problemen waar te nemen. Mannen hebben snel.en vakkundig werk geleverd. Goede prijs/ kwaliteit verhouding Ik ben echt super tevreden met het geleverde werk

Hele fijne en zeer vakkundige renovatie van ons dak

De vakmensen van schatzbergen doen wat ze beloven en meer, ze denken mee en leveren vakwerk

Zeer professioneel bedrijf

Ik had aan dit bedrijf gemeld dat mijn dakkapel lak was, het bedrijf heeft toen snel gereageerd en mijn lekkage vakkundig verholpen. De klantvriendelijkheid en vakkennis zijn ronduit top!!. Er ligt nu naar volle tevredenheid een nieuwe dakbedekking op mijn dakkapel.

Vriendelijk en communicatief en hebben een helder plan

Prettige samenwerking. Zijn deskundig en maken een plan waar ze zich aan houden. Leveren kwaliteit en zijn vriendelijk. Bij het vervangen van het dak wordt je huis even op een bouwplaats gezet met een steiger en andere materialen.

super

lekkage dakkapel met frans een telefoniche afspraakgemaak voor een inspectie van de dakkapel was er zeer snel blijk slijtage van het dak bitum en het lood foto,s laten zien deze is vervangen en vakkundig uitgevoerd door frans zelf en collega alles werdt met mij door genomen en foto,s getoond van de werkzaamheden toen de klus geklaard was zelf nog kappotte dakpannen vervangen klasse ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden raad dit bedrijf zeer zeker aan frans top een te vrede klant m.v.g cees

Professioneel, accuraat, redelijke prijs en een fijne ploeg mensen

Ik kan niet beoordelen of de renovatie van het dak perfect is gedaan, die expertise mis ik. Maar De offerte was snel binnen en ook nog eens gunstig vergeleken met andere. Er werd op de afgesproken data gewerkt door een erg prettige ploeg mensen die met veel plezier hard werkte. Tijdens het werk werd en frequent gevraagd of we zaken op de ene of de andere manier opgelost wilden hebben, waarbij ook voor hen minder makkelijke oplossingen mogelijk waren. Op een of andere manier denk ik dan ook dat het dak het weer lang goed gaan doen.

Prima service!

Er waren een paar nokvorsten van het dak gewaaid. Na mijn belletje stond er diezelfde dag nog een keurige werknemer op de stoep die het probleem direct oploste!

Super vaklui

Ons dak is met de grootste zorg hersteld. Super gedaan en prima vaklui.

Vakwerk

Komen afspraken na. Personeel werk netjes en goed ze hebben bij ons een totale dak renovatie uitgevoerd. Alles gedaan volgens plan en Top afgeleverd. Is echt een aanrader komen eerst langs en daarna hebben we afspraken gemaakt.

Top!!!

Bij ons is vogelwering aangebracht. Schatsbergen komt afspraken na, duidelijke en snelle communicatie, heel aardige mensen en laten alles netjes achter. Ben er erg blij mee!

Geweldige aardige personen , gebeld en dezelfde dag waren ze er

Goede communicatie en scherpe prijs en vakkundig

Gewoon grondig vakwerk, eerlijk advies en vriendelijke communicatie

Frans en de andere mannen van Schatsbergen hebben de klus grondig en vakkundig geklaard. Hebben me vlak voor de kerst geholpen met een noodvoorziening toen geen enkel ander bedrijf nog wilde reageren en ik zat met een lekkage in mijn slaapkamer op zolder. Communicatie verliep heel prettig, responsief, meedenkend en compleet met foto’s.

afspraak perfect nagekomen

dit is een professioneel bedrijf die hun afspraken direct en perfect nakomen. vakmensen met een glimlach en goed advies.

Zeer goede ervaring door snel en vooral vakkundig handelen

In het voorjaar 2 bedrijven laten komen. Het eerste bedrijf kon met 1 man alles wel van beneden zien(?). Dure reparatie! Schatsbergen is gelijk met ladders en twee man aanwezig om de klus te inventariseren en een gedegen prijsopgave te maken, duidelijk wát ze voor het bedrag (ca. 1800€) allemaal precies gaan doen. Ze vertellen er ook bij dat ze geen 100% garantie kunnen geven. De prijs is prima in orde en na opdracht maken ze snel tijd om de werkzaamheden met 2 man uit te voeren. Ik heb het werk wat ze maken goed gezien : echt heel netjes! Ook de gedachten erachter, uitgelegd door Stef, begreep ik helemaal. Ik was overtuigd dat het goed was. Blijkt echter bij een stevige regenbui dat het toch nog niet opgelost is, ik app het hen en ga ervan uit dat zij er waarschijnlijk niets meer aan kunnen doen. Ze zijn nog 2 x teruggeweest om het mysterie op te lossen. Na veel zoekwerk tóch het probleem gevonden, klasse mannen !! De after sales was dus zelfs nóg beter. Petje af voor zo'n bedrijf! Tuurlijk heb ik ze een taart gestuurd voor zoveel inzet

Wat een harde werkers met een prachtig resultaat| TOP||

Deze mannen hebben zo hard gewerkt. En dan ook nog heel erg professioneel. Kan niet beter. Ze hebben meer dan waar gemaakt, wat ze beloofd hebben. Hier zit een hele tevreden klant. In 1 woord gezegd; "Uitstekend". Bedankt, Ineke

Na het melden van een lekkage op de site werd ik snel gebeld voor een afspraak, Frans kwam kijken en zag vrijwel direct het probleem. Heel snel een vervolg afspraak gemaakt en ze kwamen dezelfde week de pannen vervangen/repareren en ook rubbers vervangen van kantelraam. prijs was meer als acceptabel voor de geleverde service. De tips van de medewerkers waren oprecht goed. Ik ben zeer tevreden en kan het bedrijf van harte aanprijzen. dank je! Michael

Heel goede service

Onze ervaring met Frans en zijn team was heel goed. Leveren heel goed werk . Zijn zeker vakmensen en vriendelijk. Geven goede adviezen. Eerst onze schuur van nieuwe dakbedekking voorzien. Vandaag gekomen voor lekkage dak bij schoorsteen bekeken wat het was en advies nieuwe kit laag aan te brengen. Kosten niets dat noem ik service. Ander bedrijf wou gelijk het hele dak vernieuwen. Groet Ge van Schaik

goed vakmanschap zeer tevreden

Frans en zijn team hebben ons pannendak compleet vervangen. Ook hebben zij het dak van ons dakkapel en onze schuur vernieuwd. Zij verstaan hun vak en zijn bovendien vriendelijk. Al onze vragen vriendelijk en met geduld beantwoord. Harde en vakkundige werkers. TOP!

Vakwerk

Het team van Frans heeft perfect geholpen met het oude dak van mijn woonboerderij. Communicatie was super.