Een soepele en betrouwbare samenwerking

Met Davey heb ik al eerder gewerkt en door mijn goede ervaring toen heb ik deze samenwerking voortgezet voor mijn nieuwste website. Davey is goed bereikbaar, werkt snel, is punctueel en betrouwbaar in wat hoe zegt en beloofd. Kortom ik zou hem zeker aanraden aan anderen.

• Waar heeft Davey u mee geholpen? Website ontwikkeling

Snel en meedenkend

Davey heeft mij geholpen met het vernieuwen van mijn website/webshop en het onderhoud hiervan. Het is fijn dat Davey altijd beschikbaar is voor vragen en deze zsm probeert op te lossen. Ook denkt hij mee als ik ergens hulp bij nodig heb. Ik ben erg blij dat ik het onderhoud uit handen heb gegeven en mij hier geen zorgen meer over hoef te maken.

• Waar heeft Davey u mee geholpen? Website ontwikkeling

Davey is een ware professional! Hij is technisch goed onderlegt maar kan ook op een business niveau goed meedenken. Hij begrijpt de vraag achter de vraag. Met Davey in je team zit je goed en ik huur hem graag in voor opdrachten.

• Bedrijfsnaam: SiteEffect
  • Waar heeft Davey Smit u mee geholpen? Website optimalisatie

Zeer deskundig op online-technisch gebied. Werkelijk ieder online issue voor mij kunnen oplossen. Reageert en handelt snel.

• Bedrijfsnaam: Targad
  • Waar heeft Davey Smit u mee geholpen? Website optimalisatie

Davey heeft Kieswijs geholpen een nieuwe website te ontwikkelen, die beter bij onze doelstelling als bedrijf past (qua marketing en lay-out) en ook zeer gebruikersvriendelijk is, zowel voor onszelf om te managen, als voor klanten die zich willen aanmelden. Samenwerken met Davey vonden we erg prettig; hij staat altijd klaar voor vragen, kan snel schakelen, ideeën vertalen in weboplossingen en werkt snel en geordend. We kunnen alleen maar zeggen: dankjewel voor al je werk!!

• Bedrijfsnaam: Kieswijs studiekeuze
  • Waar heeft Davey Smit u mee geholpen? Andere werkzaamheden

Davey is deskundig, accuraat en beheerst. Technisch goed onderlegd en als mens een plezier om mee te werken.

• Bedrijfsnaam: MyTravelPearls
  • Waar heeft Davey Smit u mee geholpen? Website optimalisatie

Korte lijnen en snelle reactie op vragen. Inzicht in de actuele stand van zaken met behulp van Trello is erg praktisch

• Bedrijfsnaam: Dr. Brown's Nederland