Zeer goede service

Van begin tot eind zeer goed contact, samenwerking bij het ontwerp, transparantie over de kosten en last but not least prachtig maatwerk. Het eindresultaat overtrof mijn (al zeer goede) verwachtingen!

Zeer tevreden met resultaat

Prachtige inbouwkast, netjes afgewerkt, in 1 ochtend geplaatst. Aardig personeel, denken mee.

Geweldige vakman, goede samenwerking tussen wens van de klant en praktische uitvoerbaarheid.

Het team van Leonard heeft voor ons drie objecten gemaakt, en naar volle tevredenheid geplaatst in huis. Vanaf het ontwerp tot de oplevering is de communicatie prettig geweest en zijn onze wensen goed vertaald in de uiteindelijke meubels. Dank voor de samenwerking.

Goede ervaring met een zeer mooi eindproduct als resultaat. Zeer content mee! Communicatie verliep fijn en laagdrempelig, maar was niet altijd duidelijk. Daarnaast hadden de heren iets zorgvuldiger om mogen gaan met de plinten die aan de kant moesten; een deel was gebroken en daardoor niet meer bruikbaar, en op het eind van de dag werd een deel van de plinten terug gelijmd, terwijl deze gespijkerd waren. Dan zorg ik liever zelf voor het terugplaatsen. Groetjes.

• Betrouwbaarheid

friendly and tailor-made approach. Quality of work is very good. Thanks.

• Betrouwbaarheid

Diverse kasten laten maken. Gezien de hoogte (3,8 m) van ons appartment een behoorlijke uitdaging. Leonard en Bart hebben ons hierin uitstekend begeleid en een top product geleverd.

• Betrouwbaarheid

Jaren geleden de eerste afspraak gehad en nu eindelijk hangt de tv meubel bij ons in de woonkamer. De heren zijn super behulpzaam, denken goed mee en leveren kwaliteit.

• Betrouwbaarheid

Kundige meubelmakers, leveren prachtige kwaliteit en service op maat. De levertijd is lang maar dat is wel begrijpelijk bij dit maatwerk.

• Betrouwbaarheid

Wij zijn erg blij met de op maat gemaakte boekenkast/bureau! Met elkaar tot een goed ontwerp gekomen en prachtig uitgevoerd. Mannen werken netjes en komen afspraken na. Wordt wat ons betreft vervolgd.....

• Betrouwbaarheid

waar vind je tegenwoordig nog een goede timmerman, die wat z'n ogen zien met z'n handen maken kan..... Nou de mannen van deze Meubelmakerij kunnen het: betrouwbaar, gedegen, creatief en heeel precies..

• Betrouwbaarheid

De heren van Meubelmakerij Rotterdam hebben 2 fantastische op maat gemaakte kasten gerealiseerd in mijn appartement te Amsterdam. We moesten werken met beperkte ruimte, maar door het maatwerk en de hoge kasten nu kan ik alles opbergen, van kleding tot zelfs een op maat gemaakte kast voor mijn wasmachine en CV ketel. De kasten zijn prachtig van kleur, heel stijlvol en maken het huis veel mooier. Enorm bedankt en een dikke aanrader!

• Betrouwbaarheid

Vakmensen met passie voor hun vak!

• Betrouwbaarheid

Via mijn zus en zwager kregen wij de naam door van dit bedrijf, van Bart en Leonard en de door hen geleverde materialen (linnenkast van plafond tot vloer, schuifdeuren). Ook wij bestelden een linnenkast en later in tijd een (demontabele) garderobekast in de gang. Mijn enige punt van kritiek is dat de afstanden in de linnenkast iets anders hadden kunnen zijn. We hebben plastic schoenendozen en ik kan er niet twee op elkaar zetten. Dat is jammer. Ten dele verwijt ik het mezelf. Ik had er zelf beter over moeten nadenken. Wellicht een tip/suggestie voor nieuwe klanten om in kaart te brengen wat ze willen opbergen en hoe.

• Betrouwbaarheid

Ben zeer tevreden over meubelmakerij Rotterdam. Bart en Leonard komen met praktische en creatieve ideeën. Ik heb een keuken laten maken, een bar en schuifdeuren. Alles blijft heel mooi (ook na jaren) omdat de kwaliteit van het materiaal hoog is en omdat deze 2 heren echte vaklui zijn!

• Betrouwbaarheid

Kwaliteit en passie voor het vak.

• Betrouwbaarheid

Fijne jongens om mee te werken, duidelijke communicatie en mooi product opgeleverd!

• Betrouwbaarheid

Wij hebben een intensief voortraject gehad, waarin wij voor ons gevoel zelf meer eigen ideeën hebben ingebracht, dan verwacht / gehoopt. Dat kwam misschien ook omdat we nog geen uitgesproken ideeën hadden en meer inbreng en creativiteit van jullie hadden verwacht. Daar hebben wij met elkaar over gesproken en een weg voorwaarts gevonden. Daarna hebben we een heel leuke ontwerpfase gehad waarin we veel afstemming hebben gehad over materiaalkeuzes e.d. De laatste fase is enigszins lastig en vervelend geweest omdat wij op basis van de gesprekken een passende begroting en budget hadden vastgesteld. Uiteindelijk bleek dat de kosten een meer dan forse overschrijding teweeg zou brengen en dat was én onverwacht én een verrassing. Nadat wij kenbaar hebben gemaakt dat dit voor ons niet aanvaardbaar was hebben jullie dat zeer professioneel opgelost en voor ons een acceptabele oplossing bedacht. Toen de kast af was was dit een prachtig resultaat en hij vervult de functie waarvoor wij hem hebben aangeschaft meer dan goed. Wij zijn dan ook zeer tevreden hiermee. wel enkele, goedbedoelde, tips: 1. als je een begroting afgeeft dan blijf je daarbij of bespreek dit direct nadat een overschrijding zich aandient, met alternatieven. 2. het meedenken aan de voorkant viel mij wat tegen. Ik had meer inbreng / creativiteit / ontwerpvermogen verwacht en stel vast dat jullie meer zeer professionele meubelmakers zijn dan conceptuele ontwerpers, dus laat je daar dan op voorstaan 3. probeer de doorlooptijd te bekorten door meer en pro - actief contact met de klant te zoeken. Dat helpt de klant in het denkproces en geeft versnelling ipv aarzelingen. Daarnaast, jullie zijn ontzettend leuke, aardige en betrokken mannen ennnn uitstekende professionals die je ook snel weer iets vergeeft als iets misgaat Ik zal zeker opnieuw van jullie kennis en ervaring gebruik maken als die vraag zich opnieuw aandient. groet, Rien Wiegeraad

• Betrouwbaarheid

goede gasten! mooie meubels van goede prijs/kwaliteit. pr7 communicatie mag wat professioneler...

• Betrouwbaarheid

Creatieve en vriendelijke mensen. Mooie, duurzame oplossingen

• Betrouwbaarheid

Het lijkt wat overdreven om als oordeel op alle fronten een 10 te geven. Maar de heren van Meubelmakerij Rotterdam denken met de opdrachtgever mee en overtreffen je verwachtingen. In beide keren was het product mooier dan getekend en besproken. De afwerking is prachtig en tot in detail over nagedacht. Daarnaast wordt er helder gecommuniceerd en afspraken nagekomen.

• Betrouwbaarheid

Totaal bijna een jaar over ons product gedaan. Keer op keer opnieuw afspreken om alles naar onze wensen te kunnen inrichten. Fijn dat er zoveel tijd in het product gestoken is. We hebben nu iets waar we echt tevreden mee zijn en helemaal bij ons past. Afspraken zijn allemaal nagekomen en de opleverpunten zijn naar tevredenheid opgelost. De kwaliteit van het product is uitstekend.